fbpx

„Being at my best” – o provocare pentru fiecare dintre noi

de

Mondelez International a organizat timp de o saptamana programul „Global Growing Here Week“, care a fost implementat in 119 locatii la nivel de grup. Pornind de la tema „Being at my best”, in perioada 20-24 octombrie, angajatii Mondelez International au participat la o serie de activitati care au avut ca scop sa ii ajute si sa ii incurajeze sa-si continue dezvoltarea personala pentru a putea fi cei mai buni, atat la nivel individual, cat si de echipa. Fiecare tara si-a construit propriile activitati pentru a raspunde asteptarilor la nivel local, dar au existat si activitati similare in tari diferite.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

“Suntem o echipa de 110.000 de oameni, la nivel global, care lucreaza in 165 de tari cu un vis comun: sa cream momente delicioase de bucurie! Sa lucrezi la Mondelez inseamna sa te implici in crearea si dezvoltarea marcilor indragite de consumatorii din intreaga lume, de la ciocolata Milka, cafeaua Jacobs, la biscuitii Oreo, belVita si TUC. Fiecare coleg este important si are posibilitatea sa-si puna amprenta pe ceea ce facem. In acelasi timp, fiecare dintre noi poate sa se dezvolte folosind resursele puse la dispozitie de catre companie, responsabilitatea ne apartine. “Being at my best” este pentru fiecare dintre noi o provocare”, declara Luminita Serban, South Central Europe Rewards & Romania HR Solutions Manager, Mondel?z International.
Pe parcursul a 20 de sesiuni interactive, cei 115 participanti au fost provocati sa se autodepaseasca si au experimentat lucruri noi, care sa ii ajute sa se dezvolte, sa inteleaga modul in care fiecare dintre noi reactioneaza la schimbare. Cei interesati au avut posibilitatea sa intalneasca vorbitori inspirationali din afara companiei, care le-au povestit provocarile lor si cum au reusit sa le faca fata cu succes. In acelasi timp, colegii din cadrul companiei care au reusit sa-si construiasca o cariera de succes, au impartasit din experienta lor celorlalti colegi.
“Am participat la sesiunea de deschidere „Being at My Best”. A fost o sesiune intensa in care ne-am dat seama ca este esential sa ne acordam timp noua insine pentru a vedea ce ne face fericiti si sa fim in forma maxima. Atata vreme cat noi suntem in forma maxima, putem transmite aceasta stare membrilor familiei, prietenilor, colegilor, sefilor si subalternilor”, declara Cecilia Moise, HR Solutions Specialist, Mondelez Romania.

Prin programul „Global Growing Here Week“, angajatii Mondelez sunt indemnati sa-si dezvolte abilitatile si competentele, devenind liderii de azi si de maine, atit la nivel local, cat si global, care prin charisma, personalitate si dinamism transforma un vis in realitate.

Despre Mondelez International
Mondelez International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este o adevarata forta globala in industria snack-urilor, cu un venit de 35 miliarde $ in 2013. Creand momente delicioase de bucurie in 165 de tari, Mondel?z International este lider mondial in ciocolata, biscuiti, guma, dulciuri, cafea si bauturi, cu marci de miliarde de dolari, cum ar fi ciocolata Cadbury, Cadbury Dairy Milk si Milka, cafeaua Jacobs, biscuitii LU, Nabisco si Oreo, bauturile Tang si guma Trident. Mondel?z International este listata la indicii bursieri Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 si Dow Jones Sustainability Index.
Vizitati: www.mondelezinternational.com si www.facebook.com/mondelezinternational.

Mondelez Romania este prezenta pe piata locala din anul 1994, cu un portofoliu de marci indragite de consumatori, si anume: Jacobs, Nova Brazilia, Tassimo, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.