Hello Kitty este un personaj imaginat de designer-ul Yuko Shimizu, creat de compania japoneza Sanrio. A aparut pentru prima oara in 1974 si a fost imprimat pe o geanta din vinil. In 1976, personajul a devenit cunoscut si in SUA, dar abia in 2010 a atins apogeul popularitatii, transformandu-se intr-un produs de marketing care aduce profit de 5 miliarde de dolari anual companiei japoneze. Adresat initial copiilor si adolescentilor, Hello Kitty “atinge” toate categoriile de consumatori, personajul fiind imprimat pe o varietate de produse: de la rechizite la obiecte de lux.
Hello Kitty se refera de fapt la o intreaga familie de pisicute inrudite intre ele, personajul principal purtand numele de Kitty White sau Kitty Chan. Designer-ul, Yuko Shimizu i-a atribuit si o personalitate celebrei pisicute albe. Conform descrierii ei, Hello Kitty a fost nascuta in suburbiile Londrei, cantareste cat trei mere, este o fetita buna la inima, adora sa faca prajituri, iar materiile preferate la scoala sunt muzica si artele plastice. Numele Kitty a fost inspirat din cartea “Through The Looking Glass” scrisa de Lewis Carrol, iar sintagma “Hello” reflecta ideea de comunicare sociala, cu toate ca personajul nu are o gura desenata. “Hello Kitty vorbeste prin sufletul ei si foloseste un limbaj universal”, spune Yuko Shimizu.
Hello Kitty “mania” a cuprins si magazinul Sport/Couture, aflat la primul etaj al Baneasa Shopping City. Tenisii unisex de la Vans arata super-cool in varianta de gheata sau espadrila, imprimata cu celebrul personaj al companiei Sanrio. Colaborarea dintre Vans si Sanrio a inceput in urma cu doi ani, incluzand atat pantofi sport, cat si haine sau accesorii, precum sepci sau curele.
Celebrul Pop Phone, de la Moshi Moshi, folosit de vedete din intreaga lume, precum Lenny Krevitz, Orlando Bloom , Sarah Jessica Parker sau Janet Jackson, a fost reinterpretat intr-o varianta “girly”. Acum are urechi si o funda si este disponibil in variante de alb, roz si negru, care vor cuceri orice fashionista.