fbpx

Radu Banciu: Ilie Nastase s-a facut de ras peste tot, Hagi spune numai tampenii, Andreea Raicu era ca Monica Columbeanu

de

Este unul dintre cei mai buni ziaristi sportivi din Romania. A scris la toate marile publicatii de gen, a fost comentator Eurosport, iar de sase ani este si gazda unei emisiuni radio, la Sport Total FM. Radu Banciu ne-a captat, insa, atentia de la prima editie a show-ului Razii de noapte, de la postul B1, cand facea echipa cu Radu Naum. Astazi, jurnalistul intra in direct, in fiecare seara, de la ora 23.00, tot pe B1, unde prezinta “Lumea lui Banciu”. O emisiune de comentariu lipsita de ipocrizii, ba chiar insuportabil de sincera pentru gusturile unora. La fel ca interviul pe care ni l-a acordat.

Interviu de Corina Stoica; Foto B1 Tv

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Marea Dragoste /Tango: In ce masura atitudinea ta in emisiune este autentica, si cat din ea a fost construit, pregatit inainte sa incepi emisiunea?

Radu Banciu: Nu e pregatit nimic, sa stii. De multe ori, nici macar discursul. Avem niste teme – suntem trei oameni care se ocupa de emisiune – dar ele sunt, pana la urma, un pretext, pentru ca emisiunea nu e altceva decat o stare de spirit. Asa o vad eu. Ea nu este o emisiune de revista presei, ci este un loc unde vorbesc despre ce mi-a trecut mie prin cap in ziua aia, bineinteles, inspirat de ce scriu ziarele si influentat de felul in care vad eu lumea. Totul este spontan: chiar daca am un text scris de mine sau de altcineva, eu nu ma servesc de el decat ca informatie. Deci sub 1 % din emisie e pregatita, in sensul ca ne mai gandim la unele scene, unele sunt jucate. De exemplu, stiam ca o sa ma dezbrac, ca o sa facem protest sau ca o sa vin imbracat nu stiu cum. Dar altfel, ce se intampla in emisiune de multe ori nici macar eu nu stiu. Eu mereu am fost asa, si cand am facut emisiuni la radio.

Marea Dragoste /Tango: Dar sa stii ca eu ma refeream mai degraba la altceva, si anume la atitudinea ta vizavi de oameni, lucruri, situatii… Ai un stil agresiv, esti tu sau e o atitudine autoimpusa?

Radu Banciu: Nu poti sa participi la o situatie daca nu te implici cat de cat. Sigur ca uneori ma iau mai tare cu vorba, ma aprind intr-un anume fel, dar asta pentru ca asa simt eu subiectele. Si poate nu sunt suficient de calm cand le explic, uneori. Alteori, poate nu sunt suficient de agresiv, exista si varianta asta. Dar atitudinea este logica, venita din interpretarea unor subiecte, nu este nimic calculat. Nu-mi propun: “Acum ma iau de cutare!”. N-am nici un meci cu nimeni, nu am avut niciodata. Eu nu sunt genul care sa ma duc sa ma targuiesc cu cineva, sa am procese… Daca cineva se duce sa ma dea in judecata, sa fie sanatos.

Marea Dragoste /Tango: Nu te-ai temut niciodata ca vei avea probleme in instanta?

Radu Banciu: De temut, nu m-am temut, ca daca te temi, nu faci genul asta de emisiune. Dar exista riscul, sigur. Am si fost amenintat cu asta, de sotii Banica, de Ilie Nastase, dar asta e, nu au decat sa ne dea in judecata. Daca asta e atitudinea la care recurg ei, ei chiar nu am ce sa le fac, eu spun ce am de spus. Ca altii, in spatele meu, isi fac griji, probabil ca isi fac, eu inca n-am observat. Sau poate ca isi fac, si nu-mi spun mie. Numai ca nici asta nu ma preocupa, sincer, atata timp cat ceea ce spun despre oameni pot dovedi. Cu argumentele mele, sigur, nu cu dovezi stiintifice. Eu comentez niste stiri, si eventual mai adaug niste lucruri pe care le-am auzit, ca am si eu 15 ani de presa, am si eu sursele mele, unele probate, altele nu. Asta e, pana la urma, singurul mod de a face presa, altul nu cunosc: sa fii sincer, sa ai argumente si sa poti proba niste termeni. Adevarul absolut nu-l are nimeni, tu poti sa vii sa ma combati cu adevarul tau. Deci lumea nu e obligata sa-mi accepte adevarul.

                                Despre Mihaela Radulescu: Stiu perioada cand n-o baga nimeni in seama, statea pe scarile alea si arata, nemachiata, de ziceai ca-i femeia de serviciu

Marea Dragoste /Tango: Dar cum ai proba, de exemplu, afirmatia ca “Mihaela Radulescu este o analfabeta”? Apoi, te-am auzit spunand despre Gheorghe Hagi ca e la fel, analfabet. Cum te-ai apara intr-un proces, sa zicem?

Radu Banciu: Astea nu sunt niste chestiuni dificil de probat. Sigur ca, atunci cand am spus “analfabet”, nu am folosit cuvantul asta in sensul de agramat si de multe ori, termenii mei nu au notiunea lor de DEX. Am explicat de multe ori ce am vrut sa spun atunci despre Mihaela Radulescu. Ea e un personaj care nu are nici o baza, care s-a format pe nimic, stiu foarte bine cum a ajuns in ProTv, ca eram si eu pe acolo, in vremea aia. Stiu perioada cand n-o baga nimeni in seama, statea pe scarile alea si arata, nemachiata, de ziceai ca-i femeia de serviciu.

Marea Dragoste /Tango: Tu ai lucrat la ProTV?

Radu Banciu: Oarecum, am fost la ProSport, care tinea de ProTV. Asta era prin 1997. Revenind la Mihaela Radulescu, ea nu are nici o baza, repet. A spus-o foarte bine si Dan Iosif: nici macar nu era frumoasa. A intrat asa cum intra atatea femei in meseria asta, printr-o conjunctura. Andreea Raicu e un alt exemplu, o stiu de cand aparea la matinalul de la Pro. Nu deschidea gura, era ca Monica Columbeanu cand a venit prima oara pe canapea la televizor si nu stia sa zica nimic, doar zambea. Asa au fost si ele la origini. Si tot ce stie Mihaela, tot ce face este acumulat din viata ei traita prin carciumi, prin cluburi si alte locuri, alaturi de alti oameni. A acumulat de la ei diverse povesti de viata. Plus ca, sa fim seriosi, nici in meserie nu poti sa spui ca a facut mare branza, mie mi-au spus producatorii ei ca i se soptea in casca tot. Si la Duminica in familie avea niste promptere de pe care citea, venea cu o ora inainte de emisiune, nu pregatea nimic, se uita si ea peste niste foi si gata. Ea nu este jurnalista. Deci in meseria asta ea nu poate sa ma conteste pe mine, de exemplu, sau pe altii care au muncit. Ea a fost o acceptata. Dar la nivelul de intelect, de cultura, ea nu exista. Cine este ea? Multi nu au curajul s-o spuna, dar eu nu am prietenii. Nu ma duc la nunti, la botezuri, nu sunt prieten cu nimeni in mediul asta. Altii, chiar daca sunt de parere cu mine, pastreaza tacere. Pai, cati m-au sunat atunci sa-mi spuna: “Bine i-ai facut!”. Eu stiu ca nu-i politic corect sa iesi si sa spui de cineva ce am spus eu. N-ai nimic de castigat, nu poti decat sa pierzi, dar pana la urma, e un adevar asta pe care il spun eu, faptul ca ea nu stie nimic!

Marea Dragoste /Tango: Bine, dar cum iti explici atunci reusita ei, performantele ei? Eu nu cred ca un om care nu are un fundament solid poate rezista atat, gandeste-te numai cat de longeviva a fost emisiunea ei! Nu cred ca ar fi rezistat atat daca era o facatura…

Radu Banciu: Performante au facut multi in televiziune, si OTV a facut performanta ani de zile! Etno TV face performanta, asta nu inseamna ca vorbim de calitate. E o diferenta.

Marea Dragoste /Tango: Dar ea n-a facut televiziune in stil OTV, totusi…

Radu Banciu: Nu, dar nici n-a facut mare lucru ea la Duminia in familie. Avea producatori buni, avea o echipa intersanta si un format bun. Ea era doar o imagine, si aia modificata si asa mai departe… Nu este nimic natural la ea. E o spoiala din cap pana in picioare. Si stai putin, daca revenim la povestea aia, cand am facut-o analfabeta, sa stii ca am pornit gandindu-ma la scrisoarea aia pe care a trimis-o atunci in presa si care era plina de greseli.

Marea Dragoste /Tango: Si eu am primit atunci scrisoarea, si nu-mi aduc aminte sa fi remarcat greseli majore, sincer.

Radu Banciu: Bine, dar ea a fost corectata inainte, scrisoarea a fost trimisa la ziar mai intai, la Jurnalul National! Si abia apoi a trimis-o ea mai departe. Ce crezi, ca un text din asta pleaca asa in lume, nu exista o corectura? Am lucrat in presa scrisa, stiu cum se face. La un ziar serios, indiferent ca ti-l trimite Dinescu sau Mihaela Radulescu, textul e trimis la corectura.

Marea Dragoste/Tango: Ai dreptate, dar eu n-am stiut ca ar fi fost corectata mai intai, am primit-o direct de pe mailul ei. In fine, vreau sa te mai intreb ceva: la scurt timp dupa atacul asta al tau, Elan Schwartzenberg a declarat public ca detine actiuni la postul B1.

Radu Banciu: Da, faza cu Schwartzenegger – noi asa-i spunem – n-a fost nici o noutate, stiam ca are actiuni acolo. Stiam si ca actiunile sunt in proportie mica, ceva neglijabil si ca n-are nici o putere de decizie.

Marea Dragoste/Tango: Asa e, se stia, dar el nu confirmase pana atunci.

Radu Banciu: Pe mine nu ma intereseaza editorial Schwartzenberg, deci n-are nici o legatura.

Marea Dragoste/Tango: Dar nu ti-a batut nimeni obrazul, ca o ataci pe fosta sotie a unuia dintre patroni?

Radu Banciu: Nu, sa stii ca nimeni nu mi-a batut obrazul, nu am avut probleme din astea.

 

Ei nu mi-au spus mie: “Vezi ca trebuie sa ataci, sa fii ca Badea!”. Daca il copiez in unele chestiuni, e totalmente involuntar.


Marea Dragoste/Tango:
De ce ai pornit din start pe directia asta de atac permanent, e o reteta a succesului, faci mai multa audienta astfel?

Radu Banciu: Nu, emisiunea asta nu are o directie, directia mi-o fac eu. La origini, ea a fost calata dupa emisiunea lui Badea, dar atentie, dintr-un singur motiv: cei care l-au inventat pe Badea sunt acum la noi.

Marea Dragoste/Tango: Sorin Oancea?

Radu Banciu: Exact. Eu, sincer, n-am vazut in viata mea o emisiune a lui Badea de la cap la coada. Am vazut franturi, atat. Si atunci nu am nici o legatura cu Badea, nici el cu mine. Faptul ca ei au inventat acea emisiune de succes, dupa ce Badea a ratacit prin presa fara nici un fel de noima, si pana la urma i-au gasit ei un loc, nu el, ei i-au propus, asa cum mi-au propus acum si mie – asta e singurul nostru numitor comun. Ca suntem niste oameni care putem, cu o masa si un scaun, sa tinem un discurs. Ei nu mi-au spus mie: “Vezi ca trebuie sa ataci, sa fii ca Badea!”. Daca il copiez in unele chestiuni, e totalmente involuntar. Pentru ca eu nu-l vad, nu ma uit la el, nu ma uit la emisiunile romanesti. Nu sunt un urmaritor de programe TV, pentru ca n-am timp, iar cand am timp, nu ma uit la astia. Un singur lucru mi-au spus inainte sa incep emisiunea: sa nu imi fac griji, pentru ca nu sunt in concurenta cu nimeni. Ei sunt cu opt ani inaintea noastra, deci nici nu avem ce discuta.

Marea Dragoste/Tango: Dar cu Mircea Badea te-ai cunoscut?

Radu Banciu: Niciodata nu ne-am intalnit fata in fata, sa discutam. Ca ne mai potrivim in unele idei, este fortuit.

Marea Dragoste/Tango: Dar v-ati atacat reciproc de cateva ori.

Radu Banciu: Asa, vag, am facut cateva pase. Dar, ma rog, sunt emisiuni in care spui ce vrei, e riscul tau, raspunzi teoretic in fata celor care te platesc. Daca lor nu le place, a scot de pe post, dar altfel, nu dau socoteala nimanui. Si la el banuiesc ca e la fel.

Marea Dragoste/Tango: De ce ati mers pe formatul emisiunii lui Badea? Nu v-ati gandit ca lumea va spune ca il copiezi?

Radu Banciu
: Ei mi-au propus, dupa ce am facut impreuna cu Radu Naum cele trei luni de Razii de noapte.

Marea Dragoste/Tango: Mi-a placut mult Razii de noapte, pacat ca s-a renuntat la ea.

Radu Banciu: Da, dar era o emisiune costisitoare. Apoi, B1 s-a reorientat, si-a schimbat putin tendinta. Sigur ca, in momentul in care ei mi-au propus sa fac “Lumea lui Banciu”, m-am gandit ca este acelasi format, dar nu ma interesa ce va spune lumea, pentru ca oricum, noi suntem la distanta de Antena 3. Ei au ani si ani de existenta, numai Badea e de opt ani acolo! Noi ne-am relansat in aprilie, deci suntem departe de ei. Pentru inventatorii lui Badea, da, poate ca a existat o povara, o miza, despre ei putea sa spuna lumea, uite, n-au putut sa inventeze altceva si au facut ce-au mai facut si mai demult. Dar au mers inainte si, avandu-ma pe mine disponibil, au decis sa faca proiectul asta.

Marea Dragoste/Tango: Oricum, investitia banuiesc ca e minima…

Radu Banciu: E o masa si un scaun, deci nu e nici o investitie. Sunt salariile celor trei oameni care facem emisiunea asta. Dar productia este sponsorizata de Stella Artois, deci suntem in regula. Costurile sunt reduse cu mult fata de Razii de noapte si avem cel mai mare share de la B1, peste Turcescu si Cristoiu. La rating, nu, acolo ne fac, dar e logic: Turcescu filmeaza din elicopter, eu am o masa si un scaun si niste ziare, daca imi vin. Cristoiu are invitati, mie nu-mi vine nimeni si uite, la share ii batem constant. Asa ca, in aceste patru luni de cand emisiunea este pe post, nu e in nici un caz o povara pentru B1, dimpotriva.

 

In scris am fost genial, nu ma poate contesta nimeni, nici Andrei Plesu, nimeni, pentru ca eu, in domeniul meu, am facut istorie

Marea Dragoste/Tango: Dar cu presa scrisa ai terminat-o?

Radu Banciu: Nu pot sa spun ca am terminat-o, dar momentan nu scriu. Am scris la ProSport in trei “legislaturi”, la Gazeta Sporturilor, la Sport Total, am mai colaborat cu alte ziare, inclusiv cu Dilema Veche, dar imi dadeau cate 50 de lei pe articol si nu mai aveam nici o motivatie sa scriu. Plus ca, la un moment dat, am avut oferte mai bune. Dar scrisul era ocupatiunea mea principala, eu am intrat in presa ca sa scriu, nu mi-am imaginat niciodata ca voi ajunge la televizor. Sunt mult mai la indemana in scris, decat in vorbit. In scris am fost genial, a fost singurul domeniu in care nimeni n-a contestat asta. Si dovezile se gasesc toate pe Google. Mi-a luat cineva un domeniu, radubanciu.ro, si acolo gasesti tot ce am scris. La TV pot multi sa spuna ca nu le place tonul meu sau felul in care vorbesc, dar in scris nu are cine sa faca asta. In presa de sport am facut istorie, asta pot sa-ti spun. Am fost singurul om care a intrat de pe strada la ProSportul lui Ioanitoaia si Tolontan. Eu, cand am venit, nici nu stiam sa deschid calculatorul. M-a intrebat Tolontan unde am publicat, ce am mai scris pana acum. Nimic, nicaieri. Si m-a trimis la un meci, sa fac o cronica, iar apoi m-au angajat o luna in probe. Apoi, dupa mai putin de un an, cand ProSportul a facut prima editie de almanah, eu m-am ocupat de el, cu oameni care aveau experienta in domeniu, nu gluma! La ProSport erau Chirila, Cosasu, Fanus, Adrian Paunescu… Eu eram ultimul venit, singurul venit de pe strada. S-au facut pariuri in redactie pe tema “a cui pila sunt”. Sigur ca nu eram pila nimanui. In presa scrisa nu ma poate contesta nimeni, nici Andrei Plesu, nimeni, pentru ca eu, in domeniul meu, am facut istorie. Am fost editorialist, am fost la turnee, la campionate europene, am fost peste tot, mai mult nici nu aveam ce sa fac.

Marea Dragoste/Tango: Cred ca e foarte placut sentimentul pe care il ai atunci cand esti asa sigur pe ce ai realizat! Eu, si daca as fi geniala intr-un domeniu, nu cred c-as putea s-o spun asa, cu voce tare!

Radu Banciu: Sa stii ca nici eu n-as putea s-o spun in televiziune, de exemplu, sau in radio, n-am spus-o niciodata. Si nici n-o spun, stiu ca n-as avea dreptate. Dar stiu sa ma apreciez, iar in presa scrisa chiar am facut maximum. Si n-am facut porcarii, n-am luat spaga de nicaieri, nu m-am dus la nici o carciuma cu vreun patron de fotbal, n-am intrat in cardasie cu nimeni. Asa ca si moralmente ma simt confortabil, pentru ca nu poate nimeni sa-mi spuna ca m-a vazut beat pe undeva, sau ca m-a vazut cu vreo curva. Toti care m-au injurat prin diverse publicatii atat au facut, au injurat. Dar asta nu ma deranjeaza pe mine, ca ma face cineva bou, cretin sau analfabet. Altceva n-au ce sa spuna, n-au de ce sa se lege.

Ca sa poti sa face genul asta de emisiune – si aici nu-l bag in aceeasi oala si pe Badea – , dar asa vad eu lucrurile: trebuie sa ai credibilitate, sa ai legitimitate, nu poti sa vorbesti despre lucruri pe care le-ai auzit asa, vag, si tu habar nu ai pe ce lume esti. Poate ca sunt exagerat in unele momente, ma mai ia valul, spun niste chestii, dar nu ma deranjeaza exagerarile, ele fac viata mai frumoasa, e ca o poezie. Nu pot sa stau cu picioarele pe pamant toata ziua si sa vorbesc cu limba de lemn.


Ai o ora la dispozitie, o ora in care tu trebuie sa fii Dumnezeu. De asta esti platit, nu poti sa vii cu scuze


Marea Dragoste /Tango:
Mie imi place emisiunea ta, dar totusi, mi se pare ca uneori sari calul cu unele comentarii.

Radu Banciu: Se poate, exista riscul asta!

Marea Dragoste /Tango: Ti s-a intamplat vreodata sa iti para rau ca ai spus ceva urat intr-o emisiune, ca ai jignit pe cineva?

Radu Banciu: Da, dar nu in sensul profund, ca as fi jignit degeaba pe cineva, pentru ca nu cred ca am facut asta sau, daca am facut-o, am facut-o de putine ori. Da, se poate sa-ti para rau ca ai insistat pe un anumit subiect sau ca nu ai dezbatut destul un alt subiect. Practic, tu vorbesti cu un interlocutor imaginar, trebuie sa porti un dialog la perete. Sigur ca nu e recomandat sa ajungi la excese, dar nici nu poti sa ramai foarte calm, sa cazi in monotonie. Sunt emisiuni in care nu esti in forma, am si eu momente de apatie, pe alea mai degraba mi le reprosez! Nu pot sa spun ca, dupa ce ies de pe post, sunt de fiecare data multumit. De cele mai multe ori nu sunt, dar asta este, cand esti singur acolo, e complicat sa treci de la o stare la alta. Si plus ca poate ai avut o zi mizerabila, ti-e greu sa te transporti intr-o stare optima emisiunii. Desi ar trebui sa fii capabil, pentru ca ai o ora la dispozitie, o ora in care tu trebuie sa fii Dumnezeu. De asta esti platit, nu poti sa vii cu scuze.

Marea Dragoste /Tango: Cine se uita la emisiunea ta vede ca in cea mai mare parte, critici anumite persoane sau situatii. Exista, totusi, si oameni pe care sa-i admiri in totalitate?

Radu Banciu: Nu pot sa spun ca am idoli. Dar sunt multi oameni pe care ii admir, foarte multi actori, scriitori. Pe cei care apar la televizor, nu, pentru ca nu sunt sinceri, nu sunt autentici, nu au o cultura care sa-i ridice la un asemenea nivel, nu au vocabular, nu sunt spectaculosi. Mi-a placut intr-o vreme de Dinescu, de Calinescu, de Tuca, dar teoretic, n-aveam ce sa invidiez la ei. Poate salariul, dar altfel, nu m-au dat peste cap, pana la urma si ei erau niste oameni ca toti altii. Am ajuns si eu, ulterior, sa fac ce faceau ei, sigur, intr-un alt context si o alta actualitate. Iti reamintesc ca nu exista genii in televiziune! Cand s-a dus Calinescu la Tele7, s-a inchis televiziunea. Cand a plecat Teo la Romantica, s-a inchis televiziunea. Cand a plecat Garcea la Kanal D, n-a mai facut nimic. Deci Andreea Esca, daca se duce maine la B1, face rating 1, in loc de 9 cat face la ProTV. Au fost niste oameni in spatele lor care au inventat ceva, aici e cheia. Evident ca s-au sprijinit de ei ca sa-si faca brandul, dar n-ai ce sa invidiezi, pentru ca ii avantaja contextul. Si eu, daca fac emisiunea asta la ProTV maine, am rating 5.

Mai sunt oameni din presa pe care ii apreciez: Oana Dobre, Oana Stancu, Melania Medeleanu, Liliana Patras, mi-a placut de Razvan Dumitrescu atunci cand era la Realitatea, imi place Sanda Nicola, care acum e colega cu mine. Radu Naum, desigur.

Marea Dragoste /Tango: El unde mai este acum?

Radu Banciu: S-a dus la Digi. Ar fi avut si el niste proiecte aici, cum mi s-au propus si mie, dar nu le-a acceptat si a plecat la Digi. Mai sunt oameni care-mi plac: Tolontan, cu care m-am inteles tot timpul bine, chiar daca am avut divergente pe idei. Mihai Mironica, Cristian Tudor Popescu.

Ilie Nastase s-a facut de ras peste tot, Hagi se face de ras si ca antrenor, si cand vorbeste. Spune numai tampenii

Marea Dragoste /Tango: Dar din lumea sportului pe cine admiri? Pentru ca pe Ilie Nastase si Gica Hagi i-ai facut praf…

Radu Banciu: Eu i-am facut praf pentru ce sunt ei acum, atentie, eu nu am contestat niciodata valoarea lui Hagi sau a lui Ilie ca jucatori. Dar daca tu in tinerete iei nu stiu ce premiu la olimpiada, asta nu inseamna ca, daca azi faci o tampenie, eu trebuie sa te aplaud, ca ai luat tu premiu cand erai tanar! Nu asa se pune problema. Ilie Nastase s-a facut de ras peste tot, Hagi se face de ras si ca antrenor, si cand vorbeste, spune numai tampenii. Eu asta am comentat si asa este. Am spus eu vreodata ca Ilie a fost un jucator prost? Din contra, el a fost un geniu in tenis, numarul unu mondial, unul dintre putinii jucatori de tenis de geniu, de instinct. Dar el nu stia sa povesteasca, sa spuna mai departe, sa explice. La fel si Hagi. Si inca ceva: nu mi se pare ca a fi un sportiv genial inseamna mai mult decat a fi un elev foarte bun sau un gazetar foarte bun. A da cu piciorul intr-o minge e un talent, dar nu esti superior unuia care a facut Medicina si e un doctor extraordinar. Si eu puteam sa fiu fotbalist, am jucat fotbal in tinerete, la nivel de amator desigur, foarte mult si foarte bine. Parintii nu m-au lasat sa ma duc la sport. Asa se intampla in foarte multe familii de intelectuali, pe vremea lui Ceausescu, nu te lasau sa te indrepti spre domenii din astea. Taica-meu a fost judecator, nu vroia sa ma vada ca ma duc sa fac fotbal sau tenis, mi-a spus: “Tu trebuie sa te tii de carte, ca nu vreau sa ajungi un terchea-berchea!”. Dar daca proveneai dintr-o familie modesta, cum a fost cazul lui Nastase sau al lui Hagi, erai mai inucrajat sa faci asta. Si apoi, daca presa nu se apuca sa scrie despre ei, cine erau? Presa inseamna totul pentru ei! Televiziune, radio, ziar, toate conteaza enorm pentru ei. Asa ca nu consider ca trebuie sa ma aplec acum in fata lor, ca au fost foarte buni in domeniul lor. Sunt si altii foarte buni pe treaba lor, sunt profesori, compozitori foarte buni de care nu scrie nimeni nimic. Asa ca lasa-ma cu Hagi si cu Nastase! Si-au facut treaba bine, e adevarat, dar pe bani, atentie, nu degeaba! Pe milioane, chiar sute de milioane de euro. Nu au facut-o gratis, nu au facut-o pentru tara, ca nu-l durea pe Ilie de tara, sa fim seriosi! Au facut-o pentru ei, ca daca nu mergeau pe drumul asta, erau muncitori necalificati. Si fufele astea la fel, ce faceau ele daca nu venea Revolutia?

 

Ce ii trebuia Mihaelei Radulescu sa-mi raspunda mie in toate ziarele, daca o durea in cot de faza aia?

Marea Dragoste  /Tango: La cine te referi?

Radu Banciu: Mihaela, Raicu si altele ca ele. Ce, Mihaela Radulescu avea vreo scoala sau ceva cand a intrat in televiziune? De ce n-a facut o scoala?

Marea Dragoste /Tango: A facut si scoala, a inceput vreo trei facultati, ultima oara stiu ca studia Regie-Film.

Radu Banciu: Da, dar dupa, cand era deja in televiziune, dar cand a intrat, a intrat fara sa aiba nici un fel de studii. Asa, dupa ce ai devenit cunoscuta, poti sa faci orice. Te duci la o scoala de televiziune, cum e aia a lui Vlad Ionescu. Ce, crezi ca daca esti Mihaela Radulescu pici la scoala aluia? Intri fara probleme. Deci ei nu aveau nici o baza si au venit apoi sa ne dea noua lectii. Daca nu ii injuram, le eram simpatici, si daca le spunem in fata ce credem despre ei suntem alti oameni. Asta ma deranjeaza pe mine: daca te ling in cur toata viata, n-o sa spui niciodata nimic rau de mine, dar daca eu iti spun o data niste vorbe adevarate, tu nu mai poti de mine! Ce ii trebuia Mihaelei Radulescu sa-mi raspunda mie in toate ziarele, daca o durea in cot de faza aia? Eu n-as fi reactionat, in locul ei. La nivelul ala, la care ai ajuns tu, nemeritat si nemuncit, milionara in euro, la banutul pe care l-ai strans nefacand nimic, doar tu stii de unde ai plecat, stii adevarul dspre tine… La nivelul asta, ce te revolta ca se ia unul de tine? La urma urmei, am latrat si eu, de ce s-a aprins asa, daca n-ar fi contat? Nu te rastesti daca e nesemnificativ, daca n-are nici o relevanta, nu te agiti asa.

Marea Dragoste /Tango: Ai primit vreodata amenintari din partea celor pe care ii ataci in emisiune?

Radu Banciu: In general, putine in mod direct. Imi mai transmit cate unii… Am avut niste meciuri cu Vadim, dupa ce m-am luat de el intr-o emisiune, el a inceput sa scrie despre mine in Tricolorul, sa ma injure in fel si chip, in stilul lui. Apoi, l-a sunat pe unul dintre fratii Paunescu, sa-i spuna sa ma dea afara. S-au certat, si Paunescu i-a inchis telefonul. Dar n-a venit Paunescu sa-mi spuna sa nu mai dau in Vadim, nu, ei sunt foarte corecti.

Marea Dragoste /Tango: Bine, nici nu cred ca mi-ai spune daca patronii ti-ar fi atras atentia…

Radu Banciu: Ba da, ti-as spune, cum sa nu? Dar nu mi-au zis nici o clipa ceva de genul asta.

                                              Iar in televiziune nici nu ai cum sa-ti faci planuri, aici totul e de pe o luna pe alta

Marea Dragoste /Tango: Ai avut o perioada in care ai trait in Franta. Cum ai plecat acolo?

Radu Banciu: Am plecat in perioada in care eram student la Cluj, am facut o facultate acolo. Dar nu stateam permanent acolo, ci important era sa-mi dau examenele.

Marea Dragoste /Tango: Ce facultate era?

Radu Banciu: Industrie hoteliera si turism, la Paris, la Chambre de Commerce et d’Industrie.

Marea Dragoste /Tango: Iar la Cluj ce ai studiat?

Radu Banciu: Litere, franceza. Si le-am facut in acelasi timp. Oricine se putea duce atunci, dadeai examen la Cluj, se trimiteau plicurile la Paris si daca erai admis, erai fericit.

Marea Dragoste /Tango: Cum de nu te-ai stabilit la Paris?

Radu Banciu: In primul rand, eram foarte tanar, aveam 22 de ani. Apoi, n-am avut langa mine oameni hotarati, eram singur, parintii imi spuneau sa vin acasa, ca o sa am tot timpul pe urma… Nu am avut nici macar un anturaj care sa ma determine sa raman. Apoi, in Romania, mi-am gasit imediat de munca la ProSport, la 12 zile dupa ce am terminat cu licenta.

Marea Dragoste /Tango: Cum ai ajuns in Bucuresti?

Radu Banciu: Fratele meu lucra deja aici si mi-au zis ai mei sa merg sa-mi caut si eu ceva. Se plictisisera deja de mine, dupa 12 zile. Aveam in cap ideea asta cu presa. Dintre colegii mei, nici unul nu a mai intrat in presa, s-au dus in invatamant, vai de capul lor, pe unde au apucat, pe salarii de nimic…

Marea Dragoste /Tango: Si in presa n-a fost rau, financiar vorbind?

Radu Banciu: Nu, n-a fost rau, aveam 200 de dolari salariu. Nu era foarte putin, iti ajungeau banii. Si am avut noroc ca, dupa vreun an si ceva, a aparut Ringier in Romania si si-a facut ziar de sport. Si atunci m-a sunat si pe mine cineva sa merg acolo, pe salariu dublu si alte oportunitati profesionale. Si m-am dus. Cei de la Gazeta isi doreau sa colaboreze si cu Eurosport, lucru pe care Pro-ul nu-l facea, asa ca am intrat si in echipa Eurosport. La un moment dat, Gazeta s-a inchis si timp de trei ani am ramas doar la Eurosport, unde comentam ciclism. M-am intors la ProSport dupa aceea, dar cu alta echipa, care fusese la Gazeta. Iar dupa vreo doi ani, am plecat la un ziar nou, Sport Total, care s-a inchis dupa doi ani. Dar din acel ziar s-a deschis radioul Sport Total FM, unde sunt deja de vreo sase ani. Dupa 11 ani de colaborare, am plecat de la Eurosport in momentul in care m-au chemat la ei cei de la Sport.ro, atunci am intrat in televiziune. Iar la B1 m-au chemat initial pentru un matinal. Eu l-am propus ca si co-prezentator pe Naum, cu care comentasem 11 ani la Eurosport. El era atunci la GSP, dar a venit la B1 si am facut acel late-night show.

Marea Dragoste /Tango: Acum, ce planuri iti faci in legatura cu emisiunea, unde ai vrea sa ajungi cu ea?

Radu Banciu: Nu cred ca se vor face mari schimbari si nici nu-mi stabilesc planuri pe termen lung, n-am facut-o niciodata. Iar in televiziune nici nu ai cum sa-ti faci planuri, aici totul e de pe o luna pe alta. Sa inchei anul asta si o sa vedem dupa aia. Totul depinde de rezultate. Daca nu va mai fi rentabila emisiunea… Aici nu exista sentimente, n-ai mama, n-ai tata. Daca produci o gaura, ai plecat acasa, nu te tine nimeni. La mine n-au fost probleme deocamdata, dar n-am de unde sa stiu cum va merge treaba, cerintele cresc, iar peste un an nu va mai fi asa. Daca toate cresc, trebuie sa cresti si tu in audienta.

 

Nu sare lumea pe mine, nu sunt o vedeta, din fericire! Deci pot sa traiesc linistit

Marea Dragoste /Tango: Imi spuneai, inainte sa incepem interviul, ca circuli cu tramvaiul, cu autobuzul. N-ai orgoliul notorietatii, orgoliu de persoana publica?

Radu Banciu: N-am nici o problema cu asta. Sunt exact ca inainte, nu mi s-a schimbat viata deloc. Eu din boemie, din comoditate nu mi-am cumparat masina niciodata.

Marea Dragoste/ Tango: Dar conduci?

Radu Banciu: Nu. In presa sunt foarte multi oameni care au mult mai multi bani decat mine si care n-au masina, nici Tolontan nu are, desi el castiga, dupa propria declaratie, mai mult de un Logan pe luna. In sinea mea nu s-a schimbat nimic. E adevarat, ma recunoaste mai multa lume pe strada, dar e o chestiune lejera. Poate daca as fi Stefan Banica sau macar Radu Moraru, da. Sau Mircea Badea. E greu sa mergi cu metroul sau cu autobuzul daca esti la nivelul asta de notorietate. Dar nu e cazul la mine, si nici nu mi-ar conveni, ca ar trebui sa-mi schimb viata, iar eu nu ma vad in asemenea ipostaze. Nu ma duc la mondenitati, nu ma intereseaza sa ajung faimos. Andreea Esca sau Mirca Radu daca se urca in metrou, e foarte complicat. Eu pot sa ma urc linistit, nu sare lumea pe mine, nu sunt o vedeta, din fericire! Deci pot sa traiesc linistit.

Primeste un telefon de la fiica lui, careia ii spune Iza

Marea Dragoste /Tango: Cati ani are fetita ta?

Radu Banciu: Are cinci ani jumate, o cheama Isabela. Eu vorbesc cu ea ca si cu un om mare. Multe lucruri mi le arata ea prin casa, imi explica ce trebuie sa fac. Eu, la varsta ei, trageam prin casa cate un camion cu o sfoara. Acum, fiica-mea, la cinci ani jumate, nu e pasionata decat sa invete, vrea sa faca lectii, sa invete din carte cum sa scrie, cum sa adune. Eu nu-mi doream sa cresc, mie imi placea sa fiu copil, ma multumea copilaria, nu ma grabeam nicaieri. Azi, copiii ar sari cu bucurie peste etapele astea.

Nici nu pot sa ma bucur de familie, nici nu pot sa fiu independent

Marea Dragoste / Tango:  Cu ce te ocupi intr-o zi obisnuita, inainte sa vii seara la emisiune?

Radu Banciu: Dimineata, de obicei o duc pe fiica-mea la gradinita. Dupa aia ma intorc acasa, dar nu am mai mult de doua sau trei ore libere, pentru ca trebuie sa plec la radio, unde am emisiune de la 3 la 5. In timpul care-mi ramane, ma mai uit pe net, ma uit la stiri, mai vorbesc cu producatorul si cu documentaristul despre subiecte, ne facem o idee despre ce se intampla. Apoi o iau pe fiica-mea de la gradi si o duc acasa, unde mai stau o ora, maxim o ora jumate, ma mai joc cu ea, si dupa aia vin la redactie la B1.

Marea Dragoste / Tango: Si termini la 12 noaptea!

Radu Banciu: Da, ma duce un om acasa cu masina.

Marea Dragoste / Tango: Si cu sotia ta cand te mai vezi?

Radu Banciu: O ora pe zi. Dimineata nu o vad, pentru ca pleaca mult mai devreme decat mine. Iar seara ne vedem maxim o ora jumate. Bine, asta nu e dintotdeauna, e doar de cand am emisiune nocturna. Deci cam de noua luni.

Marea Dragoste / Tango: V-a afectat lucrul asta in veun fel? Se plange ca nu va vedeti destul?

Radu Banciu: Nu, nu sunt probleme din astea, pentru ca asta e situatia. Stie si ea ca azi esti, maine nu mai esti, asa sunt facute lucrurile in viata. Daca ai o oportunitate sa castigi mai bine si ai o familie, trebuie sa te gandesti la multe lucruri. Cand aveam 20 de ani, ma durea undeva, acum e altfel. Dar stii cum e cu relatiile de cuplu, cred ca peste tot e la fel cu oamenii care lucreaza mult. Uite, in presa scrisa, sa-l luam ca exemplu pe Tolontan, el sta pana la 12 noaptea la ziar! Pe nevasta-sa nu o vede niciodata. Toti sunt asa, toti care lucreaza in domeniile astea. Crezi ca Oancea isi vede familia? El e aici non-stop, pleaca seara, tarziu. In weekend stau mai mult cu nevasta-mea, asta insemnand sambata, ca vineri ea lucreaza, iar duminica seara eu am emisiune, deci plec de acasa. Pe mine, in momentul de fata, nu ma mai avantajeaza cu nimic chestiunea asta. E mai mult un inconvenient, pentru ca te lovesti de niste lucruri… Esti prins intr-o situatie in care nu esti avantajat cu nimic.

Marea Dragoste / Tango: La ce te referi?

Radu Banciu: La casnicie, la familie. Nu ma avantajeaza cu nimic faptul ca sunt imobilizat asa: nici nu pot sa ma bucur de familie, nici nu pot sa fiu independent. Dar asta e situatia pe care o traiesc foarte multi oameni. Unii se despart, altii nu. “N-aveam timp”, n-ai auzit fraza asta la divorturi? Stii ca in presa rata divorturilor este uriasa. Ce sa faci, daca asa stau lucrurile? Te vezi o ora pe zi, ce poti sa faci intr-o ora? Mai mult te certi, te apuci de reprosat. Deci pentru mine este totalmente inutil. Bine, eu oricum, ca principiu, gasesc casatoria o chestiune nelalocul ei pentru secolul in care traim.

Marea Dragoste / Tango: Si cum de ai facut-o, atunci?

Radu Banciu: Eram in alta situatie…

Marea Dragoste / Tango: Cand te-ai casatorit?

Radu Banciu: In 2006, la 36 de ani.

Marea Dragoste /  Tango: In ce situatie erai, erai foarte indragostit?

Radu Banciu: Nu, nu pot sa zic asta, dar aveam alta viata atunci, era cu totul alta situatie. Dar, in momentul in care intri intr-un malaxor din asta, nu vad la ce ti-ar putea folosi.

 

E ipocrit sa spun ca azi o casnicie te umple de fericire

Marea Dragoste / Tango: Au trecut cinci ani de cand esti casatorit. Cum faci sa nu te plictisesti intr-o casnicie, sa nu te saturi sa traiesti langa acelasi om, zi de zi?

Radu Banciu
: Pai, in momentul de fata, nu mai faci nimic, ti s-a luat deja, ca nu mai poti. Eu pe nevasta-mea o vad mult mai putin ca pe colegi. De aia si spun ca azi, casatoria nu mai este o optiune, avand in vedere felul in care se lucreaza. Chiar si in sistemul asta american, de la 9 la 5, tu oricum iti petreci mai mult timp cu colegii decat cu familia. Si toti sunt asa, serviciul acapareaza mult timp. Tu nu esti in situatia asta?

Marea Dragoste / Tango: Ba da, niciodata nu-mi ajunge timpul, doar cand ma culc la 2 noaptea apuc sa fac aproape tot ce mi-as fi dorit!

Radu Banciu: Vezi? Ia sa ai si familie, sa ai copil! Normal ca nu mai poti! E ipocrit sa spun ca azi o casnicie te umple de fericire. Daca esti realist, ajungi la concluzia ca este un dezavantaj, pentru ca timpul pe care il mai ai disponibil, nu il mai poti organiza cum vrei tu. Ai responsabilitati pe care le cam fuseresti, ca doar ce faci intr-o ora acasa? Cu fiica-mea mai stau, dar cu nevasta-mea foarte putin.

Marea Dragoste / Tango: Si totusi, ce faci? Ceva trebuie sa faci sa sa mentii relatia pe o linie de echilibru. Iesiti in weekend?

Radu Banciu: Nu pot sa ma laud, ca doar sambata suntem amandoi liberi. In momentul de fata, sunt prins din toate partile, sunt exact ca oamenii de care iti spuneam mai devreme. Daca ajung acasa la 1 noaptea, ce sa mai faca? Nici de sex nu mai au timp! E compromisa toata situatia. Inainte, nu era asa, oamenii lucrau altfel, seara se petrecea in familie. Dar acum, nu mai ai mare lucru. Acum stam impreuna exact cum stau atatia alti oameni, crestem impreuna un copil, dar in rest, ce relatie poti sa ai daca te vezi o ora pe zi?

Marea Dragoste / Tango: Dar macar financiar te simti confortabil, merita compromisul?

Radu Banciu: Da, eu o duc bine, am dus-o bine de la inceput, n-am fost in recul niciodata, am progresat tot timpul. Altfel, nici nu m-as fi bagat in chestia asta, daca n-ar fi meritat. Sunt niste sacrificii pe care le faci pentru ca ai familie si trebuie sa te intretii.

Marea Dragoste / Tango: Te vad mereu in emisiune foarte flegmatic, critic, acid… Dar pe tine ce te emotioneaza, ce te intristeaza, ce te face sa fii altfel decat esti pe “sticla”?

Radu Banciu: In momentul cand ai un copil, nu mai poti sta linistit. Tot timpul te gandesti la el, nu mai traiesti ca inainte. Si in rest, nimicurile pun stapanire pe tine, alergi dintr-o parte in alta, nu mai ai timp sa te induiosezi… Nu mai sunt pe vremea facultatii, cand ma indragosteam de una intr-un club, ajungeam acasa si ma intrebam, oare ii place de mine? Dileme de genul asta nu mai am. Si sigur ca pe undeva regreti, pentru ca esti intr-un alt film azi. Emotiile la mine sunt tot mai putine. Latura emotionala e un pic decalata. Sigur, multe le traiesc in mine, fiecare are problemele lui, grijile si framantarile lui. Nu le exteriorizez, nici nu e cazul.


ACEST MATERIAL ESTE PROPRIETATEA EXCLUSIVA A SITE-ULUI MAREA DRAGOSTE / www.revistatango.ro SI, CONFORM LEGII DREPTURILOR DE AUTOR, NU POATE FI PRELUAT, INTEGRAL SAU FRAGMENTAR, FARA ACORDUL SCRIS AL DETINATORILOR ACESTUI SITE.
contact mareadragoste@revistatango.ro
, alice@revistatango.ro

Corina Stoica

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Interviuri

Comentarii

  • “…atata timp cat ceea ce spun despre oameni pot dovedi.” As vrea sa stiu si eu, monseur Banciu, cum poti dovedi dumneata ca Prince sau Michael Jackson sunt homosexuali, asa cum ai afirmat in ultima emisiune din 2016???? Daca nu raspunzi la aceasta intrebare, dovedeste faptul ca esti un imbecil. Punct.

    Mamaie De La Fetesti ianuarie 10, 2017 12:28 pm Răspunde
  • Sincer ma gandesc ca acest om nu cred ca merge la biserica si nu are copii,altfel nu ar face asemenea emisiune.

    maria ianuarie 9, 2012 11:24 am Răspunde
  • Pe Radu Banciu cu emisiunea lui l-am descoperit,din pacate prea tarziu,
    deoarece,traind in strainatate n-aveam acces la canalul B1
    de televiziune.Acum am B1TV.Consider ca este o emisiune formidabila,probabil unica in lume in sinceritatea si ingenuitatea ei transanta,fara compromisuri care ii dau tot farmecul.
    Nu-mi vine sa cred ca exista asa ceva de nemaipomenit in Romania de azi!!…E fantastic de minunat,bravo dle Banciu ! esti genial,ma uit si rad de la relatarile dvs.care imi fac un sumar al vietii din Romania din ultimile 24 de ore in cele 50 minute de emisiune.
    Aproape imi vine sa cer azil politic in Romania de unde am fugit acum vreo 26 de ani.
    Da,prin aparitia lui Banciu la teve a aparut speranta bunului simt in marasmul vietii intelectuale romanesti.
    Multumesc dle Banciu,esti dovada ca mai merita sa traiesti in tara asta amanetata de manelistii de la putere.
    Merci pour tout!
    Ai grija sa nu te omoare interlopii sferto/semidocti de
    care amintesti in fiecare emisiune.Pentru daca D-ne fereste o mierlesti vom fi nevoiti sa-ti scriem pe piatra funerara ca lui raposatu` ala din tara unde ti-ai facut studiile:"Rien ne manquait à sa gloire,elle manquait à la notre".

    Ionica ianuarie 2, 2012 2:13 pm Răspunde
  • el este perfect? am vazut intrr-o dimineata emisiunea lui si mi-a stricat ziua.agresiv,grosolan,cu un timbru enervant si ….toti din jur prosti,idioti, tampiti,urati.ar trebui sa se privesca interior si exterior si sa faca o emisiune la fel de agresiva despre EL!

    CORNELIA ianuarie 1, 2012 1:28 pm Răspunde
  • Formatul emisiunii este impus de producatori. Placerea sadica de a jigni, gratuit, lumea, nu poate fi impusa de producatori. Si, Lumea lui Banciu este o emisiune sustinuta de un om sadic. Are succes fiindca ofera un spectacol jalnic in care apasa butonul ghilotinei fara sa regrete. Insa, de cate ori poti vedea o ghilotina in actiune?
    Asa cum recunoaste in interviu, nu-l emotioneaza nimic. E un om fara inima.

    Bogdan Minea decembrie 29, 2011 3:43 pm Răspunde
  • Domnul Banciu are cunostinte temeinice,este inzestrat cu ceva talent oratoric, insa nu pot sa neg ca a facut niste greseli impardonabile cum ar fi acuzele si jignirile aduse marelui poet Adrian Paunescu.Fondate,nefondate,nu ma priveste insa ce ma doare e ca maestrul tocmai murise……..Asa ceva nu se face.El atunci a cersit atentie si a surprins in mod neplacut prin afirmatia aia scuipata asa la repezeala……..

    Fanul tau (oarecum) decembrie 26, 2011 11:31 am Răspunde
  • Banciule, tu nu de datul în judecată trebuie să te temi!
    Trebuie să te temi de cu totul altceva.
    Dehhhh, se-ntâlneşte munte cu munte deci unde n-o fi norocul să ne întâlnim prin Franţa…..

    Ştii tu cine sunt! decembrie 24, 2011 9:07 am Răspunde
  • Banciule, tu nu de datul în judecată trebuie să te temi!
    Trebuie să te temi de cu totul altceva.
    Dehhhh, se-ntâlneşte munte cu munte deci unde n-o fi norocul să ne întâlnim prin Franţa…..

    Ştii tu cine sunt! decembrie 24, 2011 9:06 am Răspunde
  • DE CATE ORI IL PRIND LA TV.PE D-NUL BANICIU,NU MAI POT COMUTA PE ALT POST….TIPUL CAPTIVEAZA PRIN SINCERITATE,TALENT ORATORIC,UMOR(uneori negru)-….L-A DEPASIT PE Badea Mircea….

    Violeta decembrie 17, 2011 6:25 pm Răspunde
  • Foarte tare interviul, foarte tare si realist Banciu

    Felicitari 😉

    BogdanMBM decembrie 16, 2011 7:58 pm Răspunde
  • Foarte tare !!!Le spune pe bune!!!BRAVO BANCIULE!!!

    ALEX decembrie 16, 2011 7:14 pm Răspunde
  • oamenilor de "valoare" de la revista asta … va amintiti ce a zis specimenul pe care il promovati atunci cand a murit Adrian Paunescu…. ?!

    codruta decembrie 16, 2011 1:46 pm Răspunde
  • RUSINE! RUSINE! RUSINE!

    ..De ce ati lasat liber la comentarii daca tot le stergeti!

    codruta decembrie 16, 2011 1:43 pm Răspunde
  • Bataia ta este inevitabila…doar pt cuvinete care le-ai spus de un om care nu mai este printre noi..”CATALIN HALDAN” …tu de toata lumea ai de comentat , nimeni nu este bun pt tine..tu esti cel mai tare si cel mai corect…mereu sa te uiti in spate banciule..

    Bruces decembrie 16, 2011 1:41 pm Răspunde
  • Hai sa ne aducem aminte cand comenta turul Frantei cu Naum, parca comentau o cursa soareci. Nu aveau habar de nimic, ma uitam pe mut la tur.

    Yo decembrie 16, 2011 1:24 pm Răspunde
  • chiar acest om(jurnalist nu) nai bine merge la OTV,dar nici acolo nu este bun.
    Pai noi vrem sa auzim vocabular de Ferentari?sau maidan?
    a cui pila este ?Cine ni-l baga pe gat?

    eu decembrie 16, 2011 12:54 pm Răspunde
  • In sfarsit dupa 1989 apare un ZIARIST ,cine nu se teme de nimeni…poate este tarziu , poate nu…dar bine ca-l avem ! ceea ce face el este o lectie pentru cei de la ANTENA 3 !!

    fan Radu decembrie 16, 2011 10:32 am Răspunde
  • Chiar nu sesizatio faptul ca Banciu jigneste incontinuu ? Nu se pune probleme comparatiei cu Mircea Badea , acela este deja un brand , MB ironizeaza cu talent , are si charisma si este primul care a promovat acest format . Se spune ca atunci cand u ai alternativa si inteligenta , jignesti…

    the rocker decembrie 16, 2011 8:10 am Răspunde
  • Da Doamne sa se trezeasza una cite una constiintele adormite la 23.00…..inca exista inteligenta si cinism..ca fericirea e dusa…

    Purificatorul decembrie 16, 2011 7:24 am Răspunde
  • Se pare ca multi oameni nu inteleg totusi ce vrea sa transmita acest om..despre hagi nu spus ca a fost un mare fotbalist si nu a comentat ce a facut el pe teren..pur si simplu a spus ca nu prea le are cu limba romana.greseste? da,are multe exagerari,dar sincer face emisiunea de revista presei cea mai de calitate si cu informatiile cele mai bine interpretate..nu va place, uitati-va la mircea badea..comentati pe blogul acelui incult si ”ziarist” de doi bani. Respect Radu Banciu.Nimeni nu poate fi perfect !

    sil3 decembrie 16, 2011 1:48 am Răspunde
  • atacul e pornit , parca ai fi la coti dianu’…ce rau este cind nu pricepi decit romgleza!!!dai calificative, faci aprecieri, doar spargatul este maestru…multi moroni in jur , frate

    Vorba Velant decembrie 15, 2011 8:15 pm Răspunde
  • Are asta cultura generala cat nu aveti voi toti la un loc, astia care il injurati. Va roade ca spune adevarul? Pai asa e…urmariti 3-4 interviuri ale lui Hagi…inafara de fotbal…nu stie nimic…e nul. Raduleasca…nu mai zic…

    csm decembrie 15, 2011 2:05 pm Răspunde
  • mai bn te-ai duce la OTV ,la Dioaconescu , ca vorbesti numai prostii ba omule….nu te suport deloc , esti un ratat.
    Cum poti sa jignesti tu aceste 3 nume mari ptr romania??? n-ai minte nici cat o gaina……nu exista cuvinte se te descriu cat de penibil esti…..

    bogdan decembrie 15, 2011 11:28 am Răspunde
  • jignesti

    jan decembrie 15, 2011 10:04 am Răspunde
  • tu daca ai juca fotbal sau tenis, ai fi mult mai prost de cum vb. HAGI.Ei ca sportivi au fost mult mai buni decit esti tu ca ziarist, cine te stie pe tine de afara? Esti un anonim nu stii decit sa jgnesti

    jan decembrie 15, 2011 10:01 am Răspunde
  • Baiatu dace vrei sa devii celebru nu mai jignii valorile noastre ,cand vorbesti despre Ilie Nastase vezi ca vorbesti despre un Colos,despre un geniu cu care noi romanii suntem mandrii.despre ilie nastase un copil aude inca din maternitate TU cine esti???aaa un tip oarecare dornic de puplicitate.RUSINEEEEEEEEEEEE

    mihaelaolarescu decembrie 15, 2011 8:26 am Răspunde
  • O singura data am vazut un fragment din ”emisiunea” lui si mi-a fost scarba.Bine ca am scapat de el de la ciclism.Era penibil cand ridica in slavi pe cei care ne batjocoreste in emisiuni gen lumea lui ……Se vede ca a studiat in……….

    costy decembrie 15, 2011 8:15 am Răspunde
  • Multumesc d-nei Stoica pentru ca mi-a dat ocazia sa aflu mai multe despre d-l Banciu. Ii doresc pe aceasta cale d-lui Banciu (nu am cont de facebook) mult succes, Sarbatori fericite si linistite alaturi de cine isi doreste domnia Sa.

    georgeta decembrie 14, 2011 9:44 pm Răspunde
  • Are dreptate 100% si cu Nastase ,Hagi ,si mai sunt multi alti idioti, dar cu bani;un exemplu recent ,Vanghelie ,un analfabet facut cavaler de Base. mai mult nu spun ca i-mi provoaca greata.

    titi54 decembrie 14, 2011 4:00 pm Răspunde
  • Esti tare prost banciule incerci sa il copiezi pe mircea badea dar te cam faci de ras. El chiar stie ce vobeste si nu fabuleaza ca tine de unu si de altu.. fugi si comenteaza turul frantei ca asta e meseria ta sau orice alt tur specialistule

    adi decembrie 14, 2011 3:49 pm Răspunde
  • Bravo!Tine-o tot asa.Pacat ca ,nu se difuzeaza mai devreme.

    margareta decembrie 14, 2011 1:00 pm Răspunde
  • du-te la doctor esti dus rau cu capu.nu te vad si nu te aud sefii tai.esti o rusine .vai de cei care stau sa te vada si sa te asculte

    z decembrie 14, 2011 11:36 am Răspunde
  • imi place mult omul acesta,are o emisiune f buna si zice intotdeauna adevarul pe fata…
    tine-o tot asa!!!

    oanna decembrie 14, 2011 11:26 am Răspunde
  • Un interviu realist si foarte captivant.

    Am avut un pic de rabdare sa citesc balivernele celor care scriu mai jos " Doamne ce dobitoci traiesc in tarisoara asta " voi chiar nu intelegeti nimic cand cineva vorbeste in adevaratul sens al cuvantului, si nu pe ocolite cum face aproape orice tampit care apare la televizor.

    Bravo Radu tu esti motivul pentru care mai deschid televizorul. Felicitarii.

    patteu decembrie 14, 2011 10:58 am Răspunde
  • exact asa gandesc si eu ilie nastase un papagal borat,hagi un mare fotbalist si atat cat despre raicu nu prea ma intereseaza cancanurile deci mare dreptate cu mos ilie

    pefa` decembrie 14, 2011 9:46 am Răspunde
  • cine e banciu asta.e celebru la el pe scara blocului

    horia cheloo decembrie 14, 2011 7:55 am Răspunde
  • suntem satui de textele acelora care se cred mai mult decit sunt…chestie de nivel..

    Andreei decembrie 14, 2011 7:36 am Răspunde
  • multe din vorbele aruncate pe aicea sunt replici oparite, de la oparitele…foarte bine..realitatea nu este doar aceea cu pupaturi de la sponsorii, mai are si reversul.

    Replici decembrie 14, 2011 7:26 am Răspunde
  • E greu sa mai razbata adevarurile lui Banciu in lumea mircizata de azi..se construieste prostie pentru mintile ce se cred istetze si se arunca navodul peste cirdurile ce mai incearca sa ajunga in larg…adica libere…stai drept Domnule ca de aceea te stimeaza cei putzini dar buni…selectia este cea mai atroce arma..ramine cine are substantza pentru care esti acolo, cit vei mai fi lasat.

    Xerxes decembrie 14, 2011 7:07 am Răspunde
  • "lumea lui banciu",genul programului- insulte.oricine e capabil de barfa si jigniri.banciu spunea ca,oricand,il face praf pe cv tudor la un test de cultura generala.dupa testul dat de vadim la a1,banciu a bagat capul intre umeri.asta hulea perioada comunista,tot el, caruia nu-i lipsea nimic.acum il lauda pe boc si base…asta-i prostitutie media.este,totusi,amuzant,dar fara insulte ar fi anost precum ceilalti.un vesnic nemultumit(se forteaza,bineinteles)cu mintea ratacita si trista ,cauzata de capitalismul inuman al prezentului.toate femeile sunt infecte si exhibitioniste;asta-i singurul adevar pe care l-a remarcat.dar sa faci bascalie de morti,asa cum face el,e sinistru.

    Ionut decembrie 14, 2011 5:45 am Răspunde
  • Sepia, da, viata este ingrozitor de dificila, mai ales in Romania "nemernicita de altii". Insa daca asta si sentimentul tau, iti recomand sa iti cauti linistea in tine, creandu-ti o lume proprie in care sa fii fericit. Daca tu iti cauti linistea in refularile sau articolele altora… nu comentez… p.s. de admirat este atunci cand esti lovit la pamant, sa stii sa ramai o secunda acolo pentru a te odihni si a te putea ridica si lupta din nou vindecat, daca lupti ranit cu siguranta vei pierde lupta…

    Andreea IM decembrie 14, 2011 2:12 am Răspunde
  • Citind toate comentariile de mai sus, pot doar sa ma gandesc la un sg lucru….nu pot si nici nu imi doresc sa fiu in papucii cuiva pe care a criticat pana la aceasta ora, si aici ma refer la persoanele publice. Insa cel mai mult ma gandesc la sotia lui, la fiica lui, care pb va citi candva acest articol si isi va pierde increderea in ideea de "iubire". Da, este un secol al vitezei, si da, ca sa poti avea familie tb sa faci niste sacrificii f f mari. Insa se poate sa ai familie, se poate sa fii fericit. Este dovada de ipocrizie sa zici ca sotia este colega ta. Chiar daca asta este realitatea lui, totusi daca noi le spunem propriilor copii ca nu exista dragoste, fericire, atunci mai bine nu faci un copil. Si am avut si eu ocazia sa o cunosc personal pe Mihaela Radulescu si este realmente o femeie cu caracter. In prezent. Trecutul ei nu ma intereseaza, si nici nu ar tb sa intereseze decat pe barbatul cu care adoarme langa ea. Viata ei este doar a ei. Si tin sa mai adaug faptul ca nu este usor sa fii femeie, chiar si in zilele noastre, nu este usor sa faci cariera, mai ales intr-un domeniu atat de promiscuu precum este media. Melania Medeleanu este o jurnalista adevarata, insa este absurd sa o compari pe Melania Medeleanu cu Mihaela Radulescu. Mihaela Radulescu facea emisiuni de divertisment, asta era jobul ei, sa "placa ochiului". Si daca asta si-a dorit sa ajunga, eu o apreciez ca a putut sa ramana om dupa ce a facut atatea sacrificii. Zice "lumea" ca este usor sa fii "vedeta intretinuta" insa "lumea" nu are idee ce spune. Ar fi superb daca omul, inainte sa judece atat de aspru, s-ar duce la o emisiune, printre spectatori, si sa vada cum este. Sa razi "cand trebuie", sa zambesti "cum trebuie", sa ai soldurile "cat trebuie ca sa creezi cadrul perfect". Da, s-a deteriorat ingrijorator calitatea emisiunilor, jurnalismul real se zbate sa mai existe pe la colturi de strada, insa fenomenul este la nivel global. De ce nu criticam pe cei care au inventat desene animate japoneze, si au desfiintat pe Tom si Jerry, de ce nu criticam pe realizatorii emisiunilor de tipul "reality shows". Cum sa evolueze o societate daca nu exista modele demne de urmat, daca nu ne reamintim sa mai visam, sa mai iubim, sa mai traim prin fiecare por al fiintei noastre si prin fiecare strafulgerare a sufletului nostru? Astept si eu la randu-mi critici pentru…hmm…"starea de visare nerealista" cred ca ar numi-o cei de mai sus aprigi critici…:)

    Andreea IM decembrie 14, 2011 2:05 am Răspunde
  • Faptul ca are 2 facultati si nu stiu cati ani de jurnalism nu are nici o legatura cu faptul ca si-a creat un personaj in aceasta emisiune si ca incearca prin ceea ce spune si face, sa para nonconformist si inteligent. Din toate astea nu i-a reusit decat sa fie penibil rau. Poti sa ai o educatie si o cultura extreordinare, atata timp cat isi doresti sa devii vedeta tv calci peste toate regulile de bun simt. Oribil personaj.

    Nicoleta decembrie 13, 2011 11:32 pm Răspunde
  • Ma bucur ca aud la el,cuvintele pe care ,multi le avem in noi , dar nu ne exprimam..naturaletzea omului cultivat, amarit de viata aceasta nemernicita de altii, un om cu spiritul ascutit ca laserul vindecator , spune si spune..loveste si imbraca in cuvinte murdaria si mizeria poleita , nonvaloarea ajunsa virtute, etc etc..multa amaraciune dar si o eliberare degaja cuvintul sau tzintit spus cu talent scriitoricesc..stau seara de seara , asteptind ora lui Banciu, sa ma curat , sa ma purific rizind cu pofta ca e spontan si dur ,dar mortal de adevarat, vorbind ca nimeni altul de viata asta tirita pe calea prostiei… bine ca n-a murit TOTUSI inteligenta si spiritul

    Sepia decembrie 13, 2011 11:01 pm Răspunde
  • Mi-as dori sa nu fiu confundata cu prima "Carmen" care a scris comentarii la acest articol la ora 11.35, este doar o coincidenta de nume. Multumesc.

    Carmen decembrie 13, 2011 10:37 pm Răspunde
  • Corina Stoica, cred ca nu ai observat si cat jigneste el in comentariile "jurnalistice" pe care le face atat in interviul pe care i l-ai luat, cat si in emisiunile lui. Din pacate, doar ai remarcat cu tristete jignirile pe care i le-au adus comentariile noastre. Sau el are dreptul sa insulte pentru ca are doua facultati si 15 ani de presa?! Eu stiam ca jurnalistul are obligatia morala sa-si tina opiniile personale pentru el si sa lase loc obiectivitatii, nu sa dea nuante tendentioase fiecarei asa-zise informatii trecand-o prin filtrul propriilor frustrari. Sigur ca jurnalistul Banciu e si el om si are dreptul la pareri personale despre un subiect sau altul, dar asta ii pune in pericol impartialitatea si echidistanta. Drept urmare, ar fi bine sa lase locul liber unei persoane oneste si mai pregatite psihic pentru o astfel de meserie si sa-si expuna parerile personale pe scara blocului unde locuieste, de exemplu, in discutii amicale cu pensionarii care au timp si aparatele auditive defecte, astfel incat sa-i asculte elucubratiile cu multa atentie.

    Carmen decembrie 13, 2011 10:32 pm Răspunde
  • Omul,fenomenul,Nesimtitul . respect Radu banciu

    razvan decembrie 13, 2011 10:06 pm Răspunde
  • Nici eu nu sunt de acord cu tot ce declara Radu Banciu, dar asta nu ma face sa-l apreciez si sa-l respect mai putin. Iar cu faptul ca "am coborat pe panta nonvalorii" publicand un interviu cu el n-am cum sa fiu de acord. Daca un om ca Radu Banciu, cu doua facultati si cu o cariera de succes in presa de 15 ani, daca un om ca el e o nonvaloare, atunci de fufele – ca sa-l citez – care fac decor la TV ce sa mai spunem?
    E drept ca discursul lui zgarie urechile mai sensibile, e drept si ca sare calul, uneori, asa cum i-am si spus, dar mi se pare urat si trist sa-l jigniti in comentarii.

    Corina Stoica decembrie 13, 2011 9:35 pm Răspunde
  • Este incredibil. Cum credeti, ca un imbecil, ca bANCIU poate sa aduca macar un punct educatiei celor care-l vizioneaza.

    vio decembrie 13, 2011 9:31 pm Răspunde
  • romanii 65% multi dar prosti ,pardon au in C.C. campia baraganului ,astfel nu-mi explic cum nu inteleg un tip ca BANCIU si comentariile sale .la badita spagat mai anal-fabetilor sa-i bagati bani in tescherea lui fewlix jagaritul .eu un baiet de la tara cu facultatea facut pe timpul lui ce . nu la fabricile lui ilici respect vorba din prima nu alambicata si fara continut a multor asa zisi moderatori de tevee.lovivas in cutia limbii in di-rect si in reluare la oteve ,molustelor herma .

    luther54 decembrie 13, 2011 8:41 pm Răspunde
  • In fine un interviu cu un barbat special in felul lui si in Tangoul femeilor moderne: ).
    Doamnele sensibile pot renunta sa parcurga toata bibliografia; intrebare pentru penele de lebada simandicoase: daca Mihaela Radulescu si alte madame scriitoare de carti se pot numi "oame" de presa, Corina Stoica, de exemplu, sau altele din categoria celor ce fac realmente jurnalism, ce loc ar trebui sa aiba in organigrama unui ziar?! In TV ar patrunde si mai greu, poate nu-s destul de fatoase si nici nu au fack-eri prestigiosi care sa le asigure un fenotip suficient de comercial..O tanti ce abia si-ar alege cuvintele incercand sa faca pe desteapta n-ar fi avut curajul sa se expuna intervievand un individ de genul Banciu, peste care poate ploua oricand cu invective diverse de la porc misogin la deficient mintal..

    Una decembrie 13, 2011 8:21 pm Răspunde
  • banciu sigur nu o sa doarma dupa ce a citit comentariile voastre. aveti probleme mari cocosei.

    marcel decembrie 13, 2011 7:42 pm Răspunde
  • Am admirat intotdeauna aceasta revista si am citit fascinata toate interviulurile luate oamenilor de valoare, iar acum nu pot sa cred ca ati putut cobori in aseemenea hal pe panta nonvalorii si sa promovati o astfel de nulitate. Nu contest talentul unui jurnalist, dar de aici si pana la promova un om care nu are niciun pic de caracter si demnitate si care se crede MORALITATEA intruchipata mi se pare dezgustator. Este inexplicabil faptul ca se poate promova pe un post de televiziune si intr-o revista respectabila un asemenea specimen. Asta este nivelul nostru?

    Coralia decembrie 13, 2011 5:47 pm Răspunde
  • tu un retardat:)))

    popescu mihai decembrie 13, 2011 4:20 pm Răspunde
  • omul asta e dus rau saracu

    bass decembrie 13, 2011 3:10 pm Răspunde
  • Sunt curios ce rating are emisiunea. Banciu asta e amuzant uneori, dar pare un spermatozoid care tot vrea sa fecundeze si el ceva , si tot incearca, si tot incearca…si nu poate.Oricum, i-ar da o limba-n cur lu Base’ ,GRAVA!

    bogdan decembrie 13, 2011 3:02 pm Răspunde
  • Dom’le Banciu asta e cam frustrat. Pai el se compara vreodata in viata lui cu Hagi sau cu Ilie Nastase? Are o emisiune de doi lei la care nu m-as uita nici daca m-ar plati. Vorbeste fara predicat omu….

    Jhon decembrie 13, 2011 2:49 pm Răspunde
  • Draga Alice, asa e! Radu Banciu, daca ar fi jurnalistul care se lauda ca este, s-ar informa inainte de a arunca cu noroi. Problema e alta, in opinia mea: el are destule surse care-i spun ca arunca informatii false pe piata, dar mizeria e cea care face audienta. Iar el are nevoie de rating, indiferent de deontologia profesionala sau de cei 7 ani de acasa ori de bun simt.

    Carmen decembrie 13, 2011 2:06 pm Răspunde
  • …dupa umila mea parere tip-ul este bun shi in mare parte are dreptate, am spus, parerea mea. Cei care il critica shi nu-l plac au stat shi au citit tot text-ul de mai sus…Ipocritzi! Ce nu intzeleg este ca omu` a avut replici aproape la toate intrebarile…numai la cele legate de familie a dat numai raspunsuri subinfantile. Imaginatzia lui, probabil bogata, l-ar fi condus spre oarece raspunsuri mai normale…Baietzica aia despre care vorbeshti tu…bashca "nici de f… nu am vreme" nu este viatza…Este pacat sa-itzi pierzi vremea tocand pe toata lumea shi "familia" sa fie un mare rateu…Mai bine te apuci de agricultura..!Succes!

    atentu` decembrie 13, 2011 2:02 pm Răspunde
  • Si eu depun marturie ca Mihaela Radulescu isi scrie singura, cu mare talent, textele. A fost colaboratoare la revista Tabu si, de cateva ori, mi-a facut bucuria sa scrie si pentru Tango. Intotdeauna am primit textele direct de la ea, iar mailurile ei si felul de a-si scrie cartile demonstreaza clar ca e talentata, e spontana, e chiar ea.

    Alice Nastase Buciuta decembrie 13, 2011 1:54 pm Răspunde
  • Bai pretiosilor omul face cea mai spumoasa si originala emisiune din ultimii ani . Ramaneti cu Mihaela R( analfabeta), cu Badea( expiratul si deontologul) si altii de teapa lor . Banciule zile ca le zici bine !

    dizzi decembrie 13, 2011 1:52 pm Răspunde
  • Am recitit ce am scris si am de dat cateva erate la greselile din texte, am mai mancat din litere si am pus si cateva virgule aiurea. Asta ca sa nu zica Banciu ca sunt analfabeta sau agramata. Imi cer scuze, n-am vrut sa masacrez limba romana.

    Carmen decembrie 13, 2011 1:42 pm Răspunde
  • Bravo barbate,imi place ca nu esti ipocrit si spui ceea ce crezi tu

    labis decembrie 13, 2011 1:39 pm Răspunde
  • Inca ceva: sa-i intrebe Radu Banciu, daca este jurnalist profesionist, pe cei din B1TV unde Mihaela a facut, cu o mana de oameni, 8 formate de televiziune, doua cu premii APTR, cate proptere avea la platou. Si pe cei de la tehnic, daca aveau pe necesarul tehnic al emisiunilor ei acest prompter. Inclusiv pe Sorin Oancea, cel ce a fost sef si in Antena. Sau pe cei pe care-i admira si care au fost invitatii Mihaelei de-a lungul anilor, Sanda Nicola, Razvan Dumitrescu, Florin Calinescu: avea Radulescu prompter, ii sufla cineva in casca, erau regizate discutiile cu invitatii? Radu Banciu nu este jurnalist si nu va fi niciodata, pentru ca face afirmatii nefondate, justificate doar de dorinta lui de a isca scandaluri pentru a se face remarcat. Intre el si domnitele care umplu tabloidele cu scandaluri scabroase as pune semnul egal, cu un singur amendament: ele au o scuza.

    Carmen decembrie 13, 2011 1:38 pm Răspunde
  • Aloooo, B1 tv cand scoateti acest imbecil din reluarea de la ora 7:00 ? Doriti chiar sa va pierdeti telespectatorii ? Puteti inlocui acests imbecil de program cu continuarea STIRILOR de dimineata ! Cine doreste sa-l urmareasca pe Radu Banciu nu au decat sa-si piarda orele de odihna de noapte cu imbecilitatle lui.

    Nitza decembrie 13, 2011 1:31 pm Răspunde
  • Doamne, oribil personaj! Emisiunea lui este de neprivit, iar el este mitocan, grobian, insensibil si mult, mult prea plin de el. Habar nu are despre ce vorbeste, minte, inventeaza martori la tot ceea ce-si imagineaza despre altii. Eu am lucrat ani de zile cu Mihaela Radulescu si niciodata nu a avut vreun prompter in nicio emisiune, lucru pe care il stiu tot cei care i-au fost invitati, toate echipele cu care a lucrat si toti cei din figuratie, aplaudacii. Orice om de televiziune corect si onest i-ar putea explica acestui atotstiutor ca in cateva ore de direct, la debitul verbal al Mihaelei, nu poti sa redai ceea ce ti se spune in casca, este imposibil! Ca sa nu mai zic ca raspunsurile invitatilor, care in mod automat genereaza intrebari si discutii adhoc, nu permit niciun fel de scenariu stabilit dinainte. Sau si invitatii au prompter si exista mega-regii si puneri in scena la ore in sir de direct? Mihaela Radulescu a fost de nenumarate ori invitata in emisiuni in direct, si acolo stia ce va fi intrebata si avea raspunsurile pe prompter??? Naivi sunt cei care asculta si cred vorbele unor neprofesionisti! Urata fiinta acest Radu Banciu, mediocru, mincionos, rau si lipsit de orice fel de talent jurnalistic.

    Carmen decembrie 13, 2011 1:19 pm Răspunde
  • Cat este de usor sa atribui vorbe jignitoare despre cineva ,numai de dragul de a scrie ceva .La fel ca si Carmen ,m-am uitat in treacat la acest "parat"de moderator si deja mi-am facut impresia despre el . Cum e turcul si pistolul (el si B1 )

    Iuliana-Eire decembrie 13, 2011 12:54 pm Răspunde
  • Si eu pot sa-i vorbesc de urat pe toti. Imi da cineva de la B1 o mica emisiune dupa 12 in care sa-i fac pe toti praf ? Sunt sigur ca as avea telespectatori ca doar romanu cand e vorba de injurat si injosit un seaman e PRIMUL!

    andrei decembrie 13, 2011 12:33 pm Răspunde
  • Sunt de acord cu el in privinta lui Hagi si Ilie Nastase.Ambii sunt cu vocabularul la pamant!

    godac decembrie 13, 2011 12:10 pm Răspunde
  • Radu Banciu e jurnalist. Puteti pune intre presa si cinism semnul egal. Radu Banciu e un cinic si cei mai multi, indeosebi cei care nu au avut vreodata legatura cu lumea presei, nu pot rumega usor ceea ce oamenii de acest gen le serveste.

    Alex decembrie 13, 2011 11:43 am Răspunde
  • De curiozitate am urmarit intr-o seara emisiunea domnului(desi cred ca-l ridic pe un pedestal prea mare).Numai vorbe urate,jignitoare despre toata lumea.Mi s-a facut scarba…am schimbat canalul.Cred ca el e un exemplu pentru multi care isi improasca semenii,tara cu vorbe urate.Pentru ei nu mai inseamna nimic valorile Romaniei.

    carmen decembrie 13, 2011 11:35 am Răspunde
  • Cand trec in revista emisiunile pe acest interval orar pur si simplu am garantat un motiv de fericire sa vad ca exista numeroase alternative de bun simt. Apas cu satisfatie butonul telecomenzii mai departe sau citesc sau deschid calculatorul.
    Cuvintele acestui om sunt ca puroiul care se revarsa dintr-o plaga. Sper sa se autoelimine prin rating 0.
    Nu-mi vine sa cred ca i s-a oferit atat spatiu pe un post ‘cuminte’ ca B1.

    Alina decembrie 13, 2011 11:01 am Răspunde
  • Doamne, doamne, acest articol nu a facut decit sa-mi confirme parerea proasta pe care o aveam despre acest specimen… Bai omule de ce ai procreat? Auzi tu "termenii mei nu au notiunea lor de DEX", atunci de ce te bagi in media ? Pacat ca tipul asta de specimene nu sufera de depresie… poate mai era o speranta

    Lilush decembrie 13, 2011 9:23 am Răspunde

Dă-i un răspuns lui Ionut Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.