fbpx

Shakira, noua imagine Activia in campania Indrazneste sa te simti bine!

de

Astazi 12 martie 2014, Danone Romania este încantata sa anunte parteneriatul Activia cu vedeta internationala Shakira, superstarul columbian sustinand noua campanie a brandului de iaurt – „Îndrazneste sa te simti bine”. Colaborarea internationala readuce în prim plan mesajul Activia „Starea de bine vine din interior” printr-un dans nou tematic si original care celebreaza sanatatea si starea de bine din interior.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Astazi 12 martie 2014, Danone Romania este încantata sa anunte parteneriatul Activia cu vedeta interna?ionala Shakira, superstarul columbian sustinand noua campanie a brandului de iaurt – „Îndrazneste sa te simti bine”. Colaborarea internationala readuce în prim plan mesajul Activia „Starea de bine vine din interior” printr-un dans nou tematic si original care celebreaza sanatatea si starea de bine din interior.

Filmat în Barcelona, noul spot TV o prezinta pe Shakira dansand într-o padure de poveste, sub o ploaie aurie de praf de stele, pentru a exprima astfel bucuria starii de bine. Shakira declara: “Cred ca a avea grija de sanatate este secretul unei stari permanente de bine, iar dansul este una dintre modalitatile de a transmite si a exprima starea de bine interioara si modul în care aceasta este perceputa din exterior.”
)
Noua piesa a Shakirei, „Dare (La La La)” – inclusa pe noul ei album intitulat „Shakira”, ce va fi lansat pe 25 martie 2014 – asigura coloana sonora a spot-ului TV. Creata de agentia Vinizius Young & Rubicam Barcelona, reclama reprezinta elementul central al primei campanii de comunicare integrata, derulata de brandul Activia la nivel global, campanie ce se va lansa în data de 16 martie, în peste 50 de tari din întreaga lume. Regizat de binecunoscutul fotograf si regizor, Jaume de Laiguana, spotul publicitar a fost realizat de o echipa de renume care îi include si pe Art Director-ul Eugenio Caballero, castigator al unui Oscar, si pe mult premiatul Javier Aguirresarobe.

“Shakira este cea mai potrivita vedeta pentru a exprima starea interioara de bine. Ea exemplifica perfect rolul esential al acesteia pentru a se putea exprima ca o artista al carei succes a cucerit lumea”. declara Anca Stroe, director de marketing Danone Sud Estul Europei.

2014 este Anul schimbarii în bine în Romania, campanie care a început cu Mihaela Radulescu desemnata Maestra Starii de Bine. Noua campanie globala va exprima starea de bine prin dans, în timp ce Mihaela va continua sa ofere – prin puterea propriului exemplu – inspiratie pentru adoptarea de obiceiuri sanatoase, alimentare si de stil de viata. Vom continua astfel sa sustinem schimbarea în bine pentru toate femeile din Romania.

Despre SHAKIRA
De-a lungul carierei sale, cantareata si compozitoarea columbiana Shakira a vandut peste 60 de milioane de discuri în întreaga lume si a castigat numeroase premii, inclusiv doua premii Grammy, opt Latin Grammy, patru premii World Music Awards, trei premii American Music, cinci Billboard Music Awards ?i multe altele. Ea este singurul artist din America de Sud care a avut o melodie pe locul I în topurile din SUA si patru din cele 20 cele mai bine vandute hit-uri din ultimul deceniu. La varsta de 18 ani, ea a înfiin?at Fundatia Pies Descalzos (Barefoot) care ofera în prezent educatie si hrana pentru peste sase mii de copii saraci din Columbia si care si-a extins activitatea si în alte tari, prin proiectele recent lansate în Haiti si Africa de Sud.
În octombrie 2011, Shakira a fost numita, de catre pre?edintele Obama, membru al Comisiei Consultative preziden?iale privind excelen?a educativa pentru hispanici. Shakira a fost antrenor în cel de-al 4-lea sezon al emisiunii “The Voice”, cea mai vizionata competitie muzicala de la NBC prin care se cauta cea mai buna voce a natiunii. Ea va reveni în spectacol în sezonul 6. Noul album al Shakirei va fi lansat în data de 25 Martie 2014.

Despre Danone Lactate
Danone Lactate, cea mai mare divizie a Grupului Danone, este lider mondial în categoria de iaurturi, produse lactate fermentate proaspete cu probiotice si alte produse lactate proaspete.
Începuturile companiei Danone Lactate dateaza din 1919, cand,în Barcelona au fost vandute primele iaurturi realizate de Isaac Carasso. Astazi, divizia este dedicata misiunii Danone de a aduce sanatate prin alimente cat mai multor oameni, comercializand o gama larga de produse lactate proaspete, gustoase si hranitoare, în peste 70 de tari din întreaga lume. Cele mai apreciate branduri de produse lactate proaspete sunt: Activia, Actimel, Danonino, Danacol, iaurturile grecesti bogate în proteine: OIKOS ?i Danio, brandurile de rasfa?:Danette ?i Fantasia, brandurile cu un continut scazut de grasimi ?i cu pu?ine calorii: Vitalinea, Taillefine, Ser, precum si marca Danone de iaurturi simple si iaurturi cu fructe.

Despre Activia
Prezent în peste 70 de tari de pe toate cele 5 continente, Activia este cel mai mare brand de produse lactate proaspete, lansat de Danone în 1987. Activia contine un amestec unic de bacterii selectate de expertii Danone, inclusiv Bifidus Actiregularis (mai mult de 4 miliarde de bacterii Bifidus Actiregularis se gasesc într-o portie de 125 g). Produsele lactate fermentate Activia au la baza peste 20 de ani de cercetare si expertiza. Numeroasele studii clinice au demonstrat în mod repetat ca bacteriile Bifidus Actiregularis reusesc sa traverseze sistemul digestiv si ajung vii în flora intestinala, în cantitati mari.

Danone si Activia în Romania
DANONE Romania este lider de pia?a în categoria produselor lactate proaspete, înregistrand în anul 2012 o cifra de afaceri de 506 milioane lei. Compania are în portofoliu peste 80 de referin?e de produs, produse în majoritate în fabrica din Bucure?ti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani. Brandurile cu cel mai mare succes în Romania sunt Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, Traditii si OIKOS.
Fabrica Danone din Bucuresti a produs primele iaurturi locale în 1999, iar în prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate în Romania poarta marca Danone.
Potrivit raportului Best Buy Award pentru România, editia 2013/2014, realizat de ICERTIAS, Activia este iaurtul care ofera cel mai bun raport calitate/pret pe segmentul de probiotice de pe piata romaneasca.
Activia a fost lansat pe piata romaneasca în anul 2001, portofoliul marcii cuprinzand acum 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Iaurtul Activia, produs în fabrica din Bucuresti, se exporta cu succes si în alte 6 tari din Europa de Sud Est.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.