Noi programe de animație bazate pe universul iconic al lui Roald Dahl, la Netflix

de

Netflix va recrea și va pune în scenă unele dintre cele mai iubite povești din lume: Charlie and the Chocolate Factory (Charlie și Fabrica de Ciocolată), Matilda, The BFG (Marele Uriaș Prietenos), The Twists (Vrăjitoarele) și multe altele

 Willy Wonka și Oompa-Loompas se alătură lui The BFG (Marele Uriaș Prietenos), Matilda, The Twist (Vrăjitoarele) și altor personaje iconice care și-au găsit împreună o nouă casă la Netflix! Împreună cu Roald Dahl Story Company, Netflix anunță astăzi că extinde universul de povești Roald Dahl pentru publicul din întreaga lume, cu noi producții exclusive animate originale, bazate pe cărțile îndrăgitului autor. Printre acestea se numără Charlie and the Chocolate Factory (Charlie și Fabrica de Ciocolată), Matilda, The BFG (Marele Uriaș Prietenos), The Twists (Vrăjitoarele) și multe alte titluri iubite în întreaga lume.

Poveștile lui Roald Dahl au inspirat mult timp lungmetraje premiate și producții de teatru. Acum, pentru prima data, Netflix va reuni cele mai bune echipe de creație, design și scenariști, pentru a dezvolta poveștile în primele serii animate premium de acest fel și episoade speciale pentru ca publicul de toate vârstele și familiile să se bucure împreună. Netflix intenționează să rămână fidel spiritului și tonului lui Dahl, construind în același timp un univers de povești pline de imaginație care se extinde dincolo de paginile cărților.

„Misiunea noastră este să oferim experiența magică și unică, precum și mesajul pozitiv al poveștilor lui Roald Dahl cât mai multor copii din întreaga lume”, a spus Felicity Dahl, soția regretatului Roald Dahl. „Acest parteneriat cu Netflix marchează o mișcare semnificativă spre a face acest lucru posibil și este un capitol nou incredibil de interesant pentru compania Roald Dahl Story. Roald ar fi, știu asta, încântat”.

„Este o onoare și o bucurie să pătrundem în lumile extraordinare ale poveștirilor lui Roald Dahl și suntem recunoscători pentru încrederea arătată de Compania Roald Dahl Story și familia Dahl echipei Netflix pentru a transmite momente de bucurie familiilor din întreaga lume”, a declarat Melissa Cobb, Vice President of Kids & Family Content la Netflix. „Avem o mare ambiție creativă de a reimagina călătoriile numeroaselor personaje Dahl îndrăgite de toată lumea, în moduri proaspete, contemporane, utilizând cele mai bune tehnici de animație și producție.

„Netflix este cunoscut pentru capacitatea de a spune povești relevante într-o manieră inovatoare”, a adăugat Gideon Simeloff, Strategy Director la The Roald Dahl Story Company. „Nu există alt loc în lume care să poată oferi divertisment animat pentru întreaga familie la o asemenea calitate și la o scară similară”.

Lista titlurilor face parte din înțelegerea dintre Netflix și Roald Dahl Story Company și include Charlie and the Chocolate Factory (Charlie și Fabrica de Ciocolată), Matilda, The BFG (Marele Uriaș Prietenos), The Twits (Vrăjitoarele), Charlie and the Great Glass Elevator (Charlie și Marele Ascensor de Sticlă), George’s Marvellous Medicine (George și Miraculosul său Medicament), Boy – Tales of Childhood, Going Solo, The Enormous Crocodile, The Giraffe and the Pelly and Me, Henry Sugar, Billy and the Minpins, The Magic Finger, Esio Trot, Dirty Beasts și Rhyme Stew.

Producția primei serii animate Netflix Dahl este programată să înceapă în 2019.

Despre Netflix

Netflix este liderul global al rețelelor de televiziune prin internet, cu 130 de milioane de abonați din peste 190 de țări care se bucură de seriale, documentare și lungmetraje într-o mare varietate de genuri și limbi. Abonații au acces nelimitat la conținut, oricând și oriunde, pe orice tip de dispozitiv conectat la internet. Aceștia pot reda, întrerupe și relua vizionarea fără publicitate sau angajamente.

 

 

Despre Roald Dahl Story Company

Roald Dahl Story Company protejează și contribuie la dezvoltarea valorii culturale a brandului Roald Dahl. Aceasta și-a creat o reputație de brand global de divertisment în lumea editurilor, cinematografiei, produselor și evenimentelor, și a câștigat numeroase premii de industrie, la care se adaugă un total de 52 de nominalizari pentru premiile Oscar, Globul de Aur, Bafta, Olivier și Tony. Cu 300 de milioane de cărți vândute și o nouă carte vândută la fiecare 2,5 secunde – brandul Roald Dahl continuă să crească în popularitate la nivel global, atrăgând noi audiențe prin extinderea în cărți, divertisment și nu numai. Compania Roald Dahl Story se angajează să plaseze un mesaj pozitiv în centrul tuturor poveștilor lui Roald Dahl – că lumea poate fi dificilă, dar cu un mix de imaginație, determinare și suflet, toți oamenii, indiferent de cât de mici și neputincioși se simt, posedă puterea de a-și schimba destinul. Încrederea în relevanța acestui mesaj și impactul său pozitiv reprezintă nucleul tuturor lucrurilor pe care le face compania. În fiecare an, zece la sută din profitul operațional al companiei The Roald Dahl Story Company Ltd este donat organizațiilor de caritate care susțin tinerii și persoanele defavorizate (inclusiv Roald Dahl’s Marvellous Children’s Charity).

 

 

Categorii:
Film

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *