Ca sa nu mai uitam cum sa traim plini de voiosie, cum sa scapam de zilele morocanoase si de blazarile care ne pandesc de pretutindeni, Prigat si bogatia aromelor sale au lansat Enciclopedia Chefului de Viata, “o colectie de momente care lumineaza zilele si starnesc zambetele. De multe ori, ele apar chiar daca e luni, canicula sau ploua incontinuu si n-ai mai vazut soarele de-o saptamana”.
Tainele si formulele magice ale voiosiei pot fi gaste pe http://www.enciclopediachefuluideviata.ro/, dar, pana atunci, pentru exemplificare, Prigat si noile sale arome delicioase, de merisoare si portocale rosii, precum si noile sale sucuri in ambalaje de carton( suc de portocale 100%, mere rosii 100%, tomate 100% si nectar de merisoare), au pus la cale un chef memorabil, cu distractie dezlantuita, desfrau de fructe vesele si concursuri pline de umor.
Odata cu repozitionarea brandului, Prigat le vorbeste consumatorilor despre cheful de viata si ceea ce reprezinta el in viata de zi cu zi, fie ca este vorba de un moment de relaxare si glume cu un coleg de serviciu sau de sarit in pat cu copiii dimineata. Prigat incurajeaza cheful de viata, prin Enciclopedia Chefului de Viata, care aduna toate aceste bucurii si isi propune sa ajunga un izvor de chef de viata pentru toti oamenii, indiferent de varsta.
„Prigat si Enciclopedia Chefului de Viata isi propun sa apropie consumatorii de ideea de vitalitate pe care a inceput sa o comunice brandul din acest an. Si, mai mult, sa fie o sursa de inspiratie reciproca. Fiecare dintre noi are cateva momente pe zi in care iese din rutina si face o activitate, oricat de mica, dar care ii readuce energia pozitiva si ii descreteste fruntea. Un pahar de suc natural poate fi cel mai bun companion pentru aceste momente in care vrem sa ne reincarcam bateriile si Prigat este prietenul nostru fidel. Inca de cand www.enciclopediachefuluideviata.ro era in stadiu de teasing, am gasit cateva inscrieri pe care le-am incercat si s-a creat deja o comunitate de oameni care au chef de viata. Obiectivul nostru e sa crestem aceasta comunitate si sa strangem cat mai multe momente de manifestare a chefului de viata, pe care sa le publicam drept Enciclopedia Chefului de Viata, vol. I. ”, spune Anca Moldovan, Brand Manager Prigat.
Utilizatorii isi pot inscrie propunerile de momente cu chef de viata pe website, in cele 10 categorii, in functie de specificul activitatii inscrise: „Arta in cheful de viata”, „Chef de viata in familie”, „Chef de miscare”, „Prieteni cu chef de viata”, „Chef de viata la birou”, „Chef de viata in fiecare luni”, „Cocktail-uri cu chef de viata”, „Chef de joc si joaca”, „Chef si dor de duca”, „Altele”.
De asemenea, dupa ce momentul cu chef de viata a fost inscris pe site, utilizatorii isi pot descarca un cover photo pentru profilul de Facebook, cu textul inscris de ei.
La evenimentul de lansare, Prigat le-a oferit oaspetilor 5 „statii” de chef de viata, in care vitalitatea, voia buna si zambetele au atins nivelul maxim: oaspetii au incercat felurite cocktail-uri, au invatat sa faca figurine din fructe, s-au intrecut in aruncarea avioanelor de hartie la tinta, au intrat in concurs pentru cel mai mare balon din guma de mestecat si au incercat sa recunoasca melodiile din lista de piese pline de vitalitate pregatita de Prigat.
Odata cu aceasta repozitionare, Prigat a intrat si in segmentul ambalajelor de carton, cu cele mai importante arome: suc de portocale 100%, mere rosii 100%, tomate 100% si nectar de merisoare.
***
Despre Prigat
Prigat este pionierul pietei de bauturi necarbonatate din Romania si in acelasi timp, seniorul acestei categorii, acumuland aproape 2 decenii de experienta. Este prezent pe piata din Romania de aproape 20 de ani si a fost primul brand care a introdus conceptul de bautura necarbonatata cu continut de fruct la nivel local. In prezent, Prigat activeaza in toate categoriile de bauturi racoritoare necarbonatate pe baza de fructe: bauturi racoritoare necarbonatate, nectaruri, juice (100%). Produsele Prigat nu contin conservanti sau coloranti artificiali.
Prigat este produs si imbuteliat in Romania de catre PepsiCo Romania.
Mai multe informatii sunt disponibile pe site: www.prigat.com.ro
Despre PepsiCo
In portofoliul sau global de bauturi si produse alimentare, PepsiCo detine 22 de branduri cu vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari. Principalele linii de business produc, de asemenea, sute de alte bauturi si produse alimentare devenite branduri de referinta la nivel mondial. Cu venituri nete de aproximativ 65 de miliarde de dolari, echipa PepsiCo este unita in angajamentul sau unic pentru dezvoltare sustenabila, prin investitia intr-un viitor mai sanatos. Am numit acest angajament „Performanta cu Scop”: aceasta este promisiunea PepsiCo de a furniza o gam? variata de produse alimentare si bauturi adecvate gusturilor locale; de a gasi metode inovative de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin economisirea energiei, reducerea consumului de apa si a volumului materialelor de ambalaj; de a asigura un mediu de lucru placut pentru partenerii nostri si de a respecta, sprijini si investi in comunitatile locale in care activam.
Pentru mai multe informatii, accesati www.pepsico.ro, pagina de Facebook Prigat Romania si canalul de Youtube: http://www.youtube.com/prigatromania.