Într-un prezent cu scroll infinit și atenție fragmentată, NOSTALGIA Retro/Disco/Future, festivalul care celebrează viața și distracția pentru toate generațiile, revine între 26 și 29 iunie 2025, la Federația Română de Tir Sportiv, cu un mesaj care iese din tiparele clasice de comunicare: „NU VENI”. Nu e o interdicție, ci o invitație subtilă la reconectare cu experiențele reale − acele momente care unesc generații și care devin amintiri pe viață. „NU VENI” marchează o abordare creativă de comunicare, construită în jurul unor teme relevante cultural: redescoperirea emoțiilor autentice, libertatea de exprimare și nevoia de reconectare offline.
Mesajul „NU VENI” a fost amplificat printr-o serie de execuții out-of-home în spațiul urban din București, cu headline-uri precum „NU VENI dacă ți-e frică să dansezi prost” sau „NU VENI doar să faci Story. Vino să faci parte din story”. Acestea îndeamnă consumatorii să reflecteze asupra motivelor reale pentru care participă la evenimente și să redescopere bucuria momentelor trăite pe bune. Fiecare afiș include un cod QR care direcționează către aftermovie-ul edițiilor anterioare, oferind o incursiune în energia reală care definește experiența Nostalgia.
Și în ediția din acest an, organizatorii aduc pe scenele NOSTALGIA mini-concerte live de 30 de minute cu artiști-reper din anii ’90–2000, care vor completa seturile DJ-ilor de la fiecare zonă muzicală. Festivalul își extinde și zonele experiențiale, cu concepte foarte creative de decoruri și instalații vizuale care completează universul fiecărei scene. Elementele de design sunt gândite pentru a intensifica conexiunea cu atmosfera de festival, nu doar pentru a o documenta.
„Am vrut să provocăm o reacție, să ieșim din convențiile obișnuite ale promovării festivalurilor. Mesajul NU VENI este despre a pune sub semnul întrebării motivele pentru care participăm la astfel de evenimente. Ne dorim ca oamenii să vină pentru vibe, pentru emoție, nu doar pentru a bifa o prezență sau a face poze wow pentru platformele social media”, declară Silviu Lăcătuș, reprezentant Nostalgia Retro/Disco/Future.
NOSTALGIA nu este doar un festival, este o experiență multisenzorială care celebrează viața, trecutul și viitorul. Cu decoruri retro & future, zone muzicale diverse, momente surpriză și activări cu care rezonează orice participant, festivalul este spațiul unde toate generațiile se pot reuni pentru a crea amintiri de neuitat.
„Prin această abordare care parcă întoarce toate clișeele pe dos, ne dorim să reamintim oamenilor de bucuria pură a dansului, a muzicii și a conexiunii umane. Ediția din acest an este o invitație la libertate, la exprimare autentică și la bucuria de a fi parte dintr-o comunitate plină de viață”, adaugă Lăcătuș.
Toate informațiile importante, activitățile, harta evenimentului și line-up-ul vor fi disponibile în apropierea evenimentului chiar din aplicația mobilă NOSTALGIA, dezvoltată de eSolutions.
Biletele se pot achiziționa de pe platforma https://nostalgia.love/bilete/, iar pentru joi, 26 iunie, accesul este gratuit pentru posesorii oricărui tip de bilet achiziționat la festival.
Despre festivalul NOSTALGIA Retro/Disco/Future
NOSTALGIA încearcă să fie un festival al vieții, care prezintă într-o manieră specială trecutul și viitorul. Toți cei care au participat la NOSTALGIA de mai bine de șase ani, s-au putut bucura de un real muzeu retro & future, în care organizatorii au integrat și o discotecă specifică anilor ’90 − 2000. În permanență echipa Nostalgia lucrează să creeze o lume plină de imagini și sunete, trecând prin numeroase experiențe senzoriale și momente unice, menite să transforme NOSTALGIA într-o fabrică de amintiri − pentru că, de ce nu, și prezentul poate fi o viitoare nostalgie.
Găsești toate detaliile pe https://nostalgia.love/