fbpx

Alexandru Ciucu si sotia lui insarcinata, Alina Sorescu- vacanta romantica in mijlocul Mediteranei

de

Alexandru Ciucu si Alina Sorescu au petrecut doua saptamani de vis in sudul Italiei, Malta si Corsica, relaxandu-se intr-o vacanta pe care o asteptau de mult timp. Cei doi soti s-au bucurat de cele mai frumoase piesaje mediteraneene, s-au plimbat cu masina electrica, cu feribotul, cu iahtul si au ajuns in locuri care i-au incarcat cu energie pozitiva.

Distribuie:

Insarcinata in trei luni, artista s-a ferit de soare, iar designerul a plimbat-o cu masina electrica!
„Am aterizat la Roma, dupa care am ajuns la Napoli, locul perfect de unde sa pleci in explorarea Coastei Amalfitane si a insulei Capri. Aici mie mi-a placut cel mai mult! Privelisti incredibile, boemul stil italian, flori, muzica frumoasa peste tot. Apoi, imbarcati pe feribot, am ajuns in Sicilia, unde am fost placut impresionati de Taormina. Fiind aproape, am vrut sa ii arat lui Alexandru Malta, unde eu tocmai fusesem in iunie. A vazut si el Grota Albastra, ne-am plimbat pe stradutele capitalei Valletta, unde la fiecare pas mai descoperi cate ceva despre celebrii cavaleri ioaniti”, povesteste Alina.

Designerul vestimentar a fost fascinat de Sardinia si Corsica unde au ajuns cu vasul.

„In Sardinia am fost fascinat de culorile Mediteranei de pe Costa Smeralda, pe care le-am explorat cu barca. In Corsica am vizitat casa lui Napoleon Bonaparte din Ajaccio, dar am fost surprins de vegetatie, de salbaticia locurilor si de privelistile parca nealterate de om”, spune Ciucu.

Insarcinata in trei luni, Alina Sorescu a evitat expunerea la soare, protejandu-se cu palarii si tinute deschide la culoare, lejere.

„Eu nu am prea stat la plaja, pentru ca nu este tocmai indicat in aceasta perioada, dar am vizitat multe locuri si m-am odihnit mai mult, atunci cand am simtit nevoia. Burtica nu era pronuntata, asa ca nu mi-a creat neplaceri, iar episoadele de rau si de greata nu au fost foarte numeroase. Ma bucur ca am avut pana acum o sarcina destul de usoara!”, spune artista care mentioneaza ca singurul regret a fost ca nu s-a putut atinge de fructele de mare, preferatele ei, ele fiind contraindicate in perioada sarcinii.

In timpul vizitei in Capri, cei doi soti au intrat si in magazinele cu produse pentru copii pentru a-si face o idee despre oferta brandurilor vestimentare. “Am inceput sa trag cu ochiul la vitrinele cu haine pentru copii, dar astept sa aflam daca va fi fetita sau baietel pentru a incepe cumparaturile”, marturiseste Alina.

Solista si-a sarbatorit ziua de nastere in Sardinia, la inceputul sejurului.

„Am luat cina intr-un decor romantic, iar la un moment dat DJ-ul cu care vorbisem inainte a pus melodia “Happy Birthday”, iar noi, impreuna cu toti ceilalti turisti de pe terasa, am inceput sa-i cantam “La multi ani” in engleza! Am comandat deserturile ei preferate in loc de tort si ma bucur ca am vazut-o fericita! Ca si cadou i-am oferit un telefon Iphone 5 alb, pe care si-l dorea foarte mult pentru ca poate face poze si mai frumoase pentru pagina ei de Facebook”, povesteste Alexandru.

Distribuie:

Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.