Tendințele din moda urbană, prezente în designul celor mai recente smartphone-uri HTC

de

HTC, în parteneriat cu Valve, a anunţat duminica, 21 februarie 2016, în cadrul Mobile World Congress, Barcelona, versiunea finală a ediţiei comerciale a sistemului său Vive de realitate virtuală. Continuând să îmbunătăţească lista de funcţii, acest sistem complet Vive, dezvoltat de Steam®VR, introduce încă o inovaţie tehnologică – Vive Phone Services – stabilind un nou standard în realitatea virtuală. Totodată, în cadrul aceluiași eveniment, compania a mai dezvăluit și cele mai recente modele de smartphone-uri, al căror design este inspirat din moda urbană. Folosind un efect micro splash creat special pe carcasa de policarbonat, HTC Desire 530, 630 şi 825 devin personale şi unice.

De la modă la telefoane

Dând frâu liber imaginaţiei şi ţinând cont de preferinţele utilizatorilor, de dorinţa acestora de a fi diferiţi şi de faptul că smartphone-urile reprezintă acum atât un accesoriu în modă, cât şi un asistent personal, echipa de design HTC a folosit o procedură de vopsire care tratează fiecare telefon ca pe un tablou. Folosind duze tip spray proiectate special şi setări diferite de presiune şi vâscozitate a vopselei, aceştia au reuşit să creeze un obiect care nu numai că arată altfel, dar nu seamănă cu nimic altceva de pe piaţă.

Aceste telefoane aduc ceva personal fiecărui utilizator şi sunt disponibile într-o gamă de culori – Stratus White Remix cu micro splash în 2 culori şi Graphite Gray Remix cu micro splash auriu pentru Desire 630 şi 825, şi Graphite Grey şi Solid Stratus White cu blocuri de culoare pentru Desire 530.

Ţinând cont că utilizatorilor le place să îşi personalizeze stilul şi să fie în ton cu tendinţele modei, experţii HTC în design au creat şi carcase în două culori detaşabile, care se pot desface în mai multe părţi, o curelușă inspirată de curelele de mână ale genţilor, şi peste 25.000 de teme care permit modificarea culorii şi fundalului, în funcţie de fotografiile preferate.

Vive Phone Services îți permite să rămâni conectat la lumea reală fără a ieşi din lumea virtuală, demonstrându-și abilitatea de a îmbina ambele realităţi fără a pierde contactul cu vreuna dintre ele. Sistemul creează o realitate hibrid ce deschide o întreagă lume de oportunităţi atât pentru consumatori cât şi pentru companii, oferindu-ți posibilitatea de a răspunde apelurilor primite şi ratate, de a primi mesaje text şi de a trimite răspunsuri rapide, precum şi de a verifica evenimentele programate din calendar, direct prin intermediul căștii.

Varianta Vive pentru consumatori îmbunătăţește funcţiile introduse prin Vive Pre, cum ar fi actualizarea controllerelor wireless şi o cameră video frontală, dezvoltarea unei curele pentru cap îmbunătăţite, ce oferă o mai mare stabilitate, şi un mai bun echilibru datorită design-ului optimizat al cadrului. În plus, casca are un sistem vizual îmbunătăţit, cu un display mai clar, pentru o senzaţie mai captivantă.

Cu peste 40 de experienţe disponibile la lansare, ediţia pentru consumatori va veni şi cu două experienţe VR complet dezvoltate, pentru a te introduce în lumea VR:

  • Job Simulator: The 2050 Archives, realizat de Owlchemy Labs: Într-o lume jucăușă, în care roboţii au înlocuit toate locurile de muncă ale oamenilor, poți intra în ‘Job Simulator’ să înveți ce însemna să ai un loc de muncă.
  • Fantastic Contraption, realizat de Northway Games: Imaginează-ți că mergi pe o insulă înverzită care pluteşte în aer, construiești manual o maşinărie de mărimea unui cal şi apoi o lansezi.

Însă nu este vorba doar de jocuri. Pe lângă aceste titluri de lansare, HTC lucrează cu dezvoltatorii pentru a favoriza crearea de conţinut care să cuprindă sectoare multiple, cum ar fi cele de divertisment, retail, educaţie, design, sănătate şi autovehicule.

„Încă de la început, Vive a fost în prim-planul realităţii virtuale, HTC fiind deschizător de drumuri pentru mai multe tehnologii inovatoare”, declară Cher Wang, preşedinte şi director executiv HTC. „De când am anunţat Vive anul trecut pe vremea aceasta, am lucrat permanent cu Valve pentru a oferi cea mai bună experienţă VR de pe piaţă, ce a câştigat numeroase premii şi a fost foarte apreciată de mass-media, consumatori şi industrie. Cu ediţia Vive pentru consumatori putem acum să ne îndeplinim cea mai cuprinzătoare viziune, aceea de a aduce Vive în casele utilizatorilor din întreaga lume, pentru ca aceştia să poată experimenta realitatea virtuală captivantă, într-un mod care aprinde imaginaţia şi schimbă cu adevărat lumea.”

 Preţuri, actualizări şi disponibilitate

Ediţia Vive pentru consumatori va fi disponibilă pentru precomandă începând cu 29 februarie, procesarea precomenzilor şi disponibilitate comercială deplină începând cu 1 aprilie. Vive este prima soluţie VR completă, ce include controllere VR wireless, mișcare la dimensiunile reale ale camerei şi casca cu cameră încorporată, precum şi cele 2 titluri VR. Integrarea SteamVR în acest pachet asigură actualizarea tuturor echipamentelor Vive cu cele mai noi funcţii.

Despre HTC

HTC Corporation urmăreşte să aducă strălucire vieţii. În calitate de lider global în inovaţia dispozitivelor şi tehnologiei mobile inteligente, HTC a dezvoltat dispozitive premiate şi a lansat premiere în industrie, încă de la începuturile sale din 1997, incluzând gamele foarte apreciate de smartphone-uri HTC One şi Desire. Ne dorim să fim impecabili în tot ceea ce facem, aducând inspiraţie consumatorilor din întreaga lume printr-un design impresionant şi experienţe mobile inovatoare. HTC este listată la Bursa de Valori din Taiwan (TWSE: 2498). www.htc.com

 

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *