Nemulțumirea față de propriul corp determină femeile să-și stabilească rezoluții lipsite de satisfacție, în încercarea de a se conforma unor standarde de frumusețe nerealiste. Potrivit unui raport Dove[3], femeile din generația Millennial resimt cel mai acut această presiune, având o încredere în sine mai scăzută decât generațiile anterioare.
De aceea, anul acesta, Dove invită femeile să se alăture campaniei Împreună #RedefinimRezoluțiile și le încurajează să-și transforme rezoluțiile de început de an în angajamente de a-și prioritiza fericirea, sănătatea și autenticitatea.
Un pas important spre încrederea în sine: Dove lansează un instrument educațional gratuit
Consecvent în misiunea sa de brand, Dove lansează primul ghid online pentru a ajuta femeile să preia controlul asupra modului în care se raportează asupra frumuseții și aspectului fizic. Acesta este dezvoltat împreună cu experți în imaginea corporală și bazat pe metodologii validate academic, oferind informații valoroase, pe înțelesul tuturor, pentru a ghida femeile cum să aibă încredere în felul în care arată.
Programul pune la dispoziție, în mod gratuit, Caietul de activitati, disponibil aici, menit să fie parcurs în timpul ghidului video prin care experții Dove arată femeilor cum să definească frumusețea și prin care sunt abordate patru teme fundamentale pentru construirea unei relații sănătoase cu propriul corp:
- Cum să începi călătoria către încrederea în propriul corp
- Ce înseamnă încrederea în sine, dincolo de aparențe
- Influența standardelor de frumusețe asupra imaginii corporale
- Redefinirea frumuseții în propriile condiții împreună cu propriul
“Plecând de la insightul conform căruia 1 din 3 femei ar renunța la un an din viața ei pentru a obține aspectul fizic dorit[4], am dezvoltat un video inspirațional ce explorează momentele prețioase care pot apărea într-un singur an – momente care merită să fie trăite autentic, fără a fi sacrificate pentru idealuri imposibile. Ne dorim ca după vizionarea acestuia, cât mai multe femei să se întrebe – Chiar aș renunța la toate acestea?” declară Maria Dumitrescu, Brand Manager Skin Cleansing USCE
👉 Video-ul campaniei: https://www.youtube.com/watch?v=KS4d-I7VtSo
Alătură-te și tu misiunii Dove și haide să #RedefinimRezolutiile împreună. Poti accesa resursele educaționale gratuite din următoarele link-uri pentru a începe călătoria de încredere în propriul corp:
👉 Caietul de activități disponibil aici: https://www.dove.com/ro/incredereintine/women.html
👉 Video ghid aici: Dove vorbește despre Frumusețea Adevărată | Frumuseţea după regulile tale
[1] Cercetare Dove efectuată cu 2.000 de femei din Regatul Unit și Statele Unite prin intermediul Toluna, Metrixlab (pe femei cu vârsta cuprinsă între 28 și 43 de ani)
[2]Despre Starea Reală a Frumuseții: Un Raport Global Studiu global Dove: Sondaj online realizat de Edelman DXI (Data x Intelligence) în noiembrie-decembrie 2023. Acest sondaj de 25 de minute a fost realizat în 20 de țări: Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Franța, Germania, India, Indonezia, Italia, KSA, Mexic, Țările de Jos, Filipine, Africa de Sud, Suedia, Turcia, SUA și Marea Britanie. Cercetătorii au discutat cu peste 33.000 de respondenți: 19.306 de respondenți cu vârsta cuprinsă între 18 și 64 de ani (14.673 femei, 3.776 bărbați*) și 14.292 de respondenți cu vârsta cuprinsă între 10 și 17 ani (9.475 fete, 4.753 băieți).
[3] Idem 2
[4] Despre Starea Reală a Frumuseții: Un Raport Global Studiu global Dove: Sondaj online realizat de Edelman DXI (Data x Intelligence) în noiembrie-decembrie 2023. Acest sondaj de 25 de minute a fost realizat în 20 de țări: Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Franța, Germania, India, Indonezia, Italia, KSA, Mexic, Țările de Jos, Filipine, Africa de Sud, Suedia, Turcia, SUA și Marea Britanie. Cercetătorii au discutat cu peste 33.000 de respondenți: 19.306 de respondenți cu vârsta cuprinsă între 18 și 64 de ani (14.673 femei, 3.776 bărbați*) și 14.292 de respondenți cu vârsta cuprinsă între 10 și 17 ani (9.475 fete, 4.753 băieți).