fbpx

Teatrul nu e o cladire aduce un nou spectacol la Godot Café

de

Spectacolul coupe “Aici nu se simte” si” Oase pentru Otto” scris regizat si jucat de Lia Bugnar alaturi de Marius Manole si Medeea Marinescu are loc sambata, 15 martie, ora 15:00 la Godot Café-Teatru, str. Blanari nr 14 . Accesul in sala de spectacol se face in baza rezervarilor prealabile la numerele de telefon 0736414244 sau 0213161682.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Spectacolul coupe “Aici nu se simte” si” Oase pentru Otto” este cea mai recenta productie a proiectului de teatral independent Teatrul nu e o cladire, proiect initiat si sustinut de Lia Bugnar si Marius Manole.

Lia Bugnar pune in scena doua piese care se succed aparent intamplator, ca intr-un joc dulce-acrisor al hazardului. Ce au ele in comun? Fuga. Personajele alearga de-a lungul propriilor drame, mascandu-si tristetea in decorul unor idealuri frante pe care le pot repara, cred ele, cu pu?in unguent pentru suflet. Insa ranile raman deschise si prin ele se zaresc viscerele unor intrebari orfane de raspuns.

Aici nu se simte“: Marius Manole si Lia Bugnar se ascund pe acoperisul lumii
Lia Bugnar apare in calitate de regizoare, de scriitoare/creatoare, dar si de actrita in cele doua spectacole. In „Aici nu se simte“, Marius Manole si Lia Bugnar se intanesc pe scena in ipostaza unui cuplu beckettian, care fuge de o existenta cu susul in jos.
Doua fiinte care incearca sa scape de „mirosul” unei lumi deasupra careia simt nevoia sa se ridice. De ce? Pentru ca „e nevoie de minimum doi ca sa nu fii crezut nebun“, raspunde personajul masculin. Se intalnesc „aici”, intr-un loc geometric al sensibilitatii, unde nu se simte mirosul degradarii umane, dar se simte bataia accelerata a inimii.

„Oase pentru Otto“: Traviata rasuna pe centura
Oase pentru Otto isi trage numele de la personajul secundar al piesei, cainele Otto, care amuza publicul, dar puncteaza totodata punctele cheie din spectacol.
Subiectul este insa altul: intalnirea a doua femei la marginea drumului si la marginea sufletului. Ne intalnim cu o noua estetica a uratului inserata in lumea contemporana. Descoperim multa umanitate si sensibilitate intr-o femeie lipsita de educatie pe care Lia Bugnar reuseste s-o interpreteze in cele mai detaliate nuante (gesturi, mimica, limbaj, vestimentatie).
sunt fortate s-o aleaga. In aceasta lume, cuvintele se deriva altfel: «prostitutia» are ca radacina «prostia», iar cuvantul «curva» provine din «curaj», «curtat» sau «curtezana».
Deodata, lumea trivialului devine frumoasa printr-un artificiu artistic: povestea in poveste. Cealalta femeie (interpretata cu mult talent de Medeea Marinescu) se zbate pentru a-si realiza visul de canta. Aria Violetei din „Traviata“ se impleteste cu zumzetul masinilor reusind sa inlacrimeze chiar si o femeie pierduta care va exclama: „toata muzica asta frumoasa este despre o curva tebecista?“. (Elena Simion, Ziarul Metropolis)

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Teatru

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.