Intr-un context mai tanar si mai norocos al vietii mele, am absolvit un master in advertising care mi-a deschis multe perspective legate de felul in care se fac, desfac si prefac reclamele, in asa fel, incat sa convinga si sa ispiteasca clienti cat mai multi si cat mai buni. Poate si datorita cunostintelor din interior pe care le-am acumulat atunci, poate si, pur si simplu, datorita experientei pe care am capatat-o in anii stivuiti in nobila si tot mai cocosata mea etate, m-am invatat sa rezist binisor ispitelor prezentate in spoturile publicitare.
Copiii mei, insa, vor tot ce vad la televizor sau in paginile revistelor colorate pe care le rasfoiesc ei si ajung sa aseze in scrisorile catre Mos Craciun tot felul de sloganuri gandite de advertiseri iscusiti.
„Vreau sa am paduchi!”, mi-a spus de curand fetita mea cea mica, fascinata de reclama cu printul invingator de insecte cuibarite prin pletele printesei, o reclama care se difuzeaza intr-o veselie acum, la inceput de an scolar, cand elevii aduc din vacante nu doar amintiri de neuitat, ci si vietati nedorite. Apoi a batut din pantofiorul rosu si mi-a cerut sa-i cumpar niste accesorii monstruoase, cum auzise ea tot la televizor, in pauzele publicitare ale desenelor animate.
Atunci am inteles ca, pentru foarte multi dintre noi, reclama…
… CITESTE MAI DEPARTE Pe SigurantaFinanciara.ro