fbpx

Peste 2.000 de fani Coca-Cola au trăit experiența „Taste the feeling” și s-au bucurat de concertul Rixton

de

Coca-Cola a transformat seara de joi, 28 ianuarie, într-una memorabilă, oferindu-le celor peste 2.000 de participanți o experiență de brand inedită prin care a fost marcată lansarea campaniei „Taste the feeling” în România. Toți cei care au trecut pragul Sălii Polivalente s-au bucurat de un concert fenomenal susținut de trupa Rixton, în premieră în România.

Seara a debutat cu un mix artistic plin de energie, muzică și dans, prin care a fost introdus imnul campaniei „Taste the Feeling”. Artistul și producătorul muzical Bite Your Lips și trupa Muse Quartet au alternat beat-uri spectaculoase create din sunetul sticlelor și dozelor de Coca-Cola cu ritmuri de vioară.

Momentul a culminat cu un dans special, inspirat din clipurile campaniei „Taste the feeling”, realizat de coregraful Emil Rengle și trupa Pro Dance.

În tot acest timp, proiecțiile spectaculoase cu spoturi video și animații, imaginile din campanie, dar și un experiment senzorial cu aromă de Coca-Cola au creat o atmosferă unică pentru toți cei peste 2.000 de invitați.

„Campania „Taste the feeling” înseamnă momente reale, oameni și trăiri autentice, iar Coca-Cola este parte din toate acestea. Noua strategie globală marchează o schimbare importantă în comunicarea de brand, fiind pentru prima dată când Coca-Cola și Coca-Cola Zero vor avea aceeași imagine, a brand-ului de băuturi răcoritoare numărul 1 în lume și în România”, declară Petre Șandru, Market Operations Director Coca-Cola România și Moldova.

Campania „Taste the Feeling” se va desfășura în peste 200 de țări din lume și cuprinde 10 spoturi TV, peste 100 de noi imagini de campanie, o nouă identitate vizuală, un nou imn Coca-Cola și o nouă semnătură audio.

O parte substanțială din această campanie impresionantă va fi oferită publicului din România, prin comunicare integrată și experiențe speciale dedicate consumatorilor de-a lungul anului.

Evenimentul a continuat alături de trupa Rixton, care a susținut un concert fenomenal. Timp de 45 de minute, fanii din România au fredonat și au dansat alături de cei 4 britanici – Jake, Charley, Danny şi Lewi – pe hiturile celebre ale acestora. „Me and My Broken Heart” și „Wait on Me” au fost piesele de rezistență ale serii.

Cu ocazia acestui eveniment, Universal Music România a înmânat trupei Discul de Aur pentru vânzările albumului „Let the Road” realizate în țară, în cadrul unei sesiuni de interviuri și întâlniri cu fanii și presa.

Concertul trupei Rixton a fost deschis de Smiley, cu un recital de excepție, care i-a avut ca invitați surpriză pe Dorian și DOC.

În următoarele zile, toți invitații care rămân conectați pe coke-stream.com, dar și pe www.facebook.com/cocacolaromania vor putea accesa fotografiile și capturile video din cadrul evenimentului, dar și un interviu special cu trupa Rixton.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle. La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi. Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.

 

 

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *