fbpx

Lifebuoy, cel mai vândut săpun antibacterian din lume, disponibil acum și în România

de

Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piața bunurilor de larg consum, lansează în România gama de produse igienizante Lifebuoy. Având o istorie impresionantă, Lifebuoy este primul săpun antibacterian din lume, lansat în Marea Britanie și Irlanda în 1894, când bolile infecțioase și epidemiile erau o amenințare constantă. În prezent, Lifebuoy este cel mai vândut săpun antibacterian din lume*, fiind disponibil în peste 60 de țări.

Gama Lifebuoy, lansată în România sub sloganul „Alege să te bucuri de viață. Alege protecția Lifebuoy”, cuprinde săpun antibacterian lichid, săpun solid și geluri igienizante, produse special create pentru igienizarea mâinilor. Noua gamă vine în întâmpinarea oamenilor cu produse care să îi ajute să se bucure în continuare de lucrurile care le fac plăcere în viața de zi cu zi, atât timp cât se protejează și respectă regulile de igienă.

Săpunul antibacterian lichid Lifebuoy conține, pe lângă agenți de curățare, ingrediente precum acid lactic și glicerina. Astfel, îndepărtează eficient microbii de pe piele și ajută în același timp la hidratarea acesteia.

Conform testelor efectuate, gelul igienizant Lifebuoy cu alcool și glicerină igienizează eficient mâinile lăsând pielea hidratată. Totodată, oferă protecție de lungă durată datorită conținutului de vitamina B3, contribuind la întărirea barierei naturale de protecție a pielii.

“Anul 2020 a schimbat probabil pentru totdeauna lumea în care trăim. Am devenit mult mai preocupați de sănătate și ne-am schimbat multe dintre obiceiuri. Igiena corectă a mâinilor rămâne extrem de importantă pentru prevenirea îmbolnăvirilor. Prin lansarea Lifebuoy în România, ne dorim să venim în sprijinul românilor nu doar cu produse igienizante de calitate, ci și cu un program de informare conceput împreună cu specialiști din domeniul medical. Misiunea pe care ne-o asumăm este să contribuim la stoparea răspândirii infecțiilor, așa că ne vom implica activ și la nivel social în proiecte care pot avea un impact pozitiv în această direcție”, a declarat Monica Tamaș, Director Marketing Beauty & Personal Care, Unilever South Central Europe.

Gama Lifebuoy cuprinde produse de igienă a mâinilor – săpun antibacterian lichid, săpun solid și geluri igienizante – în mai multe formate de ambalaj și pentru mai multe tipuri de nevoi. Pentru început, pe piața din România sunt disponibile cele două tipuri de săpun antibacterian lichid Lifebuoy Total și Lifebuoy Mild Care, în variantele de 250 ml, precum și geluri igienizante, urmând ca portofoliul sa fie completat pe parcursul anului și cu alte variante și formate.

*Calcul Unilever conform datelor raportate de Nielsen pe baza volumului de vânzări raportat la piață (aprox. 40 de țări) în segmentul de produse de igienă a pielii

Despre Lifebuoy

Lifebuoy este marca de săpun antibacterian numărul 1 în lume*, vândută în aproape 60 de țări. Prin marca Lifebuoy ne propunem să facem diferența, prin crearea unor produse de calitate, accesibile și prin promovarea unor obiceiuri de igienă sănătoase. Din 2010, am angrenat peste 1 miliard de oameni in programele noastre de educare cu privire la importanța spălării pe mâini.

Dorința de a fi curat, activ și sănătos este esențială pentru toată lumea, indiferent de vârstă sau statut economic. Înțelegem acest lucru, iar săpunul Lifebuoy a promovat cauza unei sănătăți mai bune prin intermediul unei igiene personale corespunzătoare de mai bine de un secol.

O viziune inspirațională de a avea comunități mai curate, mai sănătoase și, în cele din urmă, mai energice, reprezintă motorul brandului Lifebuoy. Pentru a urma această viziune, căutăm să inovăm în mod constant și să oferim produse Lifebuoy accesibile unei game variate de consumatori. De asemenea, aceeași viziune determină echipa brandului Lifebuoy să acționeze vizibil, prin proiecte inspirate care îi motivează pe consumatori să își îmbunătățească comportamentul și obiceiurile de igienă.

De la lansarea brandului Lifebuoy, în 1894, am sprijinit oamenii să transforme igiena frecventă a mâinilor într-o obișnuință. Clasicul săpun solid roșu și parfumul său distinctiv au fost sinonimele curățeniei pe tot parcursul secolului al XX-lea. Astăzi marca oferă mult mai multe opțiuni. Cu numeroasele sale variante de săpun solid, săpunuri lichide și geluri igienizante pentru mâini, Lifebuoy asigură igiena zilnică și prospețimea întregii familii.

Pentru mai multe detalii, accesați:

www.facebook.com

www.instagram.com

www.youtube.com

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt benefice pentru consumatori. Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centrul Europei, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Republica Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.