Carrefour Romania a prezentat astazi, in cadrul unei conferinte de presa, strategia privind produsele Marca Proprie Carrefour, precum si detalii referitoare la procesul de selectionare a furnizorilor pentru crearea unor produse de calitate.
Cum definim Produsele Marca Proprie Carrefour?
• sunt mai ieftine cu minimum 20% decat produsele marcilor foarte cunoscute
• peste 90% dintre produsele alimentare Marca Proprie Carrefour vandute in magazinele noastre sunt fabricate in Romania
• au o calitate similara cu produsele marcilor cunoscute, au fost testate de aproximativ 2.500 de consumatori in Panel Test „Inspirate, Testate si aprobate de dumneavoastra!”
Produsele evaluate in cadrul proiectului Panel Test pot fi identificate in magazine prin noul logo, „Inspirat, testat si aprobat de catre clientii Carrefour!”.
Pe 1-2 iunie, Carrefour va asteapta in hipermarketurile sale la standurile de degustari pentru a incerca produsele Marca Proprie Carrefour.
Produsele Marca Proprie Carrefour sunt testate de catre clientii nostri in laboratoarele proprii aflate in incinta hypermarketului Carrefour Militari. Paleta actuala de produse a fost selectionata cu ajutorul a peste 2.500 de clienti Carrefour care au analizat comparativ produsele Marca Proprie Carrefour cu cele ale brandurilor nationale si internationale. Echipa calitate, cea care organizeaza Panel Test-ul, noteaza comentariile participantilor la finalul fiecarei sesiuni, analizeaza chestionarele completate pentru a hotari modificarile care trebuie aduse retetelor produselor, acolo unde este cazul, astfel incat aceastea sa corespunda nevoilor clientilor din punct de vedere al calitatii, gustului, aspectului.
„Strategia Carrefour pentru 2013 are ca axa principala dezvoltarea parteneriatelor cu comerciantii si producatorii locali. Suntem in permanenta cautare de noi cai prin care putem ajuta economia locala, satisfacand, totodata, nevoile si preferintele clientilor nostri.” a declarat Francois Melchior De Polignac, director general al Carrefour Romania.
Despre Carrefour
Cu peste 9.900 de magazine in 33 de tari, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul 1 in Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirma ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienti din Europa, Asia si America Latina. Cu peste 3 miliarde de operatiuni la casa, prin intermediul tuturor activitatilor sale, Grupul isi asuma responsabilitati economice, sociale si de mediu si garanteaza pentru calitatea produselor sale si securitatea clientilor sai.
In Romania, Grupul Carrefour numara 116 magazine dintre care: 24 de hipermarket-uri „Carrefour”, 68 de supermarket-uri „Market”, si 24 de magazine de proximitate „Express”.