Vesti bune pentru tinerii din Romania! Dupa succesul extraordinar al serialului Disney Channel, Violetta, si ca urmare a popularitatii incredibile a turneului international din 2013-2014, Violetta in Concert, The Walt Disney Company anunta astazi ca noul turneu international din 2015, Violetta Live, va ajunge in Bucuresti pe 2 septembrie 2015.
Martina Stoessel va concerta live in Bucuresti, pe 2 septembrie 2015, la ora 19.30, pe Arena Nationala.
Biletele se pun in vanzare pentru publicul larg luni, 30 martie, la ora 12:00.
BILETE SI PRETURI
Pretul biletelor incepe de la 135 RON. Biletele sunt disponibile online pe www.myticket.ro. Pentru mai multe informatii vizitati www.disney.ro/violetta-live.
Violetta Live va avea ca protagonisti vedetele din distributia originala a serialului, printre care Martina Stoessel, care interpreteaza rolul Violettei. Alaturi de Martina pe scena vor fi Jorge Blanco (Leon); Diego Dominguez (Diego); Facundo Gambande (Maxi); Mercedes Lambre (Ludmila); Candelaria Molfese (Camila); Samuel Nascimento (Broduey); si Alba Rico Navarro (Naty). Artistii vor interpreta cele mai indragite melodii din sezoanele 1 si 2, precum si En Gira din sezonul 3 al serialului Violetta. Noul concert va include, de asemenea, o trupa de noua dansatori foarte energici, o formatie de cinci instrumentisti, decoruri si lumini spectaculoase, coregrafii de mare impact, elemente tehnice impresionante si costume uimitoare.
• In timpul unui spectacol, artistii schimba peste 75 de costume:
* 13 costume pentru Martina Stoessel (Violetta)
* 50+ pentru restul actorilor
* 9 costume pentru dansatori
* 5 pentru muzicieni
* 11 perechi de pantofi pentru Martina Stoessel (Violetta)
* In total, sunt folosite peste 70 de perechi de pantofi pentru actori, dansatori si muzicieni
• 10 camioane sunt utilizate pentru a calatori cu turneul in Europa
• Dureaza aproximativ 14 ore pentru a pregati spectacolul in fiecare locatie
• Pentru a demonta elementele tehnice dupa terminarea ultimului spectacol din fiecare oras sunt necesare, in medie, 6,5 ore
• Turneul va calatori peste 13.000 km intre 24 de orase din 9 tari in primavara anului 2015
• In cadrul turneului vor fi sustinute peste 107 spectacole in 38 de orase din 12 tari din Europa, in 2015
• Sistem HD LED de 240 m2 cu 3 ecrane LED curbate mobile
• Zboruri si efecte vizuale spectaculoase – zapada, 4.500 kg de confetti si 20.000 kg materiale pirotehnice vor fi utilizate in cadrul turneului, in perioada ianuarie-martie
• Peste 120 de persoane – protagonistii serialului, dansatori, instrumentisti, echipa de productie a turneului – calatoresc pentru a pune in scena fiecare spectacol programat.
Primul concert Violetta a fost pus in scena la Teatro Gran Rex, in Buenos Aires, in martie 2013. Sub numele Violetta en Vivo, concertul a avut 77 de reprezentatii si a fost vizionat de peste 250.000 de persoane din Buenos Aires. Acesta a fost urmat de primul turneu, Violetta in Concert, care a debutat in Asunción, Paraguay in septembrie 2013, dupa care s-a mutat in Europa unde au fost sustinute 62 de spectacole in 15 orase din Spania, Italia si Franta. In total, turneul a vandut aproape un milion de bilete pentru peste 200 de concerte, in 12 tari. Turneul a fost urmat de lansarea filmului special care a inclus un spectacol live in intregime si le-a oferit fanilor sansa de a vedea ce se intampla in culisele unui turneu de concerte live. Noul concert Violetta Live va ajunge in Romania, in Bucuresti, in septembrie 2015.
Serialul Violetta s-a bucurat rapid de succes in toate pietele unde a fost lansat. Considerat prima „telenovela” pentru copii, serialul a atras telespectatorii cu povestea Violettei, o tanara talentata care revine in orasul natal, Buenos Aires, dupa ce a trait cativa ani in Europa, si reuseste sa faca fata provocarilor si schimbarilor dramatice din viata de adolescenta, pe acorduri muzicale si in ritm de dans. Dublat in 15 limbi, Violetta a fost urmarit de peste 45 de milioane de persoane in perioada octombrie-decembrie 2014. Violetta s-a clasat pe locul #1, notorietate spontana, intre personajele preferate ale fetelor cu varsta cuprinsa intre 6 si 14 ani, in sudul Belgiei, Franta, Italia, Polonia si Spania.
Violetta a avut un succes imens si cu produsele personalizate, in diverse categorii precum articole de moda, produse pentru casa, papetarie, accesorii, cosmetice, jucarii, electronice, carti si reviste, inregistrand vanzari de peste 3 milioane de carti si un milion de jurnale numai in Europa, Orientul Mijlociu si Africa. Artistii din Violetta au obtinut numeroase discuri de platina, cu vanzari de peste 2 milioane de unitati in lumea intreaga.
Violetta are peste 350 de milioane de vizualizari pe YouTube, la nivel global, inregistrand mai multe cautari pe YouTube decat Justin Bieber in Italia, Spania si Franta.
Charlie Coleman, VP Marketing pentru Violetta EMEA, The Walt Disney Company EMEA, a declarat: „Desi Violetta a pornit ca un serial TV, a fost clar inca de la inceput ca are potential de a deveni o proprietate multi-platforma. Muzica si dansul au fost in centrul intregii povesti, iar prezenta protagonistilor din serial pe scena, in primul turneu de concerte live, a permis Disney sa aduca universul Violetta mai aproape de fani. Ca urmare a reactiilor covarsitoare ale publicului la concertele live din Spania, Italia si Franta, revenim cu Violetta Live, o noua experienta muzicala care le va oferi fanilor Violetta din Europa sansa de a vedea vedetele din serialul Violetta interpretand live melodiile lor preferate.”
The Walt Disney Company (TWDC), impreuna cu companiile subsidiare si afiliate ale sale, este lider international in difuzarea de programe diversificate de divertisment si media pentru intreaga familie. Disney este o companie cotata la indicele Dow 30 si a inregistrat venituri anuale de aproximativ 48,8 miliarde de dolari in ultimul exercitiu fiscal (FY14).
TWDC Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) opereaza in regiune de peste 80 de ani, este prezent in 25 de tari si numara peste 6.000 de angajati. Studiourile locale produc si distribuie filme in zona EMEA, intre succesele recente numarandu-se productia Disney „Maleficent” si „Gardienii Galaxiei”, de la Marvel. Lansarile de filme din perioada urmatoare, in EMEA, includ productia Disney, „Cenusareasa” si „Razbunatorii: Sub Semnul lui Ultron”, de la Marvel. In EMEA, canalele Disney (Disney Channel, Disney XD si Disney Junior) sunt disponibile in 117 tari, cu 41 fluxuri vizuale, in 22 de limbi. Compania este, de asemenea, un furnizor important de programe TV, distribuind programe marca Disney si ABC Studios, printre care si serialul premiat „Scandal”. Gama variata de produse de larg consum Disney include jucarii, articole de imbracaminte, home décor, alimente, carti si reviste, fiind comercializate in magazine specializate si de catre retaileri de masa, precum si in magazinele Disney Store din EMEA sau online. Club Penguin este cea mai de succes lume virtuala pentru copii la nivel mondial, cu peste 220 de pinguini creati de la lansare, in peste 190 de tari, platforma fiind disponibila in 5 limbi: franceza, spaniola, portugheza, engleza si germana. Disneyland Paris este in continuare atractia turistica numarul #1 din Europa, inregistrand peste 14 milioane de vizite in anul fiscal 2014 si urmand sa atinga in curand 300 de milioane de vizite de la deschiderea parcului in 1992.