fbpx

Exprimă-ți sentimentele și câștigă garantat premiile verii cu Coca-Cola și Coca-Cola ZERO

de

Vara aceasta, sticlele Coca-Cola și Coca-Cola ZERO vin la pachet cu premii garantate super-cool, printr-un mecanism promoțional inedit. În perioada 11 iulie – 28 august, fanii Coca-Cola vor înscrie coduri unice pe site-ul dedicat, vor aduna punctele de pe capac și vor primi în schimb sute de mii de doze Coca-Cola, tricouri sau prosoape de plajă de colecție.

În plus, cea mai populară băutură răcoritoare din lume aduce din nou în centrul atenției o inovație la nivel de ambalaj, ce pune noua filosofie a brandului – Taste the Feeling, chiar pe etichete.

Astfel, sticlele și dozele Coca-Cola vor purta în următoarele luni cele mai cool și sexy vizualuri din campania globală, lansată la începutul acestui an, și vor descrie, prin sentimentele exprimate pe etichetă – relaxed, refreshed, lazy, inspired, active, determined, sexy, in love sau naughty – cele mai autentice momente ale verii.

Cea mai recentă inovație din portofoliul Coca-Cola, sticla nereturnabilă de 330ml, intră în promoția verii cu trei puncte, în timp ce sticlele PET de 1,25l și 0,5l oferă câte două puncte, iar cele de 2l și 2,5l câte un punct. Toate momentele speciale petrecute vara aceasta alături de Coca-Cola vor fi răsplătite cu premii garantate pe site-ul promoției – www.castigapremiileverii.ro.

Regulamentul promoției Coca-Cola „Adună punctele și câștigă premiile verii” poate fi accesat pe link-ul https://castigapremiileverii.ro/pdf/regulament.pdf

——————————–

Despre Compania Coca-Cola

 

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.

 

 

Categorii:
Stiri

Comentarii

  • A si vrea sa castig ceva orce

    Viorica octombrie 7, 2016 4:19 pm Răspunde
  • Asi vrea sa castig 1000 de coca cola

    Florin august 31, 2016 5:15 pm Răspunde
  • as vrea sa castig un tricou

    niculae dumitru cosmin august 11, 2016 4:25 pm Răspunde

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *