Carrefour aniversează luna aceasta 18 ani de la deschiderea primului hipermarket în România, ocazie cu care lansează, alături de îndrăgita cântăreață Andra, campania „Iubirea merită sărbătorită în fiecare zi!”, cu super premii și experiențe inedite!
Special pentru clienții Carrefour, Andra a înregistrat o piesă, „Iubirea e un refren!”, prin care îi îndeamnă pe aceștia să trăiască fiecare clipă. Mai mult decât atât, artista va susține o serie de concerte dedicate “majoratului” Carrefour în România, în mai multe orașe din țară.
“Mă bucur să împărtășesc cu toată lumea un cântec plin de energie și de bucurie. ‘Iubirea e un refren’ este ca un motto al vieții mele, iubirea îmi ghidează toți pașii, toate alegerile și probabil influențează cel mai mult lumea, fie că ne dăm seama sau nu”, a spus Andra despre noua sa piesă.
Campania aniversară „Iubirea merită sărbătorită în fiecare zi” continuă parteneriatul de tradiție încheiat între Carrefour și Andra, care cuprinde concerte atât în România, cât și în străinătate, dar și multe alte surprize pentru clienții retailerului și fanii cântăreței, începând din toamna aceasta.
Mai mult decât atât, în această lună, Carrefour a pregătit pentru clienții săi un joc digital aniversar, „Aniversare18ani”, care poate fi accesat la aniversare.carrefour.ro, cu bonul primit de la casă, în oricare dintre magazinele din țară, sau folosind codul aniversar din mailul de confirmare comandă, în cazul cumpărăturilor de pe carrefour.ro. Jocul le va testa utilizatorilor ritmul și atenția – aceștia își pot organiza propria petrecere virtuală, scanând cât mai multe produse – și le va răsplăti abilitățile cu puncte care se transformă în premii surpriză. În plus, primii 180 de clienți, în funcție de punctajul obținut pe întreaga durată a campaniei, se vor putea bucura de un concert privat online, susținut de Andra, special pentru ei.
Jocul este disponibil atât în varianta single player, cât și în sesiuni multiplayer, care adună la un loc mai mulți clienți și îi invită la o provocare live, de a organiza o petrecere virtuală cât mai mare. Aceeași tehnologie va fi folosită și la spectacolul Andrei din 6 iulie, de la Brăila, unde se va desfășura o sesiune de joc specială, care va implica întreg publicul prezent pentru prestația artistei.
În perioada următoare, caravana Carrefour va duce jocul la cumpărătorii din mai multe orașe ale țării, prin instalarea unor ecrane digitale în magazine. În acest fel, clienții Carrefour vor avea la îndemână un întreg univers digital și offline care să-i înconjoare cu mesajul campaniei și să-i răsplătească pentru fidelitatea lor prin premii consistente.
***
Despre Carrefour:
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 358 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 23 orașe: București, Cluj, Constanța, Pitești, Buzău, Brăila, Galați, Focșani, Brașov, Piatra Neamț, Iași, Botoșani, Suceava, Timișoara, Ploiești, Târgu Jiu, Drobeta, Sibiu, Râmnicu Vâlcea, Roman, Baia Mare, Satu Mare și Oradea posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Baia Mare, Botoşani, Brăila, Buzău, Drobeta-Turnu Severin, Focşani, Galaţi, Iași, Oradea, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Roman și Ștefăneștii de Jos pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).
Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.