fbpx

Kate Hudson și ”Moduri de a iubi La Mer”

de

Născută din mare cu peste 50 de ani în urmă, La Mer a ajutat în tot acest timp pielea să se transforme. Pentru a sărbători această moștenire, marca de produse de lux pentru îngrijirea pielii inițiază ”Moduri de a iubi La Mer”, o campanie digitală globală care personifică versatilitatea și calitățile cremelor sale hidratante reprezentative.

Formată din cinci scurtmetraje, campania a fost concepută ca o odisee de vis prin tărâmurile mărcii iubite în toată lumea pentru energiile ei vindecătoare. În centrul campaniei se află actrița și femeia de afaceri Kate Hudson, fidelă de o viață produselor La Mer, care, prin propria ei voce, prin pasiunile și experiențele ei arată cum ritualurile de frumusețe pot să transceandă timpul și spațiul.

“Îmi amintesc când mama mi-a făcut cadou Crème de la Mer de Crăciun, pe când eram abia o adolescentă”, își amintește Kate Hudson. ”Am știut imediat că este o schimbare uriașă față de ceea ce foloseam eu pentru tenul meu – și m-a prins pentru totdeauna”. Și – la fel ca La Mer, vedeta are o pasiune pentru ocean. ”Întotdeauna am avut o conexiune profundă cu oceanul. Este o forță atât de puternică și e mereu acolo pentru noi, orice s-ar întâmpla.”

Despre campanie

Campania este creată în jurul proprietăților legendare de vindecare a pielii pe care le au produsele mărcii, dedicând fiecare film câte unui avantaj pentru care sunt cunoscute cremele hidratante La Mer – Intens, Răcoritor, Echilibrat, Pur și Delicat. Fiecare film a fost filmat în Islanda, locație aleasă pentru peisajele sale acvatice uluitoare, presărate cu cascade, băi minerale, lacuri, oceane și ghețari.

Filmate de cineastul francez Loren Denis, un preferat al lui Hudson, filmele o prezintă pe Kate Hudson, vedeta premiată, în momente de solitudine, lângă apă, reflectând la adorația și la conexiunea ei profundă cu marca. Aceste momente de contemplare se desfășoară ca o poveste de dragoste în cinci părți. Filmele sunt:

  • O obsesie intensă (Crème de la Mer), filmat la cascada Porufoss
  • Un fenomen răcoritor (produsul nou lansat – The Moisturizing Gel Creme), filmat la laguna de ghețari Jökulsárlón
  • O relație echilibrată (The Moisturizing Matte Lotion), filmat pe o plajă cu nisip negru din Reykjanesta
  • Pură pasiune (The Moisturizing Soft Lotion), filmat la Laguna Secretă
  • O emoție delicată (The Moisturizing Soft Cream), filmat într-o casă particulară în apropiere de Reykjavík

În esență, spectatorul va avea parte de un nou punct de vedere asupra La Mer, un punct de vedere pe care îl va simți ca fiind doar al său.

Campania se lansează cu ultimul erou al gamei La Mer în domeniul hidratării: The Moisturizing Gel Creme. O formulă plină de prospețime, ușoară, care liniștește și calmează tenul, noua cremă oferă o hidratare vindecătoare, alături de energiile regeneratoare ale faimoasei Miracle Broth, ingredient bogat în substanțe nutritive care stă la baza tuturor produselor La Mer.

Despre La Mer

Călătoria La Mer a început când fondatorul său, Dr. Max Huber, a suferit arsuri în timpul unui experiment a eșuat, iar el s-a hotărât să își creeze propriul destin. Fizician în timpul zilei, astronom și visător în timpul nopții, el a căutat să elibereze puterea vindecătoare a mării pe care o iubea atât de mult. Inspirat de lumea oceanului, Huber a fermentat alge marine, bogate în substanțe nutritive, alături de alte ingrediente naturale. După 12 ani și 6000 de experimente s-a născut Crème de la Mer – și pielea lui Huber s-a refăcut vizibil.

 

#LoveLaMer

 

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.