Intr-o lume in care arta si artistii se zbat ca sa supravietuiasca, cei de la Tchibo, cafeaua care ne-a cucerit cu aroma ei, s-au gandit sa le ofere sansa tinerilor indragostiti de arta sa-si
implineasca visul creator. Asa s-a nascut campania „Inspira prin gestul tau. Sustine tinerii artisti”. A fost suficient sa primeasca provocarea, si zeci de oameni pasionati si talentati s-au inscris in concurs. Au mizat pe harul lor, pe originalitatea ideilor si pe dragostea pe care o au fata de creatie. Si au asteptat cu emotie rezultatele.
„Interiorul tau“, despre design si inocenta
Design-ul interior nu este un domeniu la care ne pricepem toti, desi asa avem senzatia. Exista artisti care traiesc pentru asta, care viseaza schitandu-si pe hartie proiectele, iar Tchibo, prin campania a carei prima etapa s-a incheiat, i-a descoperit, si dintre micile sau marile proiecte, a ales castigatorul. Sa nu va imaginati ca a fost usor. Juriul a petrecut vreo sase ore discutand, studiind si, in unele cazuri, contrazicandu-se constructiv, pentru ca, in final, sa castige cel mai bun. S-a tinut cont de voturile publicului, dar si de originalitatea si fezabilitatea lucrarii, asa incat proiectul care a intrunit toate calitatile si a castigat este „Interiorul tau“ si a fost creat de Daiana Prundurel.
Numele dat lucrarii de tanara artista, absolventa a Liceului de Arte Plastice „N. Tonitza“ si a Facultatii de Arte Plastice si Decorative „N. Grigorescu“, n-a fost ales intamplator. El vorbeste nu numai despre interiorul camerei tale, ci si despre ceea ce ai inlauntrul tau, despre puritatea sufletului, despre spirit. Pentru ca ceea ce propune Daiana cu creatia sa este o reintoarcere la copilarie, la vremurile cand totul ni se parea imens, in raport cu inaltimea noastra. Si asa s-a nascut ideea ei de a crea obiecte de mobilier supradimensionate.
Sa fim din nou copii
Analizandu-i proiectul si privind schitele trimise de Daiana pentru concurs, ne-am imaginat ce senzatii am trai in momentul in care ne-am aseza pe un scaun si picioarele n-ar atinge podeaua, iar masa ne-ar ajunge in dreptul pieptului. Ne-am amuzat si
ne-am lasat cucerite de proiect, de inocenta ideii si, inspirate de tanara artista, am rememorat franturi din copilaria noastra, cand ne simteam ca Alice in Tara Minunilor. Si ne-a suras perspectiva de a avea in casa astfel de obiecte, de a ne crea un spatiu doar al nostru, in care sa ne permitem sa redevenim copii. Chiar ajunseseram cu gandul la o cana supradimensionata plina nu cu lapte, ci cu cafea Tchibo.
Nostalgia copilariei
„Interiorul tau“, proiectul castigator la sectiunea design interior din cadrul campaniei „Inspira prin gestul tau. Sprijina tinerii artisti“, realizata de Tchibo, s-a aflat pe unul din primele locuri in topul preferintelor celor care au votat pe site-ul www.inspirapringestultau.ro , dar si al juriului, dovada ca sunt multi oameni dornici sa retraiasca frumusetea vremurilor fara griji si care si-ar amenaja spatiul cu astfel de obiecte supradimensionate. Nu trebuie decat sa-ti fi pastrat un strop din sufletul de copil. Asa s-a intamplat si cu Daiana Prundurel, mama a doua fetite gemene, un artist care declara cu sinceritate: „proiectul acesta ma framanta de doi ani, dar de fiecare data cand doream sa il dezvolt ma opream cand realizam ca trebuie foarte multi bani pentru ca el sa prinda viata in forma si la calitatea pe care mi le imaginez eu“.
Cu ochii pe obiectele supradimensionate
Acum, Daiana are sansa sa-si vada proiectul – pe care „il tinea ascuns in buzunarul de la piept“- realizat. Si prin lucrarea aceasta vrea, la randul sau, sa le ofere si persoanelor care au crezut in ea si au sustinut-o, „cateva secunde de dezlantuire a emotiilor, de traire a unei copilarii de poveste.“ Iar noi vom urmari cum aceasta lucrare, dintr-o schita, va deveni obiectul de design interior pe care nu l-am inventat noi, dar pe care ni l-am dorit de cand am inceput sa crestem.
Cafeaua Tchibo implineste visele
Nimic n-o mai poate opri pe talentata artista sa-si vada creatia materializata. Tchibo i-a implinit visul. Si noi, cei care am cumparat pachetele de cafea Tchibo Exclusive cu eticheta promotionala. Si putem sa sustinem in continuare arta si artistii, trimitand codul unic din interiorul etichetei, iar in urma tragerii la sorti, creatiile originale castigatoare pot ajunge in casele noastre.
Imi imaginez ce frumos ar arata obiectele supradimensionate la mine acasa. Si ce atmosfera destinsa, si cate glume si cate amintiri am depana, eu si ai mei, in jurul unei mese gigant, de exemplu. Sau tu, cu ai tai! Sau oricare dintre noi care a participat sau va participa la campania „Inspira prin gestul tau“.
Rlin8z jgaqynejkqcs
H2Ckwc ujtptlceornk
Tnahks for the insight. It brings light into the dark!
Hhahaaha. Im not too bright today. Great post!