fbpx

Chillbox Frozen Yogurt se lanseaza in Romania

de

Chillbox 100% greek frozen yogurt isi intareste prezenta pe piata competitiva din Europa, prin intermediul unei intrari dinamice pe piata din Romania. Astfel, un nou magazin Chillbox si-a deschis portile la inceputul lunii in Romania, in Baneasa Shopping City. Centrul comercial Baneasa Shopping City, cu o suprafata comerciala totala de 55.000 mp, gazduieste branduri renumite, iar acum primeste in cadrul sau primul magazin Chillbox din tara, pe o suprafata de 40 mp.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

In Romania, in cadrul unui contract de franciza cu Baneasa Developments, se vor investi in total peste €1.000.000 in dezvoltarea a mai mult de 10 magazine noi, ce vor fi inaugurate in urmatorii ani. Chillbox isi va extinde reteaua de magazine prin contracte de franciza, constand in crearea de noi magazine in mall-uri si zone pietonale cu trafic ridicat.

Compania Chillbox S.A. a fost infiintata in 2011, oferind clientilor sai deliciosul “frozen yogurt” grecesc, in locatii fresh si colorate. In prezent, Chillbox S.A. opereaza cea mai extinsa retea de magazine de frozen yogurt din Grecia, cu 56 de puncte de desfacere, la care se adauga alte 17 magazine in Europa, in tari precum Franta, Marea Britanie, Belgia, Olanda, Suedia, Bulgaria, Cipru, Austria, Ungaria, Germania, Turcia, Rusia, Qatar si Fosta Republica Yugoslava a Macedoniei.

Compania a participat recent la doua dintre cele mai importante targuri internationale ale companiilor care isi desfasoara activitatea pe baza de francize, Paris Franchise Expo (care a avut loc la Paris intre 23 si 26 martie) si International Franchise Expo (care a avut loc la New York intre 19 si 21 iunie). Succesul prezentei Chillbox la aceste targuri s-a materializat prin incheierea de noi contracte de franciza pentru noi piete, dintre care cea mai importanta este cea din SUA, unde primele cinci magazine Chillbox se vor deschide in sezonul estival 2014.

Expansiunea rapida a companiei pe noi piete consolideaza pozitia internationala a Chillbox si creste vizibilitatea produselor culinare grecesti in randul consumatorilor europeni. Ca o recunoastere a cresterii constante a retelei sale internationale, Chillbox a primit premiul pentru “Best International Expansion” in 2013. Premiul a fost decernat pe 29 ianuarie in cadrul celei de-a 6-a editii a Franchise Business Awards, organizata sub auspiciile Camerei de Comert si Industrie din Atena, Confederatiei Nationale a Comertului Elen si Asociatiei Companiilor in Franciza din Grecia.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.