Barbatul puternic din ziua de astazi este mai mult decat un barbat cu statut, influenta sau putere fizica. 90% dintre barbatii din intreaga lume vad in grija fata de ceilalti un semn de putere, conform unui studiu recent realizat de Dove Men+Care, unul dintre brandurile de ingrijire personala pentru barbati din portofoliul Unilever. Mai mult, 86% dintre barbati afirma ca definitia masculinitatii a evoluat (comparativ cu generatia din care fac parte tatii lor), dar ca felul in care aceasta este reprezentata in media nu s-a schimbat.
In acest context, Dove Men+Care lanseaza campania ”Real Strength”, o campanie care surprinde viziunea actuala despre masculinitate, aducand in prim plan un alt atribut al acesteia, grija pe care o are barbatul modern pentru cei din jur. Parte integranta a noii campanii, spotul ”Real Strengths Moments” prezinta momentele din viata fiecarui barbat in care grija si atentia fata de ceilalti si fata de sine il fac mai puternic.
„Am creat campania <<Real Strength Moments>> pentru a vorbi despre perceptia actuala a masculinitatii. In centrul conceptului modern de „masculinitate” sta puterea de caracter. Calitati precum integritatea, onestitatea si modul in care barbatii au grija de ei insisi, dar si de cei din jur sunt definitorii pentru perceptia actuala a barbatilor asupra masculinitatii – versus forta fizica sau puterea de influenta si dominare care erau apreciate mai mult de catre generatiile anterioare. Astazi, tot mai multi barbati isi castiga respectul si pentru ca sunt mult mai deschisi sa-si accepte latura protectoare si recunosc ca aceste experiente le aduc satisfactie si ii fac mai puternici.” afirma Dan Oprescu, Brand Building Director Home & Personal Care Unilever South Central Europe.
Un studiu despre ce confera putere unui barbat
Campania a fost dezvoltata plecand de la un studiu realizat la nivel global de Dove Men+Care pentru a afla care sunt perceptiile barbatilor din lumea intreaga despre masculinitate si despre ce anume ii face pe ei sa se simta cu adevarat puternici.
Studiul ”Grija il face pe barbat mai puternic” a fost realizat in 2014 in parteneriat cu cercetatorul si sociologul Dr. Michael Kimmel si subliniaza faptul ca, desi dorinta de protectie si grija fata de ceilalti au fost intotdeauna importante pentru barbati, ce s-a schimbat este importanta acestora in definitia moderna a calitatilor unui barbat „puternic”.
Ingrijire pentru un + de putere
Conform noului studiu efectuat de Dove Men+Care:
– 91% dintre barbati considera ca este necesar sa aiba grija de ei insisi pentru a putea avea grija si de ceilalti. Acest lucru presupune inclusiv atentia acordata ingrijirii personale
– 86% dintre barbati sustin ca semnificatia masculinitatii s-a schimbat in comparatie cu generatia din care fac parte tatii lor
– 9 din 10 barbati percep latura lor grijulie ca pe un semn de putere
– Doar 7% dintre barbatii din intreaga lume se regasesc in felul in care este reprezentata masculinitatea in presa
Despre gama Dove Men+Care:
Dove Men+Care, unul dintre brandurile de ingrijire personala pentru barbati din portofoliul Unilever, ofera o gama de produse de ingrijire superioara pentru un confort total al pielii si o senzatie de prospetime de durata, care nu pot fi obtinute cu produse de ingrijire pentru barbati obisnuite.
Deodorantele antiperspirante Dove Men+Care sunt puternice impotriva transpiratiei si prietene cu pielea, asigurand o protectie eficienta pentru 48 de ore. Gelurile de dus Dove Men+Care folosesc tehnologia “MICROMOISTURE”, care protejeaza impotriva deshidratarii si lasa pielea mai sanatoasa si mai puternica. Sapunul Dove Men+Care Extra Fresh cu 1/4 crema hidratanta este un sapun special creat pentru barbati, care hidrateaza si ofera o senzatie de prospetime, fiind recomandat pentru tenul sensibil, supus agresiunilor zilnice cauzate de barbierit.