Andreea Marin Banica, Geanina Ilies, Ellie White – ambasadoarele colectiei realizate de Mirela Stelea

de

Andreea Marin Banica, Geanina Ilies si Ellie White sunt ambasadoarele colectiei “The New Little Black Dress” realizata de Mirela Stelea. Noua linie vestimentara, compusa din rochii negre de cocktail a fost lansata cu fast in prezenta a peste 100 de invitati care au umplut pana la refuz Showroom-ul Mirela Stelea de pe strada Braziliei 52.

Mirela Stelea a ales ca ambasadoare ale colectiei trei femei de tipologii diferite: Andreea Marin Banica – femeia matura, mama si personaj activ in viata sociala romaneasca, Geanina Ilies – tanara sexy, mereu admirata de femei si de barbati, si Ellie White – femeia aflata la prima sarcina, invaluita de emotiile aducerii pe lume a primului copil, care este in acelasi timp si sexy si eleganta.

Cele trei vedete au imbracat trei stiluri diferite de rochii negre, cu care, conform conceptului Little Black Dress, merg la sigur la orice tip de eveniment.

Andreea Marin Banica a preferat o rochie pana la jumatatea piciorului, acoperita cu dantela, Geanina Ilies o creatie din material paietat, cu spatele gol, care i-a pus in evidenta corpul perfect, transformand-o intr-un veritabil sex-simbol, iar Ellie White o rochita din matase naturala cu guler Peter Pan accesorizat cu pietre Swarovski si margele, care i-a oferit lejeritate, dar si eleganta, artista fiind insarcinata in opt luni.

Alaturi de Mirela Stelea, si ea imbracata intr-una din creatiile noii colectii, realizata din matase cu dantela Solstiss si material paietat, cele trei vedete au fost admirate de cei peste 100 de invitati.

La evenimentul organizat de ADPM PR au participat Ion Tiriac, Ion Ion Tiriac, Ileana Lazariuc, Anastasia Lazariuc, Bogdan Stelea, SimonaPatruleasa, Marinela Hagi (sotia lui Gheorghe Hagi), Ana Lucescu (sotia lui Razvan Lucescu), Luminita Popescu (sotia lui Gica Popescu), MihaelaDrafta, Lora Petrescu, Iuliana Marciuc, Ruxandra Dragomir, Oana Roman, Lucia, cea supranumita “Adele a Romaniei”, care asigura si coloana sonora a clipului de campanie Mirela Stelea, si multi alti invitati.

Ion Ion Tiriac si Ileana Lazariuc, abia sositi de la Monte Carlo, au admirat, alaturi de Anastasia Lazariuc si de Ion Tiriac noile creatii Mirela Stelea expuse pe modelele din showroom, dar si pe cele trei ambasadoare si pe designer insusi.

”Rochii foarte elegante, clasice, purtabile, pe care orice femeie le poate imbraca. Sunt bucuros de ascensiunea Mirelei si ii doresc numai bine pe viitor”, a declarat Ion Ion Tiriac.

Anastasia Lazariuc si sotiile lui Hagi, Lucescu si Popescu s-au aratat deosebit de incantate de noua colectie a Mirelei si au facut deja programare saptamana aceasta la atelier pentru a comanda rochii de cocktail pentru evenimentele la care vor participa pana la finalul acestui an.

Invitatele au apreciat cu atat mai mult colectia cu cat The New Little Black Dress garanteaza ca vor fi elegante, indiferent de varsta si de silueta, la orice tip de eveniment.

Cei peste 100 de invitati, printre care s-au numarat multe femei de afaceri, jurnalisti si reprezentantii a noua televiziuni, au admirat noul showroom Mirela Stelea, au urmarit clipul de campanie a noii colectii, proiectat pe un ecran imens si au savurat Macarons si un pahar de sampanie sau prosseco atat in interiorul superbei vile din perioada interbelica care gaduieste atelierul si showroom-ul Mirela Stelea, cat si in aer liber, in curtea interioara a locatiei, pe gazon, printre statui in stilul Greciei Antice.

Vedetele invitate au oferit, la randul lor, aparitii de senzatie. Simona Patruleasa a imbracat o rochie superba, voluminoasa, Ileana Lazariuc intr-o rochie argintie superba, iar Ion Tiriac a sosit intr-o masina de epoca Chevrolet Corvette C1 decapotabil, din anul 1958,

Noile creatii Mirela Stelea care compun colectia “The New Little Black Dress” sunt realizate din matase naturala, dantela din matase, dantela Solstiss, catifea sau material paietat, accesorizate cu pietre Swarovski. Rochiile de cocktail sunt astfel concepute incat sa se potriveasca oricarei siluete si sa fie perfecte pentru orice tip de eveniment.

“Te scot din impas. Stiu cat de greu ne este sa alegem vestimentatia adecvata atunci cand mergem la un cocktail, la o nunta, la un botez, la o petrecere de firma, bal de boboci sau la un eveniment monden. Tocmai de aceea, am dorit sa creez vestimentatii elegante, clasice, indeajuns de indraznete, insa cu care mergi la sigur din punct de vedere stylistic si a fi in acelasi timp si sexy”, declara Mirela Stelea.

Mirela Stelea a reinterpretat 12 modele de rochii negre, care au scris istorie, purtate de Audrey Hepburn in “Breakfast at Tiffany’s”, de Marilyn Monroein “Some Like It Hot”, de Sophia Loren in aparitiile publice din anii ’60, de Liza Minelli sau Jacqueline Kennedy Onassis in anii ’70 sau, mai recent, deJulia Roberts in “Pretty Woman”.

„Rochia neagra este rochia esentiala, cea care iti vine bine indiferent de conformatia corpului. Rochia neagra este cea care te scoate din orice impas. Cu negru mergi la sigur. Pari supla si eleganta. Este versatila, durabila, nu se demodeaza niciodata.

In lumea modei exista o regula ca orice femeie sa aiba macar o singura rochie neagra in garderoba. Prin noua mea colectie am incercat sa aduc un touch de modernism acestui concept, reinterpretand piese clasice cu materiale inedite, alaturari de texturi si accesorizari cu pietre si cristale”, declara Mirela Stelea.

Noua colectie este disponibila atat la Showroom-ul Mirela Stelea (Str. Brazilia 52, Bucuresti), cat si comandata direct de pe magazinul online de pe pagina oficiala de Facebook www.facebook.com/MirelaStelea.

Evenimentul de lansare a colectiei, a magazinului online si a showroom-ului Mirela Stelea, precum si conceptul campaniei fashion au fost realizate deADPM PR, singura agentie de Celebrity PR din Romania.

Partenerii evenimentul de marti seara au fost Macarons Madame Lucie, Prossecobar, Niran si Elos Beauty Center.

 

Categorii:
Moda

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *