fbpx

Detergentul de rufe pudră și gel SANO MAXIMA – o tehnologie avansată Sano ce combină o curățare în profunzime cu un parfum intens!

de

Inspirați de femeile puternice care pot face două lucruri în același timp, specialiștii SANO au creat gama Sano Maxima care curăță hainele puternic, intens și lasă un parfum de lungă durată, pentru a oferi rezultate maxime.

Detergentul de rufe MAXIMA, disponibil in formă de pudră dar și gel, este unul dintre cele mai noi produse lansate de Sano în România, fiind o combinație unică de trei ingrediente puternice care elimină diferite tipuri de pete, și oferă un parfum intens.

Detergenții de rufe Sano Maxima sunt produse cu cele mai avansate tehnologii pentru o curățare în profunzime – enzime, oxigen activ, detergent dar și un parfum intens prin tehnologia Microcapsules Lock, ce oferă o eliberarea lentă a unui parfum de lungă durată.

Detergentul de rufe MAXIMA, pudră și gel, este disponibil în 3 variante: Mountain Fresh, Spring Flowers și Baby – variantă testată hipoalergenic și dermatologic. Detergentul pudră MAXIMA este disponibil în format de 2 kg, 4 kg și 6 kg, în timp ce detergentul gel MAXIMA are o formulă concentrată cu 20 de spălări / 1 litru și 60 spălări / 3 l de sticlă. Puteți descoperi întreaga gamă de produse pe: https://maxima.sanoromania.ro/.

Conform cercetării Omnibus realizată în 2019 în rândul unui eșantion de 540 de femei din România*, 85% dintre respondente ar dori să cumpere și să încerce un nou detergent de rufe, care să ofere o curățare în profunzime și să aibă un parfum intens, iar 63% spun că doresc un detergent de rufe care face ambele: să îndepărteze eficient petele și, de asemenea, să ofere un parfum puternic. Iar Sano oferă exact ceea ce își doresc consumatorii, prin detergentul de rufe Sano Maxima.

Produsele sunt disponibile în rețelele comerciale: Auchan, Metro, Cora, Real, Dedeman, Unicarm, Carrefour, Selgros, Mega Image, DM, precum și în magazinele tradiționale cu produse de curățenie, dar și online.

În România, SANO este prezent de mai bine de 15 ani și are un portofoliu de peste 400 de produse într-o varietate de categorii: articole de toaletă și igienă personală pentru adulți și bebeluși, produse de curățenie și mentenanță, detergenți pudră, lichizi și balsamuri de rufe, insecticide și pesticide, produse din hârtie și produse dedicate segmentului HoReCa și industrial. Fondat în 1965, SANO este liderul de piață în preferințele consumatorilor pentru produse de curățenie a casei și de igienă în Israel.

Grupul Sano deține în România brandurile de cosmetică Softcare, Careline și Natural Formula.

Sano este prezent și în social media:

 

*Source: omnibus research among women in Romania, 2019. N=540

 

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.