Teama de eșec se intensifică în timpul pubertății – Studiu Always #CaOFată

de

În timpul pubertății, încrederea în sine a fetelor scade. Cel mai recent studiu Always Confidence & Puberty1 arată că jumătate dintre fetele aflate în perioada pubertății se simt paralizate de teama de eșec. Această teamă este atât de intensă, încât multe fete renunță la oportunități importante, precum acceptarea provocărilor și încercarea unor lucruri noi. Always, lider mondial în domeniul produselor de îngrijire intimă pentru femei, își continuă misiunea de a opri această scădere a încrederii și a schimba modul în care fetele percep obstacolele, încurajându-le să îmbrățișeze eșecul ca parte a procesului de învățare și un pas esențial în dezvoltarea fiecărei persoane.
Potrivit studiului, 80% dintre fete simt că presiunea de a-i mulțumi pe alții și de a fi perfecte duce la un sentiment de teamă în fața oricărei greșeli comise, iar 75% sunt de acord că rețelele de socializare reprezintă un factor cheie în alimentarea acestui sentiment. Dar experiența, împreună cu cercetările recente, arată că perseverența după un eșec este, de fapt, cheia învățării și dezvoltării unor noi abilități. Always vrea să încurajeze toate fetele să accepte eșecul atunci când acesta are loc și să folosească această experiență ca pe un instrument pentru a-și dezvolta încrederea, încurajându-le să meargă mai departe #CaOFată.

Pentru a aduce la lumină această problemă și pentru a inspira fetele să meargă mai departe chiar și după un eșec, Always a colaborat cu regizorul Lucy Luscombe pentru a ilustra ce simt fetele în legătură cu ideea de eșec, în special în timpul pubertății. Într-o nouă abordare a campaniei, cel mai recent videoclip #CaOFată, urmărește un grup de fete într-o zi din viața lor la școală. De la proiecte școlare, repetiții de actorie, meciuri de șah și multe altele, fetele sunt observate în situații reale care surprind intensitatea sentimentului de teamă că nu se vor ridica la așteptările celor din jur. Urmăriți videoclipul și alăturați-vă apelului nostru pentru acceptarea eșecului ca pe un combustibil care te ajută că mergi mai departe: http://y2u.be/XT4DA1meSWo

„Sunt un mare fan al campaniei Always #CaOFată și sunt încântată să fac parte din această mișcare importantă”, spune Lucy Luscombe. „Îmi amintesc de atâtea momente în care m-am simțit împietrită de teama că voi eșua și de efortul pe care a trebuit să îl depun pentru a evita eșecul, dar am fost inspirată de fetele pe care le-am întâlnit în timpul filmărilor. Scopul meu este ca acest videoclip să ne ajute să remodelăm modul în care ne gândim la obstacole și să ne încurajeze să inspirăm fetele să vadă aceste experiențe ca pe o cale de a-și dezvolta încrederea în sine și de a merge mai departe indiferent de obstacole.”

Pe măsură ce se apropie de maturitate și privesc înapoi, multe fete recunosc că momentele în care s-au luptat cu anumite obstacole le-au ajutat să devină mai rezistente. De fapt, primele trei lucruri câștigate din trecerea printr-un eșec sunt cunoaștere, forță și încredere sporite. Acesta este motivul pentru care este important ca societatea să încurajeze fetele să continue să meargă mai departe, să încerce chiar și atunci când nu reușesc imediat. Cercetările arată că ele au nevoie de acest sprijin social pentru a se dezvolta cu adevărat. De fapt, mai mult de 80% dintre fete sunt de acord că, în cazul în care fetele ar simți că eșecul este acceptat, în timpul pubertății, ar continua să facă lucrurile pe care le iubesc, să accepte mai multe provocări și ar avea mai multă încredere în forțele proprii.

„Să aflăm din rezultatele studiului Always Confidence & Puberty că una din două fete simte că ar fi respinsă de societate dacă ar eșua, este foarte trist, dar mai ales alarmant,” a spus Michèle Baeten, Always Associate Director, Procter & Gamble. „Always va face tot posibilul pentru a normaliza eșecul și a-l transforma în ceva de care nu ar trebui să ne fie teamă, fiind crucial pentru creștere și încredere. Scopul nostru este acela de a crea un mediu în care fetele simt că au un sprijin complet pentru a încerca lucruri noi, pentru a face greșeli și sunt încurajate să continue.”

Alătură-te campaniei Always și încurajează fetele din întreaga lume să continue chiar și atunci când au parte de un eșec. Distribuie o postare, un videoclip sau o fotografie prin care arăți cum încerci, eșuezi, înveți și continui #CaOFată pentru a inspira și alte fete să facă la fel.

