BBC Worldwide, cel mai mare radiodifuzor public din lume, a lansat primul sau canal pe YouTube, intitulat “Earth Unplugged”, pe care sunt difuzate programe despre animale si natura, informeaza dailymail.co.uk.
Canalul Earth Unplugged a fost creat de divizia BBC Earth, corporatia BBC precizand ca doreste ca noua sa sectiune de pe YouTube sa devina “o destinatie pentru viata salbatica si pentru natura”, difuzand programe noi create special pentru mediul digital de catre BBC Earth Productions.
Astfel, pe primul canal al BBC de pe YouTube sunt difuzate sapte programe noi despre animale si natura. Printre programele difuzate pe canalul Earth Unplugged se numara “Amazing Animal Babies”, “Earth Juice”, dar si o versiune speciala a show-urilor “Walking with dinosaurs” si “Most Dangerous”.
“Prin Earth Unplugged dorim sa conectam un nou tip de public la lumea inconjuratoare”, a declarat Amanda Hill, managing director al BBC Earth la BBC Worldwide. “YouTube ofera o oportunitate fantastica de a ajunge la oameni si de a le atrage atentia asupra unui continut inovator despre natura, care ii va captiva si inspira”, a mai spus Amanda Hill.
Inainte de a lansa acest prim canal pe YouTube, BBC difuza cele mai multe dintre programele sale pe propriul sau serviciu online la cerere.
Este de asteptat ca Earth Unplugged sa fie primul din mai multe canale originale ale BBC pe YouTube.
British Broadcasting Corporation (BBC) este cel mai mare radiodifuzor public din lume, cu aproximativ 23.000 de angajati. Corporatia BBC detine, in prezent, opt televiziuni, 54 de posturi de radio, unul dintre cel mai accesate site-uri din Europa si un serviciu international in 28 de limbi straine, de care beneficiaza peste 150 de milioane de persoane.
Site-ul de partajare de fisiere video YouTube, proprietate a grupului Google, a devenit una dintre cele mai importante surse de informare din lume, potrivit unui studiu realizat de centrul de cercetare american Pew, publicat in Statele Unite in luna iulie. Acest studiu a evidentiat faptul ca subiectele de actualitate au fost cele mai cautate pe YouTube intr-o perioada de 15 luni, intre 2011 si 2012.
Totodata, YouTube sustine ca peste 72 de ore de inregistrari video sunt postate pe site in fiecare minut si ca peste patru miliarde de fisiere video sunt vizionate in fiecare zi.
LONDRA (MEDIAFAX)