fbpx

De peste 80 de ani, Coca-Cola se implica in sustinerea Jocurilor Olimpice

de

In calitate de suporter al miscarii olimpice, Coca-Cola a lansat campania Move to the BeatTM prin care va oferi iubitorilor sportului din peste 100 de tari experiente memorabile. Campania reprezinta cel mai amplu program de comunicare dezvoltat de catre Compania Coca-Cola, la nivel global, in cei 84 de ani de parteneriat si implicare in Jocurile Olimpice.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

„Conceptul campaniei Move to the Beat porneste de la imbinarea perfecta dintre muzica si sport pentru a inspira tinerii din intreaga lume sa adopte miscarea ca parte din stilul lor de viata. Regasim in sporturi atat de multe ritmuri naturale, incat putem spune ca sportul inseamna muzica. Atletii din spotul TV sunt mai mult decat sportivi, impreuna formeaza o orchestra, care ne introduce in atmosfera Jocurilor Olimpice.”, declara Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager SSDs Romania si Moldova.

Campania Move to the BeatTM va face inconjurul lumii si include intiative precum:
• Cursa Tortei Olimpice, marcata de actiunea „Future Flames”, prin care Coca-Cola a oferit o experienta unica si motivationala pentru 1,300 de tineri pasionati. Acestia au strabatut aproape 12, 800 km din CursaTortei Olimpice, facand inconjurul Marii Britanii, ca o recunoastere a implicarii lor in comunitatile din care provin.
• Campania Integrata de marketing – Move to the BeatTM – Campania globala Coca-Cola isi propune sa aduca tinerii mai aproape de atmosfera Jocurilor Olimpice si de sport in general. Campania valorifica intr-un stil creativ pasiunea tinerilor pentru muzica, imbinand sunetele sporturilor Olimpice cu beaturi specifice scenei londoneze.
• Imnul Oficial Coca-Cola al Jocurilor Olimpice, Documentarul si Spotul TV – Imnul Anywhere in the World lansat de Coca-Cola cu ocazia Jocurilor Olimpice a fost compus de producatorul Mark Ronson, castigator al premiilor GRAMMY si interpretat impreuna cu solista Katy B. Pentru acest cantec, Mark Ronson a petrecut patru luni de zile pentru a intalnit tineri atleti, dedicati performantei sportive. Acesta a inregistrat si a imbinat in mod creativ sunetele a cinci sporturi olimpice diferite.

Filmarile din timpul inregistrarilor imnului au fost montate sub forma unui documentar care prezinta scurte scene din culisele producerii imnului. Alaturi de spotul TV, documentarul va face inconjurul intregii lumi, iar spectatorii ii pot intalni pe fiecare dintre cei cinci atleti:
o Kseniya Vdovina, 400 de metri (Rusia) – bataile inimii ei sunt inregistrate la o rata precisa de 120 de batai pe minut pentru a se imbina perfect cu ritmul melodie;
o Maria Espinoza, Taekwondo (Mexic) – Melodia debuteaza cu vocea antrenorului sau care da startul luptei. Sunetele vocii sale si ale miscarilor pumnilor ei in timp ce isi ataca adversarul completeaza ritmul cantecului.
o Darius Knight, tenis de masa (Marea Britanie) – Sunetele lui Darius dn timpul jocului, precum si precizia cu care mingiile se lovesc de masa de tenis aduc un element uman melodiei.
o David Oliver, 110 metri garduri (SUA) – Sunetul pe care picioarele lu David il fac in timp ce ating solul compun ritmul cantecului.
o Dayyan Jaffar, Archery (Singapore) – Sunetul arcului reprezinta, asa cum spune Mark Ronson cel mai clar sunet al unei tobe.
• Emisiunea Beat TV – difuzata in fiecare seara in perioada 30 Iulie – 10 August, pe MTV Romania. Coca-Cola inspira tinerii din intreaga lume cu un nou concept de emisiune TV ce combina sportul, muzica si intalnirile cu celebritati pentru a aduce spiritul Olimpic in viata lor, intr-un mod interactiv.
• Activari digitale ?i aplica?ii revolu?ionare pe mobil – Coca-Cola da posibilitatea unei generatii intregi de fani ai Jocurilor Olimpice sa interactioneze si sa se bucure impreuna de ritmul si vibratia creata de mi?carea olimpica prin mediul digital si aplicatiile pe mobil. Site-ul www.coca-cola.com/theolympics/ro-RO gazduieste o aplicatie speciala cu ajutorul careia si tu iti poti crea propriul ritm.

Incurajand un stil de viata activ si echilibrat, Coca-Cola va furniza cea mai mare varietate de bauturi oferite vreodata in cadrul Jocurilor Olimpice, pentru a asigura posibilitatea une hidratari adecvate celor aproximativ 14.000 de atleti si celor 6 milioane de spectatori care vor fi prezenti in cadrul Parcului Olimpic din Londra.
Compania Coca-Cola si-a inceput indelungatul parteneriat cu Jocurile Olimpice, prin instalarea standurilor cu bauturi racoritoare in jurul arenelor de la Jocurile Olimpice din Amsterdam, in 1928. Mai mult, parteneriatul deja existent intre Compania Coca-Cola ?i Comitetul Olimpic International a fost prelungit pana in anul 2020, mentinand astfel rolul Companiei Coca-Cola in calitate de Partener Olimpic Global si sustinator al Jocurilor Olimpice, pentru o perioada de 92 de ani fara intrerupere.

Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume peste 500 de marci de bauturi racoritoare.
Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind cea mai valoroasa marca din lume, compania comercializeaza o gama variata de produse ce include bauturi racoritoare carbogazoase, bauturi racoritoare cu continut caloric scazut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, bauturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Avand cea mai mare retea de distributie din lume, compania Coca-Cola este prezenta in peste 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1.8 miliarde de portii pe zi.
Avand in vedere angajamentul sau de dezvoltare a unor comunitati durabile, compania noastra este centrata pe initiative care contribuie la protejarea mediului inconjurator si conservarea resurselor, incurajarea unui stil de viata activ si echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajatii nostri si promovarea dezvoltarii economice a comunitatilor unde ne desfasuram activitatea. Impreuna cu partenerii nostri de imbuteliere, suntem in top 10 angajatori, avand peste 700,000 de angajati care fac parte din sistemul Coca-Cola.
In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).
Pentru mai multe informatii legate de companie va rugam sa vizitati site-ul www.thecoca-colacompany.com sau sa ne ne urmariti pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.