Deși cu toții așezam luna februarie ca epicentru pe harta discounturilor, din ce în ce mai mult se dovedește că oamenii nu au nevoie de nici un fel de reducere pentru lucrurile care contează cu adevărat. Nici în iubire, nici în convingerile care ne scutură atât de bine de inerții, încât ne scot în stradă, indiferent de ce parte a baricadei ne-am afla.
Așa că, oricât de așteptate ar fi, totuși, reducerile din magazine nu mai au aceeași căutare ca odinioară. Suntem mai vigilenți să vedem dacă ne ia prin surprindere vreo black tuesday decât la repetata black friday și, cu puțina sau mai multa educație financiară pe care am căpătat-o, vrând, nevrând, în ultimii ani, am priceput că suntem păcăliți atunci când reclamele ne deșteaptă pofta de a consuma compulsiv, de a cumpăra și ce nu ne trebuie, de-a stivui în dulap chilipiruri de care să nu mai știm apoi cum să scăpăm.
Viața așază, încet-încet, în ordine, toate poftele noastre, făcându-ne să ne întoarcem…
… CITEȘTE MAI DEPARTE PE SigurantaFinanciara.ro