Rezultate cheie ale studiului Always Confidence & Puberty Wave V
• Peste jumătate dintre fete își pierd încrederea la pubertate.
• 50% dintre fete se simt paralizate de teama de eșec în timpul pubertății.
• 7 din 10 fete evită să încerce lucruri noi în timpul pubertății, deoarece le este frică să eșueze și 6 din 10 fete au spus că eșecul în timpul pubertății le-a determinat să renunțe.
• Jumătate dintre fete simt că societatea respinge fetele care nu reușesc.
• 8 din 10 fete simt că presiunea societății de a-i mulțumi pe alții și de a fi perfecte este factorul cheie care contribuie la teama fetelor de a eșua în timpul pubertății.
• 75% dintre fete sunt de acord că rețelele de socializare contribuie la teama fetelor de a nu reuși în timpul pubertății.
• Cele mai bune trei lucruri pe care fetele le câștigă prin perseverența după un eșec sunt cunoaștere, forță și încredere sporite.
• Peste 80% dintre fete sunt de acord că, în cazul în care fetele ar simți că este în regulă să aibă parte de eșec în timpul pubertății, acestea ar continua să facă lucrurile pe care le iubesc, să accepte mai multe provocări și ar fi mai încrezătoare.

Despre Always #CaOFată
Mișcarea Always #CaOFată este alimentată de milioane de fete din întreaga lume care fac din #CaOFată să însemne lucruri uimitoare. Campania a fost lansată în iunie 2014 și a fost inspirată de faptul că începutul pubertății și prima menstruație marchează momentul cu cel mai mic nivel de încredere pentru fete. Always a demonstrat efectul profund pe care fraza „ca o fată” îl poate avea asupra încrederii în sine a fetelor și a inspirat o mișcare care a început să schimbe percepția publică. După vizionarea videoclipului Always #CaOFată, majoritatea oamenilor (76% dintre femeile cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani și 59% dintre bărbați) a spus că videoclipul le-a schimbat percepția cu privire la fraza „ca o fată” 2, în conformitate cu studiul Always Confidence & Puberty Wave II. Dar Always nu s-a oprit acolo. În anul 2015, un nou studiu Always3 a arătat că 72% dintre fete simt că societatea le limitează, spunându-le ce ar trebui și nu ar trebui să facă sau să fie. Mai mult, peste jumătate dintre fete considerau că limitările societății ar fi aceleași sau mai grave pe măsură ce vor înainta în vârstă. Always nu a vrut să accepte acest lucru și a lansat campania De neoprit #CaOFată în iulie 2015 pentru a permite tuturor fetelor să arate lumii că pot să facă sau să fie absolut orice. În martie 2016, Always a abordat discriminarea subtilă transmisă prin imaginile de tip emoticon folosite pe rețelele de socializare, iar conversația generată de Always a determinat consorțiul UNICODE să regândească setul de imagini de tip emoticon, lansând 44 de noi imagini ce ilustează fete în ipostaze puternice. Cele 44 de emoticoane noi sunt acum disponibile pe orice telefon mobil din lume. În urma celui mai recent studiu, în iunie 2016, brandul a lansat noi informații, constatând că jumătate dintre fete renunță la sport până la vârsta de 17 ani și că șapte din zece fete nu se simt încurajate să joace, în ciuda datelor care leagă participarea sportivă de creșterea încrederii în sine. Pentru a ajuta fetele să nu renunțe la sport, Always a lansat inițiativa Continuă să joci – #CaOFată, care s-a desfășurat în aceeași perioadă cu Jocurile Olimpice de la Rio 2016 și a fost susținută de peste 30 de sportivi olimpici. Rezultatul campaniei constă în faptul că 70% dintre oameni cred acum că fetele ar fi mai încrezătoare dacă ar practica un sport4. Pentru mai multe informații despre mișcarea Always #CaOFată, vizitați www.always.com.

Metodologia studiului

1 Studiul Always Confidence & Puberty Wave V a fost derulat de către MSLGROUP folosind Research Now Panel și a chestionat un număr de 1.500 de americani. Chestionarul a fost aplicat pe un eșantion format din 1,000 de femei cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani și 500 de bărbați cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani. Studiul a fost implementat în perioada 9 martie 2017 – 24 martie 2017.

2 Studiul Always Confidence & Puberty Wave V a fost derulat de către MSLGROUP folosind Research Now Panel și a chestionat un număr de 1.800 de americani. Chestionarul a fost aplicat pe un eșantion format din 1.300 de femei cu vârste cuprinse între 16 și 49 de ani și 500 bărbați cu vârste cuprinde între 16 și 49 de ani. Studiul a fost implementat în perioada 5 decembrie 2014 – 12 decembrie 2014.

3 Studiul Always Confidence & Puberty Wave V a fost derulat de către MSLGROUP folosind Research Now Panel și a chestionat un număr de 1.800 de americani. Chestionarul a fost aplicat pe un eșantion format din 1,.00 de femei cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani și 500 bărbați cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani. Studiul a fost implementat în perioada 30 aprilie 2015 – 8 mai 2015.

4 Studiul Always Confidence & Puberty Wave V a fost derulat de către MSLGROUP Research și a chestionat un eșantion format din 1.006 femei cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani și 508 bărbați cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani în Statele Unite ale Americii. Chestionarul online a fost aplicat în perioada 8 – 13 noiembrie 2016.

Despre Always

Always®, lider mondial în domeniul produselor de îngrijire intimă pentru femei, oferă o gamă variată de absorbante, șervețele intime și absorbante zilnice concepute pentru a corespunde oricărui tip de corp, flux de menstruație și oricărei preferințe. Gama de produse Always include Always Platinum, Always Ultra Thins, Always Maxis și Always Liners.

Despre Procter & Gamble

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru cele mai recente noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.

Tag-uri:
·
Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *