Pe 8 mai 2011, Compania Coca-Cola a sarbatorit 125 de ani de la momentul in care a fost savurat primul pahar de Coca-Cola, multumind tuturor celor care iubesc acest brand.
In jurul datei aniversare, 8 mai, Coca-Cola organizeaza in majoritatea tarilor in care este prezenta, o serie de evenimente speciale care vor celebra existenta a 125 de ani a brandului.
“Nu am fi putut ajunge aici fara cei care iubesc brandurile noastre. Toti cei care au savurat o sticla de Coca-Cola in cei 125 de ani de existenta au avut o contributie esentiala la succesul acestui brand.”, a declarat Muhtar Kent, Directorul Executiv al Companiei Coca-Cola. “Pe parcursul acestui an ne propunem sa sarbatorim acest moment unic multumindu-le celor care au facut aceasta aniversare posibila: angajatilor, asociatilor, partenerilor, colaboratorilor, consumatorilor si fanilor… tuturor celor care iubesc Coca-Cola!”
In week-end-ul aniversar, Compania Coca-Cola a daruit momente de fericire, asa cum a facut-o intotdeauna – aducand oamenii laolalta prin muzica, arta si divertisment. In Romania, evenimentul aniversar ce a avut loc vineri, 6 mai 2011, la Palatul Bragadiru, este doar unul dintre momentele cheie ce marcheaza aceasta ocazie deosebita.
„In acest an sarbatorim 125 de ani de emotii unice, daruite de Coca-Cola tuturor consumatorilor sai, sarbatorim bucuria de a trai, clipele in care am savurat fericirea impreuna, milioanele de zambete pe care le-am castigat si pasiunea pentru performanta. Aniversam astazi 125 de ani de istorie Coca-Cola si le multumim in acelasi timp consumatorilor, angaja?ilor, colaboratorilor si partenerilor din întreaga lume pentru contribu?ia esen?ial? la succesul acestui brand. Imi revine astazi deosebita onoare de a va multumi fiecaruia dintre voi, pentru dragostea, pasiunea, imaginatia si curajul vostru, care au fost parte integranta din succesul acestui brand.”, a declarat Miruna Raclaru, Director de Comunicare Coca-Cola.
Evenimente si activitati aniversare Coca-Cola
In toate tarile in care Coca-Cola este prezenta se pregatesc evenimente si momente speciale, in semn de multumire fanilor din intreaga lume. In acest cadru, evenimentul aniversar din Bucuresti a fost doar unul din momentele cheie ce marcheaza aceasta ocazie deosebita.
Compania Coca-Cola Romania a pregatit un plan de comunicare integrata a carui implementare a pornit inca de la inceputul acestui an. Printre altele, planul de comunicare dedicat anului aniversar include campanie media pe TV, radio, presa scrisa, Internet si afisaj stradal. Suplimentar, au fost pregatite promotii dedicate consumatorilor. In cadrul promotiei nationale, premiile cele mai importante constau in 8 excursii de 125 de ore la Atlanta, locul unde a aparut Coca-Cola. Totodata, in Romania Coca-Cola lanseaza cu aceasta ocazie o serie de ambalaje aniversare intr-o editie limitata, de colectie: doze de 0,33ml cu imagini retro si sticle istorice Coca-Cola de 0,25ml.
Pe 7 mai 2011, Coca-Cola a fost gazda unui eveniment special ce a avut loc la Pemberton Place din Atlanta, oferit angajatilor Coca-Cola si familiilor lor. Invitatii au participat la o actiune de voluntariat in sprijinul organizatiei Crucea Rosie si au luat parte la diferite momente artistice.
In aceeasi zi, Compania a fost gazda unui concert aniversar, ce a fost difuzat pe internet, in semn de multumire fanilor din intreaga lume; concertul a putut fi vizionat la adresa
www.Coca-Cola.com/125. Platformele YouTube, Facebook si Twitter au contribui la difuzarea concertului. Printre artistii de pe scena Coca-Cola s-au regasit si Kelly Clarkson, castigatoarea primei editii a concursului American Idol si a multor alte premii. Gazduit de Ryan Seacrest, concertul a demarat cu renumitul K’NAAN interpretand hitul international “Wavin’ Flag”, imnul Turneului Cupei Mondiale FIFA 2010, prezentat de Coca-Cola. Printre ceilalti artisti prezenti in concert s-au numarat trupa One Night Only, un nume in plina ascensiune in lumea muzicii; Natasha Bedingfield, aflata pe listele nominalizatilor la premiile Grammy, si interpretul R&B Ne-Yo. Publicul concertului live, desfasurat in parcul Centennial Olympic din Atlanta, a fost format din angajatii Coca-Cola si familiile lor.
Consumatorii se pot bucura de patrimoniul Coca-Cola in Muzeul Virtual, ce ofera un tur online al arhivelor Coca-Cola expuse in premiera absoluta: www.theverybestofcocacola.com. In plus, o noua aplicatie Coca-Cola Heritage App va fi lansata de Apple saptamana aceasta. Aplicatia include o axa a timpului interactiva si o legatura catre blogul „Coca-Cola Conversations”, actualizat frecvent.
In timp ce sarbatoreste istoria brandului sau emblematic, Compania Coca-Cola priveste inspre viitor. „Avem privilegiul si responsabilitatea de a fi un partener adevarat al comunitatilor din intreaga lume, iar compania Coca-Cola si-a asumat angajamentul de a contribui la construirea unui viitor mai bun.”, a declarat Muhtar Kent. „Am realizat multe in ultimii 125 de ani, insa ne aflam de-abia la inceput.” De asemenea, Compania si-a stabilit obiective de sustenabilitate, ca parte a angajamentului sau de a fi un pionier in lupta pentru protejarea mediului inconjurator si un partener al comunitatilor din intreaga lume.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume aproape 500 de marci de bauturi racoritoare. Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind cea mai valoroasa marca din lume, compania comercializeaza o gama variata de produse ce include bauturi racoritoare carbogazoase, bauturi racoritoare cu continut caloric scazut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, bauturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Avand cea mai mare retea de distributie din lume, compania Coca-Cola este prezenta in peste 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1.6 miliarde de portii pe zi. Avand in vedere angajamentul sau de dezvoltare a unor comunitati durabile, compania noastra este centrata pe initiative care contribuie la protejarea mediului inconjurator, conservarea resurselor si promovarea dezvoltarii economice a comunitatilor unde ne desfasuram activitatea.
In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).
Coca-Cola a fost creata pe 8 mai 1886 in Atlanta, Georgia, de catre Dr. John S. Pemberton, fiind servita pentru prima data in Farmacia Jacob’s. La data de 8 mai 2011, Coca-Cola implineste 125 de ani de existenta.
Pentru mai multe informatii legate de companie va rugam sa vizitati site-ul www.thecoca-colacompany.com
Persoana de contact: Ludmila Tones, McCann PR, tel: 0730 044 468
asdori si io sa intru in concursul vostru cu capacele de coca cola ce treue sa fac:*