fbpx

Coca-Cola sustine nebunia fotbalului si Campionatul European de Fotbal UEFA EURO 2012!

de

Cu ocazia Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2012, Coca-Cola si-a invitat consumatorii sa se lase cuprinsi de nebunia fotbalului. La Hard Rock Cafe, fanii au fost provocati sa isi dezlantuie pasiunea pentru EURO 2012 si sa se bucure de spiritul fotbalului participand la promotia nationala lansata cu aceasta ocazie.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

„Campania Coca-Cola «Lasa-te cuprins de nebunia fotbalului», dedicata Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2012, ii are in prim plan pe suporterii fotbalului si entuziasmul lor la cel mai important eveniment fotbalistic al acestei veri. Energia meciurilor ne acapareaza si ne transforma pe toti, indiferent de varsta si pasiunea pe care o avem pentru fotbal. Spotul TV “Transformations” ne provoaca pe toti sa ne inspiram din bucuria cu care fanii adevarati celebreaza cele mai importante momente sportive, si sa ne lasam cuprinsi de nebunia fotbalului.”, declara Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager SSDs Romania si Moldova.

Despre campania de comunicare si promotia nationala Coca-Cola Euro 2012

Promotia nationala «Lasa-te cuprins de nebunia fotbalului», lansata cu aceasta ocazie, are ca premii bilete la Euro 2012, doze Coca-Cola de colectie, in editie limitata, si mingi personalizate Euro 2012, semnate de catre unul dintre jucatorii Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei: Ciprian Marica, Razvan Rat, Alexandru Bourceanu sau Vlad Chiriches.

In Bucuresti, in perioada Campionatului European de Fotbal Euro 2012, Coca-Cola invita fanii sa demonstreze ca sunt suporteri adevarati si sa intre in joc cu ajutorul unei tehnologii inovatoare – Xbox Kinect. Cei care nu pot ajunge sa foloseasca dispozitivele Xbox Kinect pe durata campaniei, sunt invitati sa acceseze site-ul www.Coca-Cola.ro , unde isi pot dezlantui bucuria fotbalului.

„Ne bucuram sa oferim consumatorilor Coca-Cola un plus de inovatie in cadrul campaniei Euro 2012. Prin integrarea si comunicarea intre platformele de ultima generatie, oferim o flexibilitate de interactiune remarcabila fanilor in mediul online.”, continua Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager SSDs Romania si Moldova.

Despre Xbox Kinect

In cadrul campaniei, Coca-Cola imbina tehnologii de ultima generatie: console Xbox cu senzor Kinect si smartphone-uri care au la baza platformele Android si iOS. Tehnologia Kinect muta experienta sportiva in spatiul virtual, transformand orice suporter adevarat intr-un super-fotbalist.
Kinect este un senzor revolutionar creat pentru consola Xbox 360, care permite utilizatorilor sa controleze personajele din jocuri si aplicatii prin simpla miscare a corpului, tehnologia fiind capabila sa capteze atat mimica fetei, cat si miscarile corpului. Un senzor performant analizeaza pozitia corpului de 30 de ori pe secunda si transfera miscarile schitate de catre utilizator personajului din joc sau aplicatie.

Cu o simpla miscare a corpului, persoanele care interactioneaza cu senzorul Kinect se transforma intr-unul dintre personajele din spotul TV Euro 2012. Astfel, oricine poate intra in cea mai entuziasta galerie de suporteri Coca-Cola pentru Euro 2012!
Consolele Xbox cu senzor Kinect sunt amplasate in Bucuresti, in locuri special amenajate din AFI Cotroceni, Baneasa Shopping City, Sun Plaza si in statiile de metrou Obor, Piata Unirii 2 si Piata Victoriei 1.


Despre Coca-Cola si fotbal

Coca-Cola este unul dintre sponsorii traditionali ai UEFA, incepand cu 1988.
„Suntem mandri sa fim unul dintre sponsorii oficiali ai Campionatului European de Fotbal 2012.
Coca-Cola si fanii fotbalului impartasesc o pasiune comuna pentru acest sport. Parteneriatul de lunga durata pe care il avem cu UEFA are in vedere dezvoltarea fotbalului european si oferirea unor experiente memorabile fanilor.”, spune Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager SSDs Romania si Moldova.

Campania lansata cu ocazia Euro 2012 face parte din initiativa globala Coca-Cola prin care sunt sprijinite evenimentele si programele sportive in scopul promovarii unui stil de viata activ si echilibrat.

De asemenea, Coca-Cola sustine de zeci de ani atat sportul de performanta, cat si numeroase evenimente care incurajeaza implicarea fiecaruia dintre noi in activitati fizice.

Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume peste 500 de marci de bauturi racoritoare.
Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind cea mai valoroasa marca din lume, compania comercializeaza o gama variata de produse ce include bauturi racoritoare carbogazoase, bauturi racoritoare cu continut caloric scazut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, bauturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Avand cea mai mare retea de distributie din lume, compania Coca-Cola este prezenta in peste 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1.8 miliarde de portii pe zi.
Avand in vedere angajamentul sau de dezvoltare a unor comunitati durabile, compania noastra este centrata pe initiative care contribuie la protejarea mediului inconjurator si conservarea resurselor, incurajarea unui stil de viata activ si echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajatii nostri si promovarea dezvoltarii economice a comunitatilor unde ne desfasuram activitatea. Impreuna cu partenerii nostri de imbuteliere, suntem in top 10 angajatori, avand peste 700,000 de angajati care fac parte din sistemul Coca-Cola.
In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).
Pentru mai multe informatii legate de companie va rugam sa vizitati site-ul www.thecoca-colacompany.com sau sa ne ne urmariti pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.