O ceasca de ceai folosita de Lady Gaga in Japonia, vanduta la licitatie cu aproape 60.000 de euro

de

O ceasca de ceai folosita o singura data de cantareata americana Lady Gaga a fost adjudecata, duminica, pentru suma de 6 milioane de yeni (aproape 60.000 de euro), la o licitatie online care a fost organizata in Japonia.

Ceasca de ceai si farfuria aferenta au fost utilizate de vedeta americana in timpul unei conferinte de presa, la Tokyo, la trei luni dupa seismul si tsunami-ul care au devastat nord-estul Japoniei, pe 11 martie 2011.

 

Lady Gaga le-a spus atunci jurnalistilor ca va scoate la licitatie acea ceasca – ce purta urmele rujului ei si avea inscriptionat mesajul “Ne rugam pentru Japonia”, ca si semnatura artistei.

 

Banii vor fi folositi pentru sprijinirea tinerilor artisti niponi care doresc sa studieze in Statele Unite.

 

Ceasca a fost scoasa la licitatie de Yahoo Auctions Japon, pe 30 aprilie, cu pretul de pornire de 1 yen. Aproximativ 1.300 de oferte au fost plasate pe site in intervalul stabilit de organizatori.

 

Ansamblul – ceasca si farfuria – a facut parte dintr-un lot numeros de obiecte scoase la vanzare cu scopul de a strange bani pentru persoanele afectate de tragedia care a zguduit Japonia in 2011.

 

Cu 6 milioane de yeni, ceasca de ceai a ocupat locul al doilea in topul vanzarilor din cadrul acestei licitatii, dupa un pian Kawai folosit de muzicianul Yoshiki din grupul rok nipon X Japan, care s-a vandut cu 11 milioane de yeni (104.368 euro).

 

Catastrofa care a lovit Japonia in 2011 a facut 19.000 de victime pe coasta de nord-est a arhipelagului si a declansat, la Fukushima, cel mai grav accident nuclear cunoscut de omenire dupa dezastrul de la Cernobil in 1986.

 

Lady Gaga a vizitat de doua ori Japonia dupa aceasta catastrofa si i-a indemnat pe toti turistii din lume sa ii urmeze exemplul, din solidaritate cu poporul japonez.

 

Vedeta americana va reveni in Japonia saptamana viitoare, cu ocazia unui concert pe care il va sustine in sectiunea asiatica a noului ei turneu mondial.

 

Cantareata Lady Gaga a devenit celebra gratie unor piese precum “Bad Romance” si “Poker Face”, dar si cu ajutorul unui marketing agresiv si provocarilor – in special vestimentare.

 

In mai putin de trei ani de cariera, Lady Gaga a castigat numeroase premii, printre care cinci Grammy (din 12 nominalizari), a stabilit doua recorduri mondiale si a inregistrat vanzari de peste 23 de milioane de exemplare din albume si 64 de milioane din single-uri. Billboard a numit-o “artistul anului” 2010 si “cel mai bine vandut artist al anului 2010”. Lady Gaga a ocupat locul 73 pe lista celor mai influenti oameni ai decadei 2000, a fost inclusa in Topul 100 al celor mai influenti oameni din lume intocmit anual de revista Times, iar Forbes a introdus-o pe lista celor mai puternice celebritati de pe glob. Tot editorii revistei Forbes au pozitionat-o pe locul 7 pe lista lor anuala a celor mai influente femei din lume.

 

MEDIAFAX

 

 

 

Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *