fbpx

Romanii sunt invitati sa plateasca cu poezie pentru o cafea

de

De Ziua Internationala a Poeziei, Julius Meinl transforma poezia in moneda de schimb. Sambata, 21 martie 2015, pentru al treilea an consecutiv, romanii sunt invitati sa plateasca cu poezie pentru o cafea in 200 de locatii Julius Meinl din tara. In campania acestui an sunt implicate 23 tari si peste 1.100 de locatii Julius Meinl.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Campania „Plateste cu Poezie” a inceput in Romania in data de 25 octombrie 2013, cand consumatori din toata tara au platit cu poezie in 80 de locatii Julius Meinl si au strans in total 6.300 de poezii. In 2014, de Ziua Internationala a Poeziei, iubitorii de cafea au venit in cele 150 de cafenele Julius Meinl participante si au scris nici mai mult, nici mai putin decat 15.356 de poezii – ale marilor poeti, din creatiile proprii sau inspirate de moment.
Julius Meinl, ambasadorul cafelei si culturii cafenelelor vieneze, sta in spatele acestei initiative. Consumatori din 23 de tari vor avea parte de experienta de a primi cafea in schimbul unor versuri, chiar de Ziua Internationala a Poeziei, cea mai importanta sarbatoare mondiala a poeziei. Inradacinata in traditie, aceasta cultura a cafelei vieneze are o relatie stransa cu poezia si este recunoscuta ca sursa de inspiratie pentru artisti si scriitori. 
 
Cultura cafenelelor vieneze reprezinta o sursa de poezie pentru aceasta zi speciala. In acest sens, pe 21 Martie, Julius Meinl si partenerii sai HORECA (HOteluri, REstaurante, CAfenele) invita la sustinerea mesajului principal al campaniei: “Intr-o lume dominata de bani, ce valoare mai au sentimentele?” Lista completa a celor peste 200 de locatii Julius Meinl din tara poate fi consultata aici.
Tibor Dobri, Managing Director CEE South-East Julius Meinl, considera ca acest proiect a crescut frumos in tot acest timp: “Am inceput curajos in anul 2013, prin editia pilot Plateste cu Poezie, iar acum, iata, Ziua Internationala a Poeziei capata o semnificatie speciala pentru 23 de tari. Acest lucru ne bucura nespus pentru ca reusim sa inspiram oameni din toate colturile lumii si sa ducem traditia si valorile noastre mai departe, la un asemenea nivel.”
 
Marcel Löffler, CEO Julius Meinl IndustryHolding, crede: “Pentru noi, inspiratia este sufletul culturii cafenelelor vieneze. Esenta lor e poezia. Este vorba despre filosofia unica de a nu te grabi deliberat, de a te bucura de fiecare moment si de a-ti cauta inspiratia asa cum au facut si literatii cafenelelor vieneze. Acest lucru nu se intampla doar in Viena, este relevant si pentru societatile caracterizate de viteza. In Shanghai, Dubai, Londra sau Chicago, oamenii cauta momente de relaxare, care se transforma in surse de inspiratie. In acest sens, incurajam activ oamenii de pe toate continentele sa aduca mai multa poezie in lume si sa contribuie la construirea unui loc mai bun. Aceasta este motivatia noastra pentru ziua internationala a Poeziei de pe 21 Martie, sa sarbatorim initiativa “Plateste cu poezie” in jurul lumii.”
Carina Leb, International Marketing Manager Julius Meinl IndustryHolding: “Viziunea Julius Meinl este de a aduce poezia la viata. A motiva oamenii din toate colturile lumii sa descopere si sa traiasca prin creativitate este un scop ambitios. Initiativa globala “Plateste cu Poezie”, sarbatorita chiar de Ziua Internationala a Poeziei ne duce mai departe pe acest drum. Prin cooperarea cu partenerii nostri din jurul lumii suntem nerabdatori sa transformam Ziua Internationala a Poeziei de anul acesta intr-o experienta speciala.”
Pentru mai multe detalii, va rugam sa vizitati: https://www.facebook.com/JuliusMeinlRomania
Plateste cu Poezie 2015: http://bit.ly/1HsLHZf
 
 
Istoria companiei vieneze de familie, Julius Meinl, este strans legata de cultura cafenelelor vieneze, de peste 150 de ani. Ca ambasador al acesteia in peste 72 de tari, compania a setat standardele despre ceea ce este fascinant in aceasta cultura. Ce anume cauta si ce pot descoperi oamenii in cafenelele vieneze? La prima vedere, este vorba despre cultura unica a rasfatului, de blendurile de cafea proaspat prajita si de modul in care este servita cafeaua. La o privire mai atenta, este vorba despre atmosfera inspirationala. Aceasta se manifesta nu numai in lucrarile scriitorilor si poetilor care frecventeaza cafenelele vieneze, ci continua sa serveasca drept inspiratie pentru artisti, poeti si oameni creativi din jurul lumii. Poezia nu este creata doar de poeti, cantareti si artisti. Fiecare dintre noi este poet in felul sau. Unii nu au nevoie de prea mult pentru a da frau liber imaginatiei, in timp ce altii au nevoie de un impuls mai puternic. Julius Meinl este sursa perfecta de inspiratie, asa cum fiecare gura din cafeaua Julius Meinl indeamna gandurile sa curga libere.
Julius Meinl este o afacere austriaca de familie, fondata in 1862. Ca nicio alta, ea reprezinta cultura traditionala a cafenelelor vieneze, al caror ambasador si este. La nivel mondial, in fiecare zi, 5 milioane de cesti cu cafea Julius Meinl ofera consumatorilor un ragaz creativ si momente poetice. 40.000 de clienti din sectorul gastronomiei si business din 70 de tari se bazeaza pe cafeaua Julius Meinl. In gastronomia austriaca, prajitorul traditional vienez de cafea este inegalabil, pe primul loc. Ca o consecinta, compania se bazeaza pe gustul clasic de cafea prajita in stil vienez, pe o calitate superioara si servicii complete oferite clientilor. Este reteta succesului din traditia fondatorului, Julius Meinl I, care a fost unul dintre primii dezvoltatori ai unei metode industriale de prajire a boabelor de cafea, in urma cu peste 150 de ani si care, in prezent, este considerat unul dintre parintii culturii cafenelelor vieneze.
Julius Meinl IndustryHolding in cifre:
600 de angajati la nivel mondial;
Prezenta pe piata in peste 70 de tari la nivel mondial, dintre care se afla in top 3 branduri de cafea premium in peste 40 dintre acestea;
Aproximativ 40,000 de clienti la nivel mondial;
Locatii de productie in Viena (Austria) si Vicenza (Italia);
Cifra de afaceri anuala in 2013: 132 milioane de euro.
 

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.