fbpx

Inna danseaza pe cizme cu toc de 15 centimetri

de

La concertul de la Arenele Romane, Inna si-a incantat fanii din intreaga tara atat cu tinuta pe care a adoptat-o, cat si cu melodiile cunoscute la nivel international. Primul concert al Innei in Romania a insemnat si inceputul colaborarii cu designerul de accesorii Mihaela Glavan. Designerul a creat special pentru Inna un model de cizme de inspiratie punk-rock, accesorizat cu sute de tinte metalice si catarame, pe o platforma foarte inalta si un toc de 15 cm.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Mihaela Glavan si-a lansat propriul brand – Sepala – in 2003. Cu un design grafic, arhitectural si special, pantofii Sepala au fost remarcati atat in Romania, cat si la nivel international, incepand cu anul  2006 (Montreal Fashion Week, Cyprus Fashion Week, Berlin Fashion Week). Incaltamintea este realizata manual din materiale atent selectate pentru fiecare colectie in parte.
Brand-ul Mihaela Glavan a fost lansat oficial in 2008 (brand vandut in exclusivitate in showroomul situat in zona Unirii . Este destinat pentru comenzi speciale si prezentari de moda).
RSM (Reconstructed Style for Men) este linia de pantofi barbatesti, lansata oficial in cadrul Romanian Fashion Week, in 2007.

 

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Tag-uri:
·
Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.