Oprah Winfrey se extinde in spatiul online gratie unei colaborari cu Huffington Post

de

Realizatoarea de televiziune Oprah Winfrey isi va extinde imperiul multimedia pe care il detine printr-o colaborare cu publicatia Huffington Post, unde va avea o sectiune online si interactiva care ii este dedicata.

Sectiunea The Huffington Post Oprah va fi lansata in luna august si va include continuturi preluate de pe site-ul Oprah.com, va avea afisat motto-ul “Live Your Best Life” si va contine diverse inregistrari video de pe postul de televiziune OWN TV, detinut de Oprah, dar si articole si sfaturi despre sanatate, moda si cultura.

 

Sectiunea va dezvolta si continuturi originale, in colaborare cu editorii de la Oprah.com, OWN TV si Huffington Post si ii va angaja interactiv pe cititori.

 

Oprah Winfrey, in varsta de 48 de ani, supranumita “regina talk show-urilor” gratie emisiunii sale “The Oprah Winfrey Show”, care a debutat in anii 1980, a constatat in ultimele luni ca noua ei retea de televiziune (Oprah Winfrey Network) intampina dificultati in a cuceri vechiul ei public cu interviurile si emisiunile sale.

 

La inceputul acestui an, Oprah Winfrey a dat afara 30 de angajati de la propria sa televiziune, OWN, intr-un proces de restructurare a retelei TV pe care vedeta de televiziune a lansat-o in parteneriat cu Discovery Communications, si a anulat talk show-ul actritei Rosei O’Donnell, intrucat acesta nu reusea sa capteze audienta scontata.

 

Oprah Winfrey a lansat OWN pe 1 ianuarie 2011 si a recrutat cateva staruri de la Hollywood pentru a prezenta propriile talk show-uri pe acest post: Jenny McCarthy, Rosie O’Donnell si Ryan si Tatum O’Neal. Totodata, cativa actori de prim rang – Julia Roberts, Forest Whitaker si Goldie Hawn – au fost cooptati pentru a regiza si prezenta o serie de documentare pentru OWN.

 

Cand a renuntat la show-ul sau celebru, Oprah Winfrey a spus ca rolul sau in cadrul retelei de televiziune OWN, pe care a lansat-o in parteneriat cu Discovery Communications, va fi sa stea in spatele camerelor de filmat.

 

Dar lucrurile nu au mers conform planului. Audientele inregistrate de reteaua OWN, lansata in 1 ianuarie 2011, au fost atat de mici incat Oprah va trebui sa revina in fata camerelor de filmat.

 

Noua ei colaborare cu Huffington Post ii va permite vedetei americane sa se adreseze unei audiente online de 36,9 milioane de utilizatori in fiecare luna si ii ofera sansa de a-si “recupera” o parte din publicul ei consacrat – femei cu varstele intre 25 si 54 de ani. Oprah are in prezent 11,5 milioane de followers si 7 milioane de fani pe Facebook.

 

Alti prezentatori de talk show-uri – Katie Couric, Dr Phil, Bill Maher si Ricki Lake – au contribuit la blogosfera Huffington Post in trecut, iar Ellen DeGeneres si Anderson Cooper au propriile lor pagini agregate pe site-ul acestei publicatii. Insa este pentru prima data cand Huffington Post a decis sa colaboreze cu un prezentator de talk show pentru a-i dezvolta o sectiune care ii este dedicata.

 

 

MEDIAFAX

 

 

 

Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *