Aoro își schimbă denumirea și pregătește o nouă experiență powered by NOTINO

de

Magazinul online de beauty Aoro (www.aoro.ro) pregătește anul acesta un refresh complet. Pentru clienți, această schimbare va însemna o nouă experiență de shopping și o întreagă listă de noi beneficii.

Primul pas: schimbarea numelui! Aoro a devenit Aoro by Notino, iar peste câteva luni își va schimba denumirea complet în NOTINO (www.notino.ro). Aoro s-a lansat în 2009 și până în prezent a reușit să fidelizeze peste jumătate de milion de clienți, atrași de varietatea impresionantă de parfumuri și produse cosmetice, branduri de top și populare, la prețuri accesibile.

NOTINO, cel mai mare magazin online de beauty din Europa

De ce NOTINO? Pentru a face cunoscut că Aoro este parte din grupul internațional NOTINO, cel mai mare retailer online specializat în produse de frumusețe din Europa, premiat în mod repetat în țări din Europa Centrală și de Est drept cel mai bun magazin online.

NOTINO are o experiență de 13 ani în beauty și este activ în 16 țări (14 țări din Europa: Franța, Italia, Germania, Austria, Spania, Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria, Bulgaria și Romania, plus SUA și Marea Britanie), în care a operat de-a lungul anilor sub diferite denumiri. La finalul anului trecut s-a început trecerea către numele unic NOTINO.

 

Aoro by Notino înseamnă

Standarde internaționale

Garanția originalității și calității tuturor produselor

Varietate și noutate

Exclusivități

Prețuri surprinzator de accesibile

Lider în frumusețe

Mai multe pe www.aoro.ro

Nume nou, surprize noi #NotinoRomania

Prima surpriză de la Aoro by Notino vine chiar acum – un cadou de bun găsit din partea NOTINO! În luna mai, ai livrare gratuită pentru orice comandă, introducând codul salutnotino în câmpul voucher cadou din formularul de comandă de pe site.

De asemenea, pentru comenzile de pe www.aoro.ro oricine poate opta de acum pentru livrarea pachetelor acasă sau ridicarea lor de la unul dintre punctele de pick-up puse la dispoziție de către www.coletaria.ro

Un make-over global condus de o româncă

La conducerea activităților internaționale de marketing și comunicare ale NOTINO se află începând cu 1 Martie 2017 Gabriela Lungu, cu funcția de Global Chief Marketing Officer. Numirea Gabrielei Lungu în funcția de Global CMO NOTINO marchează intrarea brandului într-o noua fază. Gabriela este recunoscută pentru creativitate și leadership, fiind multipremiată în țară și străinătate. Ea locuiește acum la Praga, în Cehia – țara unde își are sediul central NOTINO, iar în ultimii ani a lucrat la Londra, în Marea Britanie.

Despre NOTINO

NOTINO (în România aoro.ro) este cel mai mare retailer online specializat în produse de frumusețe din Europa. Misiunea NOTINO este de a democratiza industria de frumusețe și de a face cele mai bune produse cât mai accesibile cumpărătorilor.

Câteva informații relevante:

  • Circa jumătate de milion de vizite zilnic în magazinele online;
  • Peste 4 milioane de consumatori activi în întreaga lume;
  • Livrări către peste 400 de milioane de oameni din Europa și peste 350 de milioane de oameni din SUA;
  • 8 magazine fizice și altele în curs de lansare;
  • Aproximativ 60.000 de parfumuri, produse cosmetice și produse de îngrijire originale, de cea mai bună calitate, mereu în stoc (55.000 în România);
  • 10.000 de metri pătrați de spațiu logistic și de depozitare
  • 220 milioane de Euro cifra de afaceri în 2016

Despre Gabriela Lungu

Gabriela Lungu este unul dintre cei mai cunoscuți specialisti români în comunicare integrată și leadership creativ. Are 20 de ani de experiență, a condus cu succes în România 2 firme de comunicare: Ogilvy Public Relations între 2002 și 2006, și THE PRACTICE (astăzi MSLGROUP The Practice), firma pe care de altfel a și fondat-o în 2006 și care a fost achizitionată de Publicis Groupe în 2013, când agenția era cotată ca una dintre cele mai creative firme de PR din lume.

În ultimii 4 ani, Gabriela Lungu a trait în Londra, Marea Britanie, unde a lucrat pentru unele dintre cele mai apreciate firme de comunicare din lume: Weber Shandwick (unde a fost Consumer Marketing Practice Leader pentru EMEA, și apoi Chief Creative Officer pentru UK și EMEA) și TBWA\London (unde a fost Creative Partner pentru Airbnb).

„NOTINO îmbină două domenii dinamice pe care eu le cunosc foarte bine: frumusețea și tehnologia; îmi doresc ca brandul și comunicarea NOTINO în fiecare dintre cele 16 țări unde activăm să oglindească mai bine toată această eferverscență. Obiectivul meu este să transform NOTINO într-un brand care să inspire și să ajute, cu un scop social mai înalt, care să aibă un rol în viața consumatorilor și o conexiune cu aceștia dincolo de beneficiile produselor noastre sau funcționalitatea serviciilor pe care le oferim. Sunt mandră să fiu în România între conaționalii mei pentru începerea rebranding-ului Aoro în NOTINO; este doar un prim pas, avem mult mai mulți de facut în perioada următoare, dar puteți să vă așteptați la surprize plăcute în viitor” – Gabriela Lungu, Global CMO Notino.

Numirea Gabrielei Lungu în funcția de Global CMO NOTINO marchează intrarea atât a companiei, cât și a brandului într-o noua fază, mai matură și mai sofisticată. „NOTINO are planuri foarte ambițioase pentru viitor; suntem în plin proces global de rebranding și ne vom lansa pe noi piețe anul acesta. Este momentul perfect pentru intensificarea activităților de marketing și ridicarea lor la un nivel superior. Ne bazăm pe expertiza internațională a Gabrielei, pe rezultatele pe care știe să le obțină prin creativitate și integrare între diversele discipline ale comunicării, pe experiența ei în leadership; ADN-ul ei de antreprenor se potrivește perfect cu cel al companiei noastre. Acestea sunt elemente care ne vor ajuta foarte mult în perioada care urmează, atât pentru NOTINO la nivel global, cât și pentru Aoro by Notino în România”, a declarat Michal Zámec, fondator și CEO NOTINO.

 

 

 

  • Credit: tomas.dilhof
  • Title: letak_A5_aoro+notino_08.indd
Tag-uri:
· · ·

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *