Disney anunta noi productii captivante ale serialului VIOLETTA

de

Indragitul serial TV a primit unda verde pentru a incepe productia sezonului trei, iar Disney Channel va difuza programul special Violetta Live in Concert .

Compania Walt Disney a anuntat ca va incepe productia sezonului trei al serialului de mare succes pentru adolescenti, Violetta. Programul reuneste din nou o echipa internationala de actori si o distribuie in rolul principal pe actrita argentiniana Martina Stoessel (Violetta). Violetta este primul serial de actiune live original creat de Disney Channel America Latina si Disney Channels Europa, Orientul Mijlociu si Africa, in asociere cu compania de productie din Argentina Pol-ka. Canalul a anuntat, de asemenea, ca va lansa pe 9 mai 2014 in salile de cinema din Romania, Concertul Special de 90 de minute pentru a sarbatori turneul de mare succes din Europa, VIOLETTA IL CONCERTO.
Filmat in Mediolanum Forum din Milano, Concertul Special VIOLETTA IL CONCERTO ii prezinta pe cei 12 membri originali ai distributiei Violetta care vor interpreta cele mai cunoscute cantece din sezoanele 1 si 2 ale serialului. Concertul special creat de Disney Channel cuprinde intregul spectacol live si le ofera fanilor posibilitatea de a vedea ce se intampla in spatele scenei in timpul unui turneu de concerte live. Spectatorii vor putea vedea emotiile vedetelor de dinaintea spectacolului in timp ce acestia se pregatesc sa apara pe scena si vor avea sansa sa afle cum isi petrec actorii timpul liber atunci cand nu lucreaza.
Violetta a luat cu asalt Europa, inregistrand peste 38 de milioane de telespectatori care au urmarit serialul1, clasandu-se pe primul loc in 10 piete inclusiv Franta, Spania, Danemrca, Suedia, Norvegia, Portugalia, Polonia, Ungaria si Romania.2 Influenta show-ului asupra culturii pop a generat un numar mai mare de cautari pe Youtube decat Lady Gaga si Katy Perry in Spania si Italia.3
Sezonul 3 ni-i prezinta inca o data pe elevii studioului Studio On Beat care au mai crescut putin, dar care mai au inca multe de invatat. Seria incepe cu turneul lor mondial plin de succes cu YouMix care se apropie de sfarsit in Europa, iar elevii se intorc la Buenos Aires pentru ultimul an de scoala. Insa succesul din Europa a schimbat visurile si ambitiile lor personale, iar grupul odata unit incepe sa se destrame. Gregorio isi deschide un nou studio care va ajunge sa concureze cu On Beat, convingandu-i si pe alti elevi sa i se alature.
„Suntem incantati ca vom lansa sezonul 3 al telenovelei pentru adolescenti care s-a bucurat de un succes imens. Serialul rezoneaza cu telespectatorii sai, iar succesul sau se datoreaza personajelor sale captivante, scenariului puternic, relevantei continutului si talentului echipelor internationale de distributie si de creatie implicate, “ a declarat Maciej Bral, VP & Manager General, CEE. “De asemenea, ne-a fost clar de la inceput ca Violetta avea potentialul sa se dezvolte pe mai multe platforme. Muzica si dansul reprezinta esenta fiecarui episod, iar faptul ca am putut avea distributia originla intr-un spectacol live a permis extinderea angajamentului Disney fata de audienta serialului Violetta. Coplesiti de reactia fenomenala a fanilor care au participat la concertele live din Spania, Italia si Franta, acest Concert Special le va permite fanilor serialului Violetta din Europa sa aiba sansa de a-si vedea starurile favorite interpretand cantecele lor preferate pe scena.”
FINAL

Note pentru redactori
1 In 14 piete EMEA raportate (octombrie-decembrie 2013)
2 octombrie – decembrie 2013
3 octombrie – decembrie 2013

Pentru mai multe informatii, contactati:
Gabriela Preda, gabriela.preda@porternovelli.ro, tel. 0751 42.62.35

Despre The Walt Disney Company in Europa, Orientul Mijlociu si Africa:
The Walt Disney Company, impreuna cu companiile subsidiare si afiliate ale sale, este lider international in difuzarea de programe diversificate de divertisment si media pentru intreaga familie. Disney este o companie cotata la indicele Dow 30 si a inregistrat venituri anuale de aproximativ 45 de miliarde de dolari in ultimul exercitiu fiscal (FY13).
The Walt Disney Company se claseaza pe prima pozitie in randul programelor de divertisment pentru intreaga familie din Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) de 80 de ani si se dedica crearii de experiente inovatoare de divertisment pentru copii si parintii lor. Disney este prezent in 25 de tari si numara peste 6.000 de angajati (si 14.500 de angajati in Disneyland Paris) in 42 de birouri, avand sediul regional la Londra (UK). Experienta Disney se manifesta in regiune prin diverse modalitati inclusiv cinema, pe micile ecrane prin intermediul canalelor Disney precum si prin continutul video non-branded precum serialul premiat “Revenge”, cu ajutorul unei game variate de produse pentru consumatori comercializate prin retaileri de masa si in numeroase magazine Disney Stores din regiune, precum si la Disneyland Paris, deschis in 1992 si devenit apoi destinatia preferata a turistilor in Europa.

 

Tag-uri:
· ·
Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *