Nokian Tyres este partenerul principal și sponsorul titular al primei ediții organizate în Finlanda a triatlonului IRONMAN. Primul eveniment Nokian Tyres IRONMAN 70.3 Finlanda va avea loc pe data de 30 iunie 2018 în Lahti, Finlanda. Acest sport dinamic corespunde cu valorile Nokian Tyres, care promovează mobilitatea și un stil de viață activ, susținând în același timp vizibilitatea brandului atât în Finlanda, cât și la nivel internațional.
Evenimentul sportiv Nokian Tyres IRONMAN 70.3 Finlanda reprezintă o experiență atletică unică care se va desfășura în jurul lacurilor naturale impresionante și a satelor pitorești din sudul Finlandei. Competitorii își vor dovedi abilitățile fizice în probe de înot, ciclism și atletism. Evenimentul desfășurat în orașul finlandez Lahti este o cursă IRONMAN care include probe de înot pe o distanță de 1,9 km, ciclism pe distanța de 90 km și atletism pe o distanță de 21,1 km. Distanța totală în mile pe care participanții va trebui să o parcurgă este de 70,3 mile, așa cum sugerează și numele evenimentului. Ceea ce face acest eveniment cu adevărat special este faptul că datorită momentului zilei în care se va da startul, atleții vor ajunge la linia de sosire atunci când se va manifesta fenomenul denumit „soarele de la miezul nopții”, specific regiunilor nordice.
Nokian Tyres a semnat un parteneriat ce se întinde pe perioada mai multor ani cu Midnight Triathlon Events Finland Oy, compania care reprezintă brandul IRONMAN în Finlanda. Colaborarea se concentrează pe evenimente de atletism și activități conexe, desfășurate la nivel național și internațional.
„Suntem încântați de acest parteneriat. Competițiile IRONMAN sunt foarte cunoscute în întreaga lume, fiind evenimente sportive deopotrivă solicitante și constructive. Suntem de părere că acest eveniment este un canal de marketing cheie pentru Nokian Tyres. Oferă un mediu perfect pentru creșterea gradului de conștientizare și vizibilitate a mărcii, în special în rândul practicanților de sporturi de vară în aer liber,” afirmă Antti-Jussi Tähtinen, vicepreședinte marketing și comunicare la Nokian Tyres.
„ Dorim, de asemenea, ca acest lucru să inspire angajații și partenerii noștri să se preocupe mai mult de sănătatea lor. Există multe modalități de a fi activ, inclusiv testarea propriilor limite. De asemenea, suntem bine familiarizați cu triatlonul ca sport, deoarece competiția Hakkapeliitta Triathlon organizată de Nokian Tyres promovează activitățile fizice de câteva decenii încoace.”
Sute de mii de oameni participă anual la competiția IRONMAN
În fiecare an, evenimentele IRONMAN strâng peste 260.000 de participanți la nivel mondial. Atleții participanți împărtășesc aceeași hotărâre și aceeași dorință arzătoare de supraviețuire, de a se autodepăși și de a merge mai departe. Aceasta este și filosofia după care Nokian Tyres, cel mai nordic producător de anvelope din lume, se ghidează de mai bine de 80 de ani. Povestea de succes a Nokian Tyres are la bază înțelegerea perfectă a condițiilor naturale exigente, dezvoltarea continuă și caracterul implacabil.
„Prin evenimentul Nokian Tyres IRONMAN 70.3 Finlanda, dorim să promovăm ceea ce Finlanda și poporul finlandez au mai bun și să creștem gradul de conștientizare al companiilor finlandeze la nivel global. Nokian Tyres este o companie puternică, de origine finlandeză, și reprezintă exact valorile și calitatea pe care dorim să le aducem lumii împreună. Nokian Tyres este sponsorul titular perfect pentru acest eveniment, cât și pentru brandul nostru”, declară Antti Hagqvist, Finntriathlon Oy. Finntriathlon este compania care deține drepturile asupra brandului IRONMAN în Finlanda.
Pentru evenimentul Nokian Tyres IRONMAN 70.3 Finlanda, care va avea loc vara viitoare în Lahti, s-au înregistrat în total 1.700 de atleți. Locurile disponibile pentru eveniment s-au epuizat în aproape o lună.
Despre Nokian Tyres
Nokian Tyres a fost fondată în 1988, însă își are rădăcinile în anul 1898, când a fost înființată Suomen Gummitehdas Oy sau Fabrica de cauciuc finlandeză. Compania este cel mai nordic producător de anvelope din lume. Promovează și facilitează șofatul în siguranță, în condiții exigente. Anvelopele inovatoare pentru autoturisme de pasageri, camioane și mașini grele, sunt comercializate în special în zonele cu zăpadă, împădurite, și cu condiții de șofat dificile din cauza anotimpurilor schimbătoare.
Toate produsele sunt dezvoltate conform obiectivelor de siguranță durabilă și de respectare a mediului pe parcursul întregului ciclu de viață al produsului. Compania Nokian Tyres deține lanțul de distribuție de anvelope Vianor care cuprinde aprox. 1.500 de magazine în 27 de țări. În 2016, cifra de afaceri netă a companiei a fost de aproximativ 1,4 miliarde euro, iar la finalul anului numărul angajaților a fost de 4.400. Nokian Tyres este listată la Nasdaq Helsinki Ltd.
Pentru mai multe detalii despre companie, vă rugăm vizitați: www.nokiantyres.com
Despre IRONMAN
IRONMAN și IRONMAN 70.3 sunt mărci comerciale deținute de World Triathlon Corporation (WTC) Ltd și, în fiecare an, peste 260.000 de persoane participă la evenimentele din întreaga lume. www.ironman.com WTC este deținută de multinaționala chineză Wanda Sports Holdings. www.wanda-group.com Primul eveniment al brandului IRONMAN în Finlanda – Nokian Tyres IRONMAN 70.3 Finlanda – va avea loc la Lahti pe 30 iunie 2018. Cele 1.700 de locuri disponibile pentru primul eveniment au fost vândute în aprox. 6 săptămâni. Drepturile asupra brandului IRONMAN în Finlanda sunt deținute de Midnight Triathlon Events Finland Oy, filială a Finntriathlon Oy. www.finntriathlon.fi