fbpx

Coca-Cola Romania a castigat doua premii la Romanian Effie Awards 2014

de

Coca-Cola Romania a castigat Silver si Bronze la Romanian Effie Awards 2014 pentru campania Coca-Cola de Live Tweets #Haisamancamimpreuna si campania Dorna „Grija pentru copii”, dezvoltate de McCann Bucuresti.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

La gala de premiere a premiilor Effie 2014 de luni seara, brandul Coca-Cola a obtinut Silver la categoria Media Innovation pentru campania de Live Tweets #Haisamancamimpreuna, in timp ce campania “Grija pentru copii”, creata de Dorna impreuna cu Asociatia Salvati Copiii, a fost premiata cu Bronze la categoria CSR.
„Premiile castigate la Effie Awards ne demonstreaza, inca o data, ca ideile curajoase si creative construiesc campanii eficiente. Dorim sa multumim echipelor alaturi de care lucram fiecare proiect: datorita pasiunii si implicarii lor, rezultate campaniilor noastre sunt recunoscute si premiate”, declara Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Coca-Cola Romania si Moldova.
Despre Live Tweets #Haisamancamimpreuna
#Haisamancamimpreuna este prima campanie de Live Tweets dezvoltata in Romania, pornita de la informatia potrivit careia 6 din 10 romani obisnuiesc sa manance singuri in fa?a televizorului. Pentru a determina consumatorii sa redescopere bucuria meselor alaturi de cei dragi, echipa
Coca-Cola Romania a dezvoltat un concept de TVC cu totul inedit, fiind pentru prima data cand mesajele postate de consumatori pe Twitter au fost integrate intr-un spot publicitar. Astfel, cele mai inspirate invita?ii la masa au trecut dincolo de mediul online, ajungand pe TV. Campania a avut ecou si in offline, materializandu-se intr-o Caravana, care a oprit in marile orase din Romania pentru a invita consumatorii sa ia pauza de masa alaturi de cei dragi.
In 2013, campania a fost premiata la Festivalului de publicitate Golden Drum, unde a castigat un Golden Drum la categoria Direct campaigns.
Case study-ul este disponibil la linkul: https://www.youtube.com/watch?v=5q0DqfNmNDA
Echipele care au lucrat pentru campania Live Tweets #Haisamancamimpreuna:
Echipa Coca-Cola Romania: Nicoleta Eftimiu – Marketing Manager; Anca Nastase – Marketing Activation Manager, Miruna Smeureanu – Director de Comunicare, Giulia Burlui – Media Manager.
Echipa McCann: Creative Partner: Adrian Botan; Executive Creative Director: Nir Refuah, Creative Director: Catalin Dobre, Ioana Filip, Adrian Preda; Art Director: Lia Bira, Florin Ciobanu, Vlad Macarie, Bogdan Dinu, Copywriter: Mihaela Coman, Maria Nazdravan, Oana Gheorghe, Account Director/ Manager – Ionela Buta, Matei Goncea, Laura Aldea, Amalia Jakab, Iulia Popescu; Alina Marin, Planning Director: Victor Croitoru; Group Account Director: Sandina Vlad; Media Manager: Corina Mocanu; Digital Planner: Luminita Visu; PR Account Director: Lavinia Chican; PR Account Manager: Ana Nila, Alina Croitoru, Mihaela Dumitrascu, Ludmila Tones.
Despre campania Dorna “Grija pentru copii”
Campania “Grija pentru copii”, dezvoltata de Dorna si Asociatia Salvati Copiii are ca scop prevenirea cauzelor nasterilor premature cat si ingrijirea corespunzatoare a nou nascutilor prematur prin dotarea cu echipamente de specialitate a cat mai multor maternita?i din Romania.
In cadrul campaniei, 15 maternitati din 13 orase din tara au primit, in total, 92 de echipamente medicale pentru ingrijirea copiilor nascuti prematur. Campania “Grija pentru copii” a fost sustinuta de un plan integrat de comunicare, cu componente de TV, print, in-store, OOH, digital si PR, menite sa atraga atentia publicului asupra problemei copiilor nascuti prematur. Platforma digitala www.grijapentrucopii.ro a functionat ca un agregator de informatii despre problema prematuritatii in Romania, materiale informative si modalitati alternative prin care oamenii se puteau implica direct in campanie. Campania “Grija pentru copii” continua sa ajute la ingrijirea copiilor nascuti prematur si in 2014, prin dotarea maternitatilor din Romania cu echipamente medicale de specialitate.
Echipa Coca-Cola Romania: Nicoleta Eftimiu – Margeting Manager, Raluca Vlad – Marketing Activation Manager Water, Miruna Smeureanu – Director de Comunicare, Mihaela Nita – Government Relations & Public Affairs Manager, Giulia Burlui – Media Manager.
Echipa Coca-Cola Hellenic: Natalia Stroe – Marketing & Development Manager; Gabriela Galatanu – Marketing Manager NCB; Codruta Iovanas – CSR, Media & Local Government Relations Coordinator.
Echipa McCann: Creative Partner: Adrian Botan; Executive Creative Director: Nir Refuah, Creative Director: Catalin Dobre, Group Creative Director: Ioana Filip; Art Director: Alin Sirbu, Florin Ciobanu, Copywriter: Ioana Zamfir, Maria Nazdravan, Client Service Director: Dana Hogea, Account management: Cristian Calinescu, Matei Goncea, Elena Holban; Digital & social media strategist: Oana Nedelea; Media Planning Director: Victor Croitoru; Media Group Account Director: Sandina Vlad; Media Manager: Corina Mocanu; Digital Planner: Luminita Visu; PR Account Director: Lavinia Chican; PR Account Manager: Emilia Florea.
##

Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, ce le ofera consumatorilor peste 500 de marci de bauturi racoritoare carbogazoase si necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscuta ca fiind una dintre cele mai valoroase marci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri in valoare de 17 miliarde de dolari, printre care se numara Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apa vitaminizata, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia si Del Valle. La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numarul 1 de bauturi carbogazoase, cafea ready-to-drink si sucuri de fructe si nectaruri. Avand cea mai mare retea de distributie de bauturi racoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de tari se bucura de bauturile companiei, consumul depasind 1,9 miliarde de portii pe zi.
Avand in vedere angajamentul sau de dezvoltare a unor comunitati durabile, compania noastra este centrata pe initiative care contribuie la protejarea mediului inconjurator si conservarea resurselor, incurajarea unui stil de viata activ si echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajatii nostri si promovarea dezvoltarii economice a comunitatilor unde ne desfasuram activitatea. Impreuna cu partenerii nostri de imbuteliere, suntem in top 10 angajatori, avand peste 700,000 de angajati care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).
Pentru mai multe informatii legate de companie va rugam sa vizitati site-ul www.thecoca-colacompany.com sau sa ne urmariti pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Tag-uri:
·
Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.