fbpx

Andreea Mihai: O tara fara traditii nu are viitor

de

Magazinele Carrefour din intreaga tara sarbatoresc ziua de 1 mai si mica vacanta oferita romanilor in aceasta perioada printr-un proiect menit sa ne aminteasca de Romania de altadata. Produse de traditie, care existau pe rafturi si odinioara, dar care rezista peste ani in preferintele consumatorilor le amintesc celor care merg in aceste zile la cumparaturi cum se traia odata, cat de mandri ar trebui sa ne simtim ca suntem romani, ce lucruri frumoase si bune s-au facut si continua sa se faca in tara noastra.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Despre aceasta campanie inedita am vorbit cu Andreea Mihai, director de marketing Careefour Romania.

Marea Dragoste-Tango: Cum v-a venit aceasta idee? E un semn ca simtiti o nostalgie a consumatorului roman fata de vemurile de demult?

Andreea Mihai: Noi ca echipa de romani, intr-o sedinta, ne-am gandit ca vine 1 mai si ca ar fi foarte frumos sa avem Romania de altadata la noi in magazine. Stiind ca vor fi cateva zile libere si ca parintii vor veni la cumparaturi impreuna cu copii, ne-am dorit sa le dam posibilitatea sa retraiasca acea epoca. Chiar daca pentru romani nu a fost o perioada foarte usoara, ne amintim cu placere de vremurile de altadata si pentru copii e interesant sa afle cum traiau parintii lor, ce produse consumau, sper chiar sa fie pe placul lor.

Marea Dragoste-Tango: Tu ce faceai, Andreea, de 1 Mai inainte de Revolutie?

Andreea Mihai: Eram mica, dar imi amintesc cu placere ca mergeam cu parintii la iarba verde sau in vizita la rude.

Marea Dragoste-Tango: Si acum?

Andreea Mihai: Acum mergem la munte sau la mare, ca toata lumea…

Marea Dragoste-Tango: Apar multe produse din Romania de altadata pe reclamele voastre, produse aflate pe piata si acum…. Cate dintre aceste produse folosesti tu si prietenele tale?

Andreea Mihai: Multe dintre prietenele mele folosesc in continuare laptele Doina, care este cu adevarat un produs de o foarte buna calitate, eu personal folosesc laptele de corp Nivea pentru piele uscata, care este extraordinar, iar apa Borsec cred ca o alegem cu totii, pentru ca este fanionul apelor minerale din Romania.

Marea Dragoste-Tango: Veti relua campania?

Andreea Mihai: Acesta este doar inceputul si sper sa fie incantat de idee consumatorul roman. In orice caz, noi am  facut aceasta campanie din tot sufletul, iar daca va placea publicului, o sa o reluam pe o perioada mai lunga cu mult mai multe produse.

Marea Dragoste-Tango: Reprezinta si un semnal ca romanul se intoarce la traditii, ca nu mai exista dorinta aceea de a alege doar ce este de import?

Andreea Mihai: Pana acum doi, trei ani romanul rejecta produsele romanesti, probabil ca un gest de autoaparare impotriva greutatilor pe care oamenii le-au trait atunci cand pe piata existau numai produse romanesti. Intre timp am inteles ca doar fiind solidari cu productia din Romania putem sa intram pe un fagas normal. In plus, sunt produse romanesti de o calitate exceptionala, branduri extraordinare, care iau premii internationale la saloane de specialitate din afara tarii si care, din pacate, la noi nu sunt consumate sau cunoscute. Noi suntem unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din tara si avem misiunea sa punem in evidenta produsele romanesti, de noi tine sa ii indemnam pe romani sa consume produse romanesti si astfel sa ne pastram traditiile, pentru ca o tara fara traditii nu are viitor.

Carrefour Romania le propune clientilor sai, timp de o saptamana, in perioada 1 – 7 mai, o calatorie in timp spre Romania de altadata. Vedete precum bicicletele Pegas, masinile de spalat Indesit, sapunul Cheia sau biscuitul Eugenia vor readuce la viata atmosfera anilor ’80 in hipemarketurile Carrefour din toata tara.
Cantecele lui Aurelian Temisan, ale Angelei Similea sau ale Aurei Urziceanu, decorul special, tinutele in stilul Disco ale angajatilor Carrefour, toate acestea vor aminti de distractia de odinioara si vor starni nostalgia vizitatorilor.
Pentru ca amintirile frumoase trebuie pastrate cu drag, dar si impartasite cu cei mai tineri, Carrefour a amenajat in aer liber spatii in care copiii pot juca sotron sau castel, pot desena pe asfalt si se pot intrece cu bicicletele. In magazine, parintii si bunicii ii pot invata jocuri precum ”Nu te supara, frate!”, ”Piticot”, ”Marocco” sau ”Sah”.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Interviuri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.