fbpx

Un showroom ca acasa

de

Pasii m-au purtat, nu de putine ori, si prin alte tari, vazand diferite showroomuri ce se doreau a fi promotoare de idei, adevarati trendsetteri in industria mobilierului. Insa pasiunea pentru amenajari de showroomuri a pornit din locul special pe care vi-l prezint in numarul acesta.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Sunt pasionata de tot ceea ce inseamna mobilier, design interior, design de produs, arhitectura, decor si amenajare interioara. Mai precis, de tot ceea ce face dintr-un interior un spatiu de locuit, acordat cu stilul de viata al fiecaruia.

Ce cautam cand intram intr-un showroom  de mobilier? Mobilier cu dichis, cu poveste, mobilier de calitate, pe care putem cu usurinta sa-l lasam mostenire copiilor nostri, idei de amenajare, concepte noi. Sa avem case in tendinte, asemenea personalitatii noastre, dar sa si gasim optiuni pentru cele mai dificile amenajari, cu cele mai pretentioase solutii.

Iar amenajarea unui showroom cu pretentii nu este deloc usoara. Am invatat treptat ca e foarte important sa simtim spatiul care urmeaza a fi amenajat, sau ca e la fel de important, in orice amenajare, sa simt nevoile beneficiarilor, sa incerc sa creez layout-uri, adevarate simulari ale propriilor noastre case pana la cele mai mici detalii.
In fond, visam, avem aspiratii… si vrem si noi!

Cu totii ne dorim ca dupa o zi de munca plina de intamplari, sa ajungem in locul care ne incarca, care ne da putere sa incepem o noua zi. Dar locul acesta nu este oare insumarea tuturor lucrurilor care ne fac sa ne simtim bine in propria casa? Si aici intervine confortul, confortul unei canapele sau al unui pat care se integreaza perfect nu numai ca dimensiuni, ci ca si stil, stil ce, in final, ne defineste.

Spatiul astfel amenajat nu trebuie doar sa fie un instrument al negotului, el trebuie sa reflecte ingeniozitatea, creativitatea. Un spatiu usor de inteles, dar totodata misterios, care te cheama sa-i descoperi detaliile. Showroomul aflat in discutie este un spatiu care ne defineste pe fiecare dintre noi, chiar daca suntem cu totii diferiti. De aceea, fiecare proiect il lucrez cu grija si dedicatie. Fiecare beneficiar reprezinta un proiect in care investesc nu doar cunostinte, aptitudini si experienta, ci mai mult decat atat: rabdare, bun gust si personalitate.

E locul unde-mi testez limitele. Si toate acestea pentru ca, poate, la un moment dat, am avut langa mine o persoana care a crezut in ceea ce fac, care m-a sustinut, care a inteles ca fara creativitate lumea e anosta. E foarte important in amenajarea unui showroom sa gandesti fluxuri de circulatie. La fel cum in peisagism se folosea metoda aleilor din parc, lasand un gazon perfect sa fie calcat de trecatori si astfel formandu-se carari, mie imi place sa fac acest exercitiu mental si grafic, si sa descopar astfel culoarele de circulatie si limitele layouturilor viitoare.

Iluminarea unui showroom este la fel de importanta, pentru ca prin jocul de lumini si umbre, transpunerea obiectelor se citeste diferit. Intr-un fel descoperim un colt de liniste in penumbra, intr-o amenajare a zonei de noapte, si altfel descoperim un colt luminos si calduros al unei zone de zi speciale.

Am incercat intotdeauna sa imbin astfel colectiile, sa fie mereu actuale, sa aduca un plus de culoare in casele beneficiarilor Classliving, dar totodata sa se regaseasca in aceste produse, sa se indragosteasca de ele si sa se inconjoare de tot ce inseamna calitate, frumusete, design desavarsit.

Chiar daca sunt pereti despartitori din materiale textile care permit trecerea luminii, ori oglinzi suspendate care preiau lumina si fac ca obiectele de mobilier 3D sa coexiste intr-un plan parca desprins din casa noastra, elementele de amenajare ale acestui showroom sunt remarcabile.

Manechinii sunt folositi aici pentru a reda scara reala a obiectelor. In acest mod, se pot percepe foarte usor dimensiunile pieselor de mobilier, iar cadrele astfel obtinute sunt spectaculoase.Mi se pare firesc si de bun gust ca un showroom de mobila sa pastreze echilibrul si continuitatea unei locuinte complet mobilate. Locul fiecarei piese de mobilier este determinat de colectie si de zona in care se afla.

Showroomul este amenajat intr-o maniera familiara, el reprezinta la fiecare pas parca un amestec de cadre rupte din casa noastra. Pentru ca filosofia Classliving nu este doar de a avea un showroom in care se depoziteaza mobilier, ci exemplifica moduri diferite de viata. Mesajul este unul singur: stilul de viata al fiecarei persoane trebuie respectat in amenajarea propriei locuinte, sub cel putin trei aspecte: utilitate, confort si personalitate.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.