fbpx

Hochland, de 20 de ani pe piata romaneasca

de

In 2013, compania Hochland Romania, liderul pie?ei branzeturilor, marcheaza 20 de ani de prezenta pe piata locala a marcii Hochland.
De 20 de ani, Hochland este sinonim cu bucuria de a fi alaturi de cei dragi, de a strange familia in jurul mesei. Acesta este mesajul cheie al noii platforme de comunicare a brandului – “Hochland te inspira sa creezi momente de bucurie pentru cei dragi”.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

„Marca Hochland implineste anul acesta o varsta frumoasa, care aduce cu ea multe impliniri. Sunt, iata, 20 de ani de prezenta pe piata romaneasca, timp in care Hochland a castigat pozitia de lider de piata absolut si de lider in majoritatea segmentelor in care este prezent. Pentru consumatori, numele Hochland este de mult timp sinonim nu doar cu bucuria gustului, ci si cu o calitate superioara, garantata prin fiecare produs”, a declarat Sorin Timus, director general adjunct Hochland Romania.
Povestea Hochland in Romania a inceput in anul 1993, cand au fost importate primele produse, primite cu multa incredere de catre consumatorii romani. Produsele Hochland au continuat sa fie distribuite in fiecare zi si in fiecare magazin din Romania prin partenerul nostru Whiteland Import Export.
Potentialul pietei a determinat grupul Hochland SE sa ia decizia de a investi direct in Romania. In 1998 a fost deschisa filiala din Romania, prin inaugurarea unei facilitati de productie la Sighisoara, iar in anul urmator a fost deschisa si cea de-a doua fabrica Hochland, la Sovata. Ambele fabrici functioneaza cu succes si in prezent.
Inca de la inceput, Hochland s-a evidentiat prin inovatie, marcand numeroase premiere: prima branza topita triunghiuri care combina sortimente diferite in acelasi pachet – Mixtett; in 2002 a fost lansat cascavalul Hochland care se remarca prin gustul special si forma rectangulara, atipica la acea vreme, cand restul producatorilor comercializau roti de cascaval; Hochland a introdus si primul cascaval felii (2002) sau primul cascaval pane (2007). De asemenea, Hochland a creat piata de creme de branza in Romania, prin lansarea marcii Almette (2001); a oferit primele pachete duble de branza topita triunghiuri si felii – “pachetele de familie”; iar Telemeaua cuburi cu rosii si busuioc a adus consumatorilor un produs deja portionat, foarte practic.
„Pentru noi este foarte important sa oferim cele mai bune branzeturi, la o calitate constant excelenta si la un pret corect. Prin tot ceea ce facem incercam sa aducem bucurie consumatorilor nostri. Suntem parte din viata romanilor, marca lor preferata de branzeturi. Peste 70% dintre ei au consumat cel putin un produs Hochland in ultimele 3 luni, iar mai mult 80% dintre consumatori mentioneaza spontan Hochland atunci cand sunt intrebati ce marci de branzeturi cunosc”, a declarat Andreea Marincescu, manager de marketing Hochland Romania.
Cu ocazia aniversarii celor 20 de ani, Hochland desfasoara in perioada 2 septembrie – 27 octombrie campania promotionala “Castiga premii, daruieste bucurii”. Consumatorii pot participa la promotie achizitionand orice produs din gama: branza topita triunghiuri/ felii, cascaval sau telemea de vaca. Trebuie doar sa inscrie codul unic de pe ambalaj pe site-ul www.hochland20deani.ro si afla pe loc daca au castigat. Hochland ofera premii la alegere, atat pentru persoana care participa la promotie, cat si pentru cineva drag: 10 castigatori vor primi zilnic cate 2 premii. Pe langa premiile zilnice, Hochland ofera si 20 de excursii in Europa celor mai norocosi participanti, sub forma unui voucher/cupon de calatorie, cu o valoare unitara de 4,500 RON (TVA inclus).

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.