fbpx

Provident demonteaza cele mai frecvente mituri despre imprumuturile sale

de

Provident Financial Romania a lansat astazi campania „Autodenunt”, realizata de Jazz, prin care compania adreseaza cele mai comune mituri despre imprumuturile rapide, pe termen scurt, si isi propune sa schimbe preconceptia ca institutiile financiare nebancare din Romania folosesc practici necorespunzatoare in interactiunea cu clientii.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

„Campania Autodenun? continua abordarea autoironica inceputa in 2014 cu Providenti?tii si demonteaza, in aceeasi nota, cele mai frecvente mituri despre imprumuturile noastre: De ce ne vizitam clientii acasa? De ce este DAE mai mare? Ce se intampla daca nu platesti imprumutul?”, a declarat Marilena Barliga, Senior Marketing Manager in cadrul Provident.
Astfel, campania ilustreaza, prin mai multe spoturi, interactiunea companiei cu clientii, de la primul contact – vizita la domiciliu care diferentiaza Provident prin abordarea simpla si personalizata, pana la descrierea transparenta a solutiilor financiare, acordarea sumei imprumutate si rambursarea imprumutului. Campania prezinta pe scurt modelul de business Provident, prin intermediul unor personaje fictive: purtatorul de cuvant al companiei, directorul de resurse umane, agentul Provident, pe nume George Camataru, si cativa dintre clientii acestuia.
„De mult timp, institutiile financiare care acorda mici imprumuturi sunt acuzate de practici nu tocmai corecte. In numele industriei, noi, Provident, am declansat o ancheta interna care arata ca, ce sa vezi, asa este. Asa incepe spotul Autodenunt care dovedeste, in final, ca situatia este de fapt pe dos, pornind de la o idee creativa indrazneata, pusa in scena intr-un mod amuzant. Ancheta continua pe www.provident.ro/autodenunt”, a spus Valentin Suciu, Creative Director in cadrul Jazz.
Provident acorda credite de valoare mica, pe termen scurt, cu costuri fixe pe toata perioada imprumutului si nu aplica penalitati pentru intarzierea platii ratelor. Clientii pot imprumuta sume cuprinse intre 500 si 5.000 de lei, pe perioade de 44 pana la 78 de saptamani. Clientii pot alege cum primesc si restituie imprumuturile, fie prin transfer bancar, fie prin serviciul optional de gestionare la domiciliu, oferit contra cost, care presupune acordarea imprumutului in maximum 48 de ore si incasarea ulterioara a ratelor de la domiciliul clientilor.

Despre Provident Financial Romania
Provident Financial Romania este o institutie financiara nebancara inregistrata in Registrul General al Bancii Nationale a Romaniei si face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanti furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,6 milioane de clienti in sapte ?ari din Europa Centrala si de Est, precum si in Mexic. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din regiune si una dintre cele mai puternice 250 de companii internationale listate la Bursa din Londra.

In cei noua ani de prezenta pe piata locala, compania a investit in Romania peste 257 de milioane de euro si a contribuit la bugetul de stat cu taxe in valoare de peste 45 de milioane de euro. De asemenea, compania dezvolta si sustine diverse proiecte de responsabilitate sociala – programe de educa?ie financiara, protec?ia mediului, sprijinirea grupurilor defavorizate – in care a investit pana acum peste 700.000 de euro. Provident are peste 850 de angajati in Romania si colaboreaza cu peste 3.700 de agenti independenti in 80 de orase din intreaga tara (https://www.provident.ro/).

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.