fbpx

Schimba lumea prin frumusete cu AVON!

de

Aceasta toamna marcheaza un moment important pentru AVON, care face un pas curajos pentru consolidarea misiunii sale, aceea de a fi compania care priveste dincolo de frumusete si celebreaza aspiratiile, puterea si curajul femeilor.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 
 
               Campania „Schimb? lumea prin frumuse?e” face parte dintr-o ampla initiativa globala ce poarta numele deBeauty For a Purpose” si va fi implementata in Romania prin cei trei piloni care reprezinta fundamentul companiei: investitia intr-un portofoliu inovator de produse cosmetice calitative si accesibile, dezvoltarea calitatilor antreprenoriale ale femeilor si intarirea eforturilor de CSR pentru preventia cancerului la san si a violentei domestice.
 
Studiul Women Empowerment”
Primul pas al campaniei a fost definirea universului feminin in 2015. In acest sens, AVON a realizat in Polonia, Cehia si Romania studiul „Women Empowerment”,referitor la valorile si aspira?iile femeilor. In ceea ce priveste romancele, au reiesit cateva concluzii importante despre felul in care acestea se raporteaza la cinci zone definitorii din viata lor:
Frumusete: in Romania, frumusetea se traduce prin incredere in propria persoana si acces catre o lume mai buna, o lume in care femeia poate obtine ce isi doreste si asupra careia are controlul. Cand o femeie se simte frumoasa, este mai curajoasa si mai deschisa, nu ii este teama sa isi asume noi provocari si are incredere in puterea sa de a-si atinge obiectivele.
Libertate: romancele si-ar dori sa se detaseze de asteptarile sociale, de prejudecatile si “retetele” care le spun cum ar trebui sa se comporte si sa isi traiasca viata.
Prioritati:  maternitatea si viata de familie raman roluri cruciale pentru romance. In mod ideal, ele si-ar dori sa poata aloca timp suficient familiei si sa poata avea, in mod regulat, momente dedicate doar lor.
Profesie: cariera este asociata cu independenta financiara si, mai ales, cu dezvoltarea personala, pentru ca raspunde nevoii lor de afirmare. Dimensiunea profesionala aduce plus valoare vietii romancelor, oferindu-le posibilitatea de a se rupe de sfera domestica, de a intalni oameni noi si de obtine recunoasterea pe care simt ca o merita.
Echilibru: romancele jongleaza cu mai multe roluri sociale si resimt presiunea de a indeplini numeroase asteptari. Din acest motiv, si-ar dori mai mult timp doar pentru ele. In ceea ce priveste modelul femeii implinite”, trasatura esentiala a acesteia este capacitatea de a gasi echilibrul intre viata profesionala si cea personala.  
Campania „Schimba lumea prin frumusete”, dezvoltata de Jazz Communication, isi propune sa vina cu raspunsuri pentru nevoile actuale ale femeilor, AVON devenind partenerul acestora in schimbarile pe care acestea si le doresc. Ilustrata si prin manifestul video realizat de regizorul Iulian Moga, campania are sprijinul celor patru ambasadori: Loredana, Antonia, Andreea Marin si Cornel Ilie. In clip veti descoperi si o echipa de Reprezentanti AVON, femei exceptionale care, prin curajul pe care l-au demonstrat in viata personala si profesionala, au inspirat si determinat schimbari in jurul lor. Campania va fi comunicata in online, print si outdoor.
„Bucuria de a schimba in frumos viata cuiva este motorul fiecareia dintre noi. Fiecaruia, caci aici nu vorbim de feminism, ci de aprecierea si recunoasterea celor care daruiesc si isi daruiesc curaj, pasiune, incredere, optimism, indiferent de masculin sau feminin. „Schimba lumea prin frumusete va deveni noul reper AVON de comunicare, o campanie care ne-a fost draga de la inceputs?i in care am intrezarit un potential mare de mobilizare a romancelor dincolo de stereotipurile cu ce este bine sa faca si ce nu este bine sa faca. Este timpul ca fiecare romanca sa stie ca ii inspira prin frumusete pe cei din jurul ei, ca buzele ei pot schimba lumi cu doar cateva cuvinte si ca zambetul ei daruieste curaj femeilor din jur. #acceptaprovocareaavon, ai incredere in tine si misca concret lucrurile catre visele pe care le tii sub perna”, a declarat Raluca Kisescu, director de marketing AVON Romania & Moldova.
 
 

 
 

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.