OMO crede în puterea jocului pentru a crește o generație puternică și liberă!

de

OMO crede că jocul este cea mai bună școală pentru dezvoltarea copiilor și susține jocul liber, cu cât mai puține restricții, afară, acasă sau la școală. Puterea Jocului este cea mai recentă campanie semnată de OMO, un manifest împotriva fricilor, a frustrărilor și a nesiguranțelor și un pas înainte pentru o altfel de educație, cea prin care copiii să crească independenți, creativi și curajoși, și nu îngrădiți de restricții.

„Nu te murdări”, „nu te juca”, „stai în banca ta”, „învață pe de rost” sunt câteva dintre restricțiile care îi împiedică pe copii să se dezvolte și să crească neîngrădit de fricile, preconcepțiile sau protecția exagerată a generației noastre, să fie liberi și puternici, responsabili și siguri pe ei. PutereaJocului.ro este locul de întâlnire pentru toți cei care cred în dezvoltare prin joc, pentru a descoperi și a construi împreună un alt tip de educație. Platforma oferă rețete și articole dedicate părinților și profesorilor și e o invitație către toți cei care vor să se alăture proiectului, să împărtășească ideile lor și să construiască o generație a copiilor cu spirit liber, alături de OMO.

„OMO a susținut dintotdeauna libertatea copiilor de a experimenta, de a descoperi și de a se murdări. Acum, trecem la nivelul următor și lansăm platforma Puterea Jocului pentru a oferi sfaturi concrete despre educația și dezvoltarea copiilor prin joacă. Vrem să aducem împreună acei oameni care cred că educația nu trebuie să încurajeze teama, învățatul pe de rost, ci libertatea de experimentare, creativitatea și curajul de a spune ce simți și ce gândești. Ne dorim să avem alături de noi cât mai mulți părinți și profesori și, împreună, să ajutăm la formarea unei generații puternice și libere, care să construiască o lume mai bună”, a declarat Monica Tamaș, Marketing Leader Home & Personal Care Unilever SCE.

Programul are deja alături susținători, atât profesori și psihologi, cât și instituții partenere. Obiectivul comun este de a aduce jocul în viața de zi cu zi, acasă, la școală sau afară, și de a oferi soluții concrete pentru integrarea lui în viața copiilor, de la rețete cât mai clare, la idei și sugestii pentru dezvoltarea unor abilități anume, precum curaj, responsabilitate, imaginație sau încredere.

Claudia Chiru, profesor pentru învățământul primar la o școală de stat din București, este unul dintre ambasadorii Puterea Jocului și este dispusă să împărtășească cu alți profesori învățarea experiențială adaptată tuturor categoriilor de vârste și rețetele pe care le aplică la ore. După un schimb de experiență la o instituție de învățământ din Oxford, Marea Britanie, ea s-a întors în România cu o viziune nouă despre școală și cu multe idei despre cum să predea altfel.

„Pe cât de simplu este să le spunem „nu” copiilor, pe atât de simplu este să le spunem „da”. Pentru că schimbarea vine în primul rând de la noi, profesori sau părinți, pentru a le da aripi elevilor și copiilor noștri, numai așa vor învăța să fie altfel. Să nu ne îngrădim perspectivele atunci când lumea jocului e infinită, să le oferim libertate copiilor atunci când avem toate motivele și resursele să facem asta. Puterea Jocului e un proiect minunat, plin de optimism și de speranța că putem schimba ceva în mai bine și mă bucur să știu că dorința de schimbare în educație ia acum o amploare mai mare prin intermediul acestei inițiative”, a declarat Claudia Chiru.

Campania este promovată printr-un mix de canale integrate: TV, digital, PR și social media.

Mai multe informații despre proiect, puteți găsi pe www.putereajocului.ro, platforma centrală a campaniei

Despre Unilever

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente, produse de îngrijire a casei și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 161,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53.7 miliarde € în 2017. Peste trei sferturi (85%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Lipton, Algida, Ben & Jerry’s și Magnum.

 

Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:

  • Să ajute mai mult de un milliard de oameni să acţioneze pentru a-şi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine până în 2020.
  • Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.
  • Să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni până în 2020.

Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. Brandurile sustenabile ale companiei cresc cu 46% mai rapid decât restul businessului și reprezintă mai mult de 70% din creșterea companiei în 2017.

Unilever s-a situat pe primul loc, în 2018, în domeniul său de activitate, în Indexul Sustenabilităţii Dow Jones. În clasamentul FTSE4Good Index, a atins cel mai mare scor de mediu (5). Conduce în topul Global Corporate Sustainability Leaders, în anul 2017, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit sondajului anual GlobeScan/SustainAbility. Unilever s-a angajat să aibă o amprentă zero de carbon până în 2030.

Pentru mai multe informații despre Unilever și planul său pentru un stil de viață sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living   Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt benefice atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro

 

 

Tag-uri:
·
Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *