An de an, Coca-Cola deschide sezonul sarbatorilor de iarna. In 2014, campania ”De Craciun, fa pe cineva fericit!” aduce magie in vietile noastre, printr-o inovatie de ambalaj de exceptie. In doar trei pasi simpli, oricine poate face o bucurie celor din jur: Dezlipesti eticheta, Tragi de banda argintie, Gata cadoul!
„Fie ca ne gandim la cei dragi noua, fie ca vrem sa suprindem un necunoscut, un gest simplu poate insenina ziua celor din jur. Istoria Coca-Cola este strans legata de spiritul Craciunului si in fiecare an ne dorim sa transmitem consumatorilor nostri magia acestei sarbatori. Iarna aceasta, noua sticla cu eticheta speciala Coca-Cola este elementul central al surprizelor pe care le pregatim. Prin indemnul ”Fa pe cineva fericit!” vrem sa aratam ca este mai usor ca niciodata sa aducem bucurie si zambete pe buzele celorlal?i”, declara Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Coca-Cola Romania si Moldova.
Sticla Coca-Cola de 0.5 litri PET, atinsa de magia lui Mos Craciun, se va gasi in magazine de la mijlocul lunii noiembrie pana la finalul lunii decembrie, pentru a oferi tuturor prilejul perfect sa faca pe cineva fericit in sezonul cadourilor.
Campania Coca-Cola de Craciun include comunicare PR, activari in digital si BTL, caravana de Craciun Coca-Cola, precum si spoturi TV si proiecte speciale la radio. In fiecare an, spotul TV Coca-Cola de Craciun reuseste sa aduca farmecul sarbatorilor, prin micile ecrane, direct in casele fiecaruia dintre noi. Anul acesta, cateva scene din via?a de zi cu zi, atinse de spiritul Craciunului, inspira si ilustreaza mesajul Fa pe cineva fericit!
Caravana de Craciun Coca-Cola va pleca din Bucuresti la inceputul lunii decembrie si va poposi in alte 4 mari orase din ?ara. Pentru a-i ajuta pe oameni sa aduca bucurie celor din jur, caravana va oferi tuturor consumatorilor oportunitatea de a-si impacheta gratuit cadourile de Craciun si multe alte surprize.
–
Despre compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, ce le ofera consumatorilor peste 500 de marci de bauturi racoritoare carbogazoase si necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscuta ca fiind una dintre cele mai valoroase marci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri in valoare de 17 miliarde de dolari, printre care se numara Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apa vitaminizata, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia si Del Valle. La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numarul 1 de bauturi carbogazoase, cafea ready-to-drink si sucuri de fructe si nectaruri. Avand cea mai mare re?ea de distribu?ie de bauturi racoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ?ari se bucura de bauturile companiei, consumul depasind 1,9 miliarde de por?ii pe zi.
Avand in vedere angajamentul sau de dezvoltare a unor comunita?i durabile, compania noastra este centrata pe ini?iative care contribuie la protejarea mediului inconjurator si conservarea resurselor, incurajarea unui stil de via?a activ si echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angaja?ii nostri si promovarea dezvoltarii economice a comunita?ilor unde ne desfasuram activitatea. Impreuna cu partenerii nostri de imbuteliere, suntem in top 10 angajatori, avand peste 700,000 de angaja?i care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
In Romania, ca in toate ?arile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola de?ine si func?ioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distribu?iei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licen?a The Coca-Cola Company in Romania).
Pentru mai multe informa?ii legate de companie va rugam sa vizita?i site-ulwww.thecoca-colacompany.com sau sa ne urmari?i pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.
Categorii:
Recomandarea zilei