Disney lansează Destination: Disney Style

de

Disney a anunțat astăzi lansarea Destination: Disney Style, o nouă serie de videoclipuri YouTube care poartă telespectatorii într-o călătorie în jurul lumii pentru a explora modul unic în care personajele și poveștile sale sunt interpretate prin modă. Seria originală formată din cinci părți este găzduită de influențatori YouTube LaurDIY, Jaleesa Moses, Meredith Foster și Lucy & Lydia și oferă fanilor o perspectivă asupra celor mai recente colaborări internaționale ale Disney, stilul de stradă și tendințele din mai multe capitale ale modei.

Fiecare episod este realizat într-un oraș internațional și face referire la modul în care designerii locali, fanii și fashionistele își pun propria amprentă asupra stilului Disney:

  • Stilul de stradă Tokyo Disney (Aug 2) – LaurDIY ne oferă o perspectivă din interiorul Disney Expo Japan 2016, Tokyo Disneyland® și Disney Sea® și explorează modul în care renumitele fete Harajuki incorporează Disney în propriul stil de stradă din Tokyo
  • Săptămâna Modei din Shanghai (Aug 9) – Jaleesa Moses are un loc pe primul rând la spectacolele care prezintă modele inspirate de Minnie Mouse realizate de designerii de modă chinezi Ji Cheng, Lulu Han, Makin Ma și Cindy Soong
  • Disney x Coach (Aug 16) – Această colecție Mickey Mouse a făcut furori în întreaga lume, făcându-și apariția inclusiv în stilul de stradă din NYC; Meredith Foster se întâlnește cu forța creatoare din spatele acestei colaborări
  • London Calling (Aug 23) Contactele noastre din Londra, Lucy & Lydia, se află pe lista VIP pentru a urmări lansarea colecției Disney – Cath Kidston și explorează elementele distincte ale stilului de stradă Disney britanic
  • Finding Pixar Fashion (Aug 30) – LaurDIY obține o perspectivă în avanpremieră asupra colecției DisneyPixar x Forever 21 care urmează să se lanseze

“De la podiumul de prezentare din Shanghai la trotuarele din New York, această nouă serie ne prezintă cele mai mari staruri de modă de pe YouTube care explorează ce înseamnă stilul Disney în întreaga lume,” a declarat Josh Silverman, EVP Global Licensing în cadrul Disney Consumer Products and Interactive Media. “Moda și cultura pop se intersectează în feluri atât de creative, iar modul în care fanii își integrează personajele Disney preferate în aspectul de zi cu zi pentru a crea un stil cu adevărat personal este incredibil.”

Destination: Disney Style se lansează pe canalul YouTube Disney Style marți, 2 august. Primul episod ne-o prezintă pe LaurDIY, starul YouTube pe teme de bricolaj și stil de viață care explorează săptămâna modei în Tokyo, inclusiv stilul de stradă, fenomenul Tsum Tsum, Disney Expo Japonia 2016, Tokyo Disney Resort® și multe altele. Urmăriți primul episod și vedeți ce vă rezervă acest nou sezon aici https://www.youtube.com/watch?v=sY4g1ooCwRA&feature=youtu.be.

“A fost foarte amuzant să filmez această serie,” a comentat Lauren Riihimaki aka LaurDIY. “A fost prima dată când am vizitat Tokyo și m-am bucurat foarte mult că am avut ocazia să experimentez stilul Disney în acest oraș – în special în Harajuki!”

Urmăriți noi episoade în fiecare marți pe parcursul întregii luni august. Începând din 2013, Disney Style a acumulat rapid o amprentă socială de peste 1,8 milioane, cu 1,7 milioane de vizitatori unici pe lună înregistrați pe blogul Disney Style, considerat destinația supremă pentru tot ce înseamnă moda Disney, stil de viață, cumpărături, știri despre celebrități și sfaturi de înfrumusețare.

Conectați-vă la Disney Style și prezentați-vă propriul stil Disney utilizând #DisneyStyle

YouTube: https://www.youtube.com/disneystyle

Instagram: @DisneyStyle

Snapchat: Disney.Style

Facebook: https://www.facebook.com/disneystyle/

 

De la Mickey Mouse și Minnie Mouse, la filmele marca Disney•Pixar – Finding Dory Cartea Junglei, personajele și poveștile Disney continuă să inspire designeri și artiști din întreaga lume. Doar anul trecut, Disney Consumer Products a colaborat cu Coach, Kate Spade, Trina Turk, Sephora, Vans și Kenzo care au dorit să-și integreze stilul unic în personajele emblematice.

###

Despre Divizia Disney Consumer Products and Interactive Media

Disney Consumer Products and Interactive Media (DCPI) este un segment de activitate al The Walt Disney Company (NYSE:DIS) care dă viață poveștilor și personajelor Companiei prin produse materiale inovatoare și atrăgătoare și experiențe digitale incluzând peste 100 de categorii, de la jucării și tricouri, la aplicații, cărți și jocuri de consolă. DCPI cuprinde două linii principale de activitate: Disney Consumer Products (DCP) și Disney Interactive (DI). Segmentul comun este gazda unei echipe de talie mondială de dezvoltatori de aplicații și jocuri, experți în licențiere și comercializare, o activitate comercială de top (Disney Store), artiști și autori de povești și creatori de tehnologie care inspiră imaginația tuturor oamenilor din lume.

 

 

 

Despre Disney Style

Disney Style este unul dintre brandurile editoriale ale Disney Interactive (DI), o ramură de activitate în cadrul Diviziei Disney Consumer Products and Interactive Media (DCPI). Disney Style produce sute de povești editoriale, videoclipuri originale și micro-conținut în fiecare lună, toate cu scopul de a inspira femeile din noua generație să-și exprime creativitatea și dragostea pentru Disney prin modă, stil de viață și stil de înfrumusețare. Cu peste 1,6 milioane de vizite pe lună și 730 de mii de followeri pe Facebook, Disney Style a devenit principala sursă pentru cele mai recente știri despre moda Disney și tendințe. Urmăriți Disney Style pe Facebook și vizitați www.disneystyle.com.

 

Categorii:
Moda

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *