fbpx

Agiti, Bei, Mesteci – Cappy Pulpy cu bucati de fructe!

de

Sistemul Coca-Cola Romania a introdus pe piata o noua generatie de bauturi racoritoare necarbogazoase din sucuri de fructe: Cappy Pulpy cu bucati de fructe! Noul produs este disponibil pe rafturile magazinelor din Romania in doua variante: Piersici si Multifruct, fiecare in ambalaj de 330 ml si 1,5 l.

Ambele variante sunt produse la fabrica de imbuteliere de la Ploiesti a Coca-Cola HBC Romania, pe o linie aseptica de ultima generatie. Tehnologia unica in Romania permite pastrarea si introducerea in sticla a bucatilor de fruct, fara sa fie zdrobite, astfel ca acestea isi mentin savoarea si gustul racoritor. In plus, datorita utilizarii unui sistem aseptic, Cappy Pulpy cu bucati de fructe nu contine conservanti adaugati.
„Aceasta lansare este extrem de importanta pentru noi. Vorbim, pe de o parte, despre un produs inovativ pentru piata romaneasca, cu un gust surprinzator, de care consumatorii se vor indragosti din prima clipa! Pe de alta parte, cele doua variante de Cappy Pulpy cu bucati de fructe sunt fabricate chiar la noi in tara. Ne bucuram, astfel, de o dubla premiera pentru piata romaneasca ce ne poarta spre o noua dimensiune a gustului: sucul delicios cu bucati de fructe de la Cappy Pulpy!”, spune Andreea Dragan, Marketing Activation Manager Juices Romania & Moldova, Coca-Cola Romania.
Cappy Pulpy cu bucati de fructe in varianta Piersica contine piure de piersica din concentrat (min 18%) si bucati de piersica (min 2%), in timp ce varianta Multifruct contine sucuri si piure de fructe din concentrat: piersica 8,8%, portocale 1,8%, ananas 0,2%, piure de mere (2,9%) si bucati de piersica (2%).
In prezent, fabrica de la Ploiesti produce Cappy Pulpy cu bucati de fructe pentru piata romaneasca. Din luna aprilie, productia se va extinde, pentru a asigura si export in Ungaria, Croatia si Bosnia Hertegovina.
Lansarea Cappy Pulpy cu bucati de fructe va fi sustinuta de o campanie integrata de promovare, ce va include componente de TV, outdoor, digital & social media, sampling experiential, activari in magazin etc.
Pentru a profita din plin de noul gust Cappy Pulpy cu bucati de fructe, Cappy a introdus ritualul de consum Agiti – Bei – Mesteci, oferindu-le astfel consumatorilor o experienta cu adevarat unica.
Cappy Pulpy vine in completarea angajamentului Coca-Cola Romania de a oferi consumatorilor o gama diversificata de produse, intr-o gama completa de ambalaje, adaptate preferintelor si stilului de viata al acestora.

 

Tag-uri:
Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *