fbpx

Metropolitan Life si Junior Achievement lanseaza in Romania programul de educatie financiara pentru elevi “Schimbam vieti”

de

Peste 2.000 de elevi din clasele primare vor dobandi cunostinte financiare valoroase in cadrul noului program educational “Schimbam vieti” dezvoltat de Junior Achievement (JA) Romania si Metropolitan Life, parte a grupului MetLife. Obiectivul principal al programului, derulat cu sprijinul MetLife Foundation, este acela de a fundamenta de la varste fragede cunostinte financiare care pot sprijini romanii sa ia decizii informate pe viitor, pentru o viata mai buna.

• Programul global “Schimbam vieti” va ajuta peste 2.000 de elevi de clasa I si a II-a sa dobandeasca notiuni financiare elementare si sa invete sa economiseasca.
• Programul se desfasoara in perioada aprilie-mai in aproape 60 de scoli din 10 orase din Romania.

Alaturi de invatatori si de voluntarii Metropolitan Life, mai bine de 2.000 de elevi din 60 de scoli din Bucuresti, Brasov, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti si Timisoara au oportunitatea ca in perioada aprilie-mai sa isi insuseasca principii financiare de baza pentru intelegerea activitatii economice. Programul “Schimbam vieti” incurajeaza elevii sa-si foloseasca imaginatia si sa caute solutii pentru diverse situatii din viata de zi cu zi.

“Incepem sa conturam planuri de viitor inca din perioada copilariei. De aceea, este important sa le insuflam copiilor nostri directia corecta pentru a deveni independenti financiar si sa-i sprijinim, prin educatie, sa se dezvolte continuu. Metropolitan Life sustine programul “Schimbam Vieti” in Romania, cu sprijinul a peste 60 de colegi voluntari alaturi de care ne vom implica in desfasurarea lectiilor, oferindu-le elevilor cunostinte financiare care sa ii ajute in deciziile viitoare”, a declarat Emilia Bunea, CEO Metropolitan Life.

Educatia financiara trebuie sa inceapa la o varsta frageda

Programul “Schimbam vieti” este introdus in contextul rezultatelor unui studiu realizat de Wharton University of Pennsylvania in 20151, care releva faptul ca romanii dispun de cunostinte financiare reduse, prin comparatie cu alte state analizate. Cercetarea a identificat, de asemenea, ca scolile reprezinta un mediu propice pentru a transfera educatie financiara.

In cadrul programului “Schimbam Vieti”, elevii si profesorii vor avea la dispozitie urmatoarele materiale:
• Jurnalul Junior cu activitati pentru elevi
• Ghidul inva?atorului si al voluntarului cu indicatii pentru desfasurarea activitatilor in clasa
• Cartea “Prieteni minunati”, tradusa si editata, oferita fiecarui elev pentru lectura in clasa sau acasa, alaturi de parinti
• Caietul de activitati ”Snoopy si prietenii sai” pentru lucru in clasa sau acasa.

Programul “Schimbam vieti” a fost lansat la nivel mondial in 2014 si a fost implementat in Grecia, Turcia, Polonia, Spania, Portugalia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Egipt, Irlanda, Liban si Rusia. In 2015, programul a fost lansat si in Romania si urmeaza sa fie implementat in alte 11 tari din cadrul grupului MetLife din Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
***

1 “Educatie financiara si Rezultate Economice: lucrarea, Implicatiile Dovezilor si ale Politicilor” publicata de Olivia S. Mitchell si Annamaria Lusardi

Despre MetLife
MetLife, Inc. (NYSE: MET), prin subsidiarele si companiile sale afiliate (“MetLife”), este una dintre cele mai mari companii de asigurari din lume. Infiintata in 1868, MetLife ofera la nivel global asigurari de viata, planuri de pensii, beneficii pentru angajati si servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienti, MetLife are operatiuni deschise in aproape 50 de tari si de?ine pozi?ii de conducere in pie?e din Japonia, America Latina, Asia, Europa ?i Orientul Mijlociu. Pentru mai multe informatii, vizitati www.metlife.com.

Despre Metropolitan Life
Metropolitan Life este parte a grupului MetLife. In Romania, Metropolitan Life isi desfasoara activitatea de peste 16 ani, oferind asigurari de via?a si pensii private obligatorii la peste 2 milioane de clien?i. Compania este numarul 1 in asigurari de viata garantate de accidente ?i imbolnavire si numarul 2 in pia?a de asigurari de via?a, cu 16% cota de pia?a.

Despre MetLife Foundation si Metropolitan Life
Fundatia MetLife a fost infiintata in anul 1976 pentru a continua traditia MetLife privind finantarea companiilor si implicarea in comunitate. De la infiintare pana la sfarsitul lui 2014, fundatia a oferit fonduri nerambursabile in valoare de peste 650 milioane de dolari si a investit peste 70 milioane de dolari in programe cu impact pozitiv in cadrul comunitatilor, la nivel international. Astazi, fundatia se concentreaza pe promovarea incluziunii financiare, avand la dispozitie 200 de milioane de dolari in urmatorii cinci ani pentru a ajuta la construirea unui viitor sigur in cadrul comunitatilor din intreaga lume. Pentru a afla mai multe informatii, vizitati www.metlife.org.

Parteneriatul Junior Achievement – Metropolitan Life
Dezvoltarea programului de responsabilitate sociala “Schimbam vieti” se bazeaza pe o traditie de 36 de ani de colaborare constanta dintre Junior Achievement si MetLife, grupul din care face parte Metropolitan Life la nivel global. Anul trecut, peste 1.000 de elevi de clasele 0-II au beneficiat de materiale educationale, consultanta din partea voluntarilor Metropolitan Life si activitati interactive learning by doing in cadrul programului „Ne jucam, invatam, crestem sanatos”, dezvoltat de JA Romania cu sprijinul Metropolitan Life si implementat in 26 scoli din sase localitati.

Despre Junior Achievement Romania
Junior Achievement Romania este o organizatie non-profit, avand ca misiune dezvoltarea in Romania a programelor internationale JA de educatie economica, antreprenoriala si financiara, de etica si responsabilitate sociala, de sanatate si viata activa. Din anul 2008, JA deruleaza la nivel national programe de educatie financiara sustinute de companii private. Aflati mai multe informatii pe www.jaromania.org.

  • Title: Children

 

Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *