O budincă gustoasă și cool: Boodink

de

Coseli și DDB România au lansat produsul Boodink, un praf de budincă, disponibil în patru sortimente diferite: ciocolată, vanilie, căpșuni și caramel, prin crearea unei noi identități vizuale și a unui packaging inedit. Noile ambalaje diferă, atât cromatic cât și ca… stare. 16 ipostaze colorate și jucăușe își vor face apariția la rafturi.

 Boodink vine cu o abordare nouă, curajoasă, cu care se diferențiază față de celelalte produse de pe piața de budinci și deserturi, folosindu-se de un fenomen larg răspândit, utilizarea emoticoanelor care pot exprima sugestiv diverse stări. Astfel, consumatorul se poate identifica cu ușurință cu zâmbetele sau sprâncenele ridicate în semn de mirare, desenate cu 16 pixeli, pe ambalaje. Noua gamă oferă 16 ambalaje, fiecare aromă fiind ilustrată în 4 stări joviale, sugestive și extrem de colorate.

Direcția strategică și creativă din spatele noii identități vizuale se raportează în mod real și contextual la lumea în care trăim, lumea în care copiii își petrec o mare parte din timp online, pe tablete și telefoane mobile. Ambalajul foarte atractiv pentru copii se concentrează în jurul emoticoanelor, ca limbaj de comunicare alternativ, clădind poduri pentru gapul dintre generații și ajutându-i în același timp pe părinți să se exprime pe limba celor mici.

“Ne-am dorit ca produsul nostru să vorbească pe limba consumatorului într-un limbaj actual și transmitem mesajul într-un mod jucăuș. În cazul de față vorbim despre un produs destinat copiilor, prin urmare provocarea a fost și mai mare având în vedere cât de ușor poate trece un copil de la o stare la alta. Astfel, fie că ești trist, vesel, șmecheraș sau iubitor, Boodink te va înțelege și are o aromă pentru tine. Soluția cu care a venit agenția și care pe noi ne-a cucerit din prima a fost crearea unui nume inspirat din limbajul comunicării actuale pe internet și a unui ambalaj potrivit pentru fiecare stare și foarte ușor de recunoscut de către targetul nostru.”, a declarat Ionuț Potîngă, Director Marketing-Vânzări Coseli.

“Emoji e pe limba tuturor copiilor din zilele noastre. E un nou limbaj, 100% vizual, un vocabular specific generației tinere, un cod care le exprimă trăirile. Boodink recunoaște, înțelege și își găsește inspirație din acest nou trend. Va fi un produs distinct la raft, cu o imagine fresh, care atrage privirile și stârnește curiozitate.”, a declarat Roxana Memetea, Managing Partner DDB România.

Produsul Boodink este disponibil în lanțurile marilor hypermarketuri, iar online poate fi găsit pe pagina de Facebook Boodink.

 

Tag-uri:
· · ·
Categorii:
Retete si diete

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *