fbpx

Viata satului, emisiunea TVR cu cea mai mare audienta pe 2014

de

In perioada ianuarie-decembrie 2014, TVR 1 isi mentine pozitia de lider de audienta, la nivel national, duminica, pe intervalul 10.35-12.50, in care se difuzeaza emisiunea Viata satului.

Emisiunea pe teme rurale de la TVR 1 s-a clasat din nou pe primul loc in preferintele romanilor. Cel mai urmarit minut al editiei de duminica, 7 decembrie,  a inregistrat peste un milion de telespectatori.

Viata satului, una dintre emisiunile constant urmarite si apreciate de telespectatorii TVR 1, a reusit si duminica aceasta performanta de lider de audienta, la nivel national, pe segmentul orar in care a fost difuzata. Mai mult decat atat, editia din 7 decembrie a emisiunii a inregistrat, conform datelor furnizate de Kantar Media, cea mai buna audienta dintre toate editiile difuzate pana acum in acest an.
Fara a fi o editie speciala sau a aduce invitati de marca, Viata satului din aceasta duminica a performat din punctul de vedere al audientei, confirmand inca o data interesul romanilor pentru problemele ce tin de lumea satului. TVR 1 a inregistrat din nou cifre notabile de audienta, pozitionandu-se pe primul loc in clasament, ca medie pe durata intregului program. Mai exact, 809.000 de romani din intreaga tara (cifra ce corespunde unui rating mediu de 4,4% si unei cote medii de piata de 13,3%) au urmarit, in medie, cele doua parti ale programului. Cel mai urmarit moment al emisiunii s-a inregistrat la ora 12.39, cand 1.048.000 de romani se uitau la Viata satului. Ratingul TVR 1 la nivel national, la ora mentionata, a fost de 5,7%, iar cota de piata – de 15,7%.
In editia din 7 decembrie, telespectatorii au putut urmari reportaje diverse, despre targul INDAGRA, cea mai mare manifestare expozitionala din Romania, ce a avut loc in aceasta toamna, despre localitatea galateana Matca, devenita celebra pentru genetica la vacile de lapte (la o cantitate de 60 de litri de lapte pe zi, obtinuti de la o singura vaca, comuna Matca poate concura cu succes cu cele mai performante tari in acest domeniu!) sau despre un tanar agricultor bistritean, absolvent de Teologie, acum student in anul II la Horticultura, premiat de Ministerul Agriculturii pentru reusitele sale in domeniul pomiculturii.
Tot din editia de duminica am aflat cum a reusit sa obtina finantare un tanar sas din Sibiu, pentru ferma sa de gaini ouatoare. „Jurnalul satului” de la „12 trecute fix” ne-a adus ultimele noutati privind agricultura si agricultorul roman, iar rubrica „Minimonografie comunala” a prezentat localitatea Moldovenesti, din judetul… Cluj.
Directorul unei fabrici de zahar din Transilvania a vorbit telespectatorilor Viata satului despre prezentul si viitorul industriei zaharului in Romania, explicand cum a ajuns tara noastra – din tara exportatoare de zahar, la tara importatoare – si sugerand o solutie pentru aceasta situatie, iar un fermier brasovean a facut o analiza a anului agricol 2014, pornind de la propriile experiente.
In perioada ianuarie-decembrie 2014, TVR 1 isi mentine pozitia de lider de audienta, la nivel national, duminica, pe intervalul 10.35-12.50, in care se difuzeaza emisiunea Viata satului. In medie, 495.000 de romani (corespunzand unui rating mediu de 2,7% si unei cote medii de piata de 9,8%) au fost prezenti, duminica, in fata micilor ecrane, pentru a afla de la Dana Constantinescu informatii utile despre sectorul rural si dezvoltarea acestuia. Prin comparatie, Antena 1 a fost urmarita, in acelasi interval orar de o medie de 430.000 de telespectatori (rating mediu 2,3%, share mediu 8,5%), iar la ProTV s-au uitat, in medie, 383.000 de telespectatori (rating mediu 2,1%, share mediu 7,6%).
Emisiunea poate fi urmarita si online, pe portalul video al Televiziunii Romane, TVR+, disponibil si pe tableta sau mobil. Aici puteti descarca aplicatiile TVR+ pentru IOS si Android.

*Rating (RTG%) reprezinta numarul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzata de o statie TV. Ratingul poate fi exprimat in cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
**Cota de piata (Market Share – SHR%) reprezinta raportul procentual dintre numarul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o statie TV si numarul mediu de telespectatori de pe toate statiile TV, calculat pentru acelasi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